آیا امسال گلکسی S23 FE معرفی می شود؟

آیا امسال گلکسی S23 FE معرفی می شود؟

به نظر می رسد سرنوشت Galaxy S23 FE نامشخص تر می شود. اگرچه گزارشی ادعا می‌کرد که سامسونگ می‌تواند گوشی هوشمند بعدی Fan Edition را در نیمه دوم سال 2023 عرضه کند، اما ممکن است این یک آرزو باشد.

@rquandt در یک توییت جدید می گوید که سامسونگ ممکن است Galaxy S23 FE را در سال 2023 عرضه نکند. این منبع سابقه دقیقی در افشای اطلاعات غیر رسمی از قبل دارد و به گفته وی، “مطمئناً به نظر نمی رسد امسال یک S23 FE وجود داشته باشد.”

هیچ اطلاعات اضافی به اشتراک گذاشته نشده است، بنابراین ما فقط می توانیم فرض کنیم که شواهد کمی از وجود این گوشی Fan Edition در حال حاضر وجود دارد. که هر چیزی می تواند معنی داشته باشد. شاید سامسونگ بخواهد گلکسی S23 FE را در اوایل سال آینده عرضه کند، یا شاید هم نخواهد. شاید سری Fan Edition مرده باشد یا شاید سامسونگ در نهایت آن را بازگرداند.

در حال حاضر، به نظر نمی رسد شواهد زیادی از احتمال عرضه گلکسی S23 FE در سال 2023 پشتیبانی کند. یک منبع متفاوت و نه همیشه قابل اعتماد، ماه گذشته ادعا کرد که S23 FE می‌تواند توسط تراشه Snapdragon 8+ Gen 1 تامین شود. اما در حال حاضر، هیچ چیز قطعی نیست.

شایعات دیگر حاکی از آن بود که سامسونگ می تواند امسال گلکسی A74 را به نفع عرضه Galaxy S23 FE کنار بگذارد. اما تا آنجا که گمانه زنی ها پیش می رود، سامسونگ به خوبی می تواند هر دو گوشی را لغو کند و گلکسی A54 و گلکسی اس 23 پایه را به تنها گوشی های هوشمند رده بالا و سطح بالا در سال 2023 تبدیل کند. زمان مشخص خواهد کرد.

گلکسی اس 23 اکنون با قیمت 799 دلار در دسترس است و سامسونگ ممکن است گلکسی A54 را در 16 مارس عرضه کند. در اروپا، قیمت این گوشی میان رده باید حدود 500 یورو باشد. در بخش میان‌رده‌های پایین‌تر، انتظار می‌رود که این شرکت گلکسی A34 را با قیمت تقریباً 400 یورو معرفی کند.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  گلکسی اس 21 ارزان ترین گوشی هوشمند پرچم دار 5G سامسونگ خواهد بود

نظرات در مورد : آیا امسال گلکسی S23 FE معرفی می شود؟

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *