درگذشت بنیانگذار و موسس کمپانی مایکروسافت ؛ پل آلن

درگذشت پل آلن

درگذشت پل آلن | کمپانی مایکروسافت یکی از کمپانی های بسیار فعال و معروف و همچنین محبوب در زمینه ی تکنولوژی و عرصه ی تولید گجت های هوشمند می باشد که تا به امروز توانسته است طرفداران بسیاری را به سمت خود جلب نماید.

درگذشت پل آلن

پل آلن یکی از موسسان کمپانب مایکروسافت در سن 65 سالگی درگذشت. این شخص به نوعی به یک گروه از سرطان خون مبتلا شده بود و در ماه جاری خبر از تحت درمان بودن خود نیز منتشر کرده بود. این میلیاردر اهل سیاتل به عنوان یک از فرد فعال در زمینه ی تکنولوژی و فعالیت های خیرخواهانه شناخته می شود. آلن از زمان کودکی از دوستان بیل گیتس بود و حتی با هم دیگر در سال 1975 کمپانی مایکروسافت را تأسیس نمودند.

درگذشت پل آلن

پل آلن در سال 1983 مایکروسافت را ترک کرد و تحت درمان قرار گرفت البته تا سال 2000 میلادی به عنوان یکی از اعضای هیئت مدیره باقی ماند. نخستین بار در سال 2009 تحت درمان بیماری که به تازگی هم به آن مبتلا شده بود قرار گرفت. بیل گیتس درخصوص درگذشت آلن اظهار تأسف کرد:

با درگذشت یکی از قدیمی ترین و محبوب ترین دوستانم قلبم شکست. از روزهای اول که با هم به مدرسه لیک ساید رفتیم تا مشارکت خود را برای ساخت مایکروسافت و تا برخی پروژه های انسان دوستانه مشترکمان در طول سال ها، پل یک شریک واقعی و دوست واقعی بود. قطعا لپ تاپ بدون حضور او وجود خارجی نداشت.

بیل گیتس در ادامه ی سخنان خود در مورد پل آلن گفت که موضوع تنها شروع ساخت یک کمپانی نبود و آلن خرد و دلسوزی خود را بر روی فعالیت دیگری به منظور بهبود زندگی انسان ها و تقویت جوامع در شهر سیاتل و سراسر جهان صرف نمود. پل آلن در عصر روز دوشنبه 15 اکتبر 2018 برابر با 23 مهر 1397 در سیاتل درگذشت.

مطالب مرتبط

 

بیشتر بخوانید  جزئیات کلیدی تبلت سرفیس پرو 8 پیش از رونمایی فاش شد

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : درگذشت بنیانگذار و موسس کمپانی مایکروسافت ؛ پل آلن

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *