آیا Galaxy Z Fold 5 همچنان نمایشگر دارای چین و چروک دارد؟

آیا Galaxy Z Fold 5 همچنان نمایشگر دارای چین و چروک دارد؟

سامسونگ گلکسی زد فولد 5 جدید، به گفته‌ی افشاگر صنعت Ice Universe به نظر می‌رسد که چین و چروک صفحه‌نمایش مشابه نسخه قبلی خود را داشته باشد و سؤالاتی را در مورد فناوری شایعه لولای قطره‌ای ایجاد کند. گزارش‌های قبلی حاکی از آن بود که این گوشی جدید تاشو دارای طراحی لولای قطره‌ای خواهد است تا دید چروک را به حداقل برساند.

با این حال، آخرین افشا نشان می دهد که بعید است این چین و چروک در سال جاری تغییرات قابل توجهی پیدا کند. طبق گزارش‌ها، سامسونگ در حال انجام آزمایش‌های ارتقا دوام روی دستگاه بوده تا اثربخشی طراحی لولای جدید را در کنار لولای U شکل ارزیابی کند. سازندگان گوشی چینی از فناوری لولای قطره‌ای استفاده کرده‌اند و Find N2 شرکت اوپو نیز به دلیل داشتن کمترین چین خوردگی در صنعت، نقدهای مثبتی دریافت کرده است. با این وجود، دوام همچنان یک نگرانی حیاتی باقی می ماند، زیرا فرم فاکتور تاشو همچنان در حال تکامل است.

از نظر مشخصات، انتظار می رود سامسونگ گلکسی زد فولد 5 دارای یک صفحه نمایش داخلی اصلی 7.6 اینچی و صفحه نمایش پوشش بیرونی 6.2 اینچی باشد که هر دو از پنل های AMOLED با نرخ نوسازی 120 هرتز استفاده می کنند. در بخش سخت افزاری، این دستگاه از پردازنده کوالکام Snapdragon 8 Gen 2 قدرت می گیرد. طبق شایعات، سیستم دوربین عقب شامل یک سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی، یک لنز 12 مگاپیکسلی اولتراواید و یک لنز پریسکوپ 10 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 3 برابر و لرزشگیر اپتیکال تصویر (OIS) می شود. در جلو، دوربین سلفی 12 مگاپیکسلی قرار دارد.

از دیگر ویژگی‌های سامسونگ Galaxy Z Fold 5 می‌توان به شیشه گوریلا گلس Victus 2 برای دوام بیشتر و استاندارد IPX8 برای مقاومت در برابر آب اشاره کرد. این دستگاه دارای سیستم‌عامل اندروید 13 با رابط کاربری One UI سامسونگ است. این گوشی از شارژ سریع 25 واتی پشتیبانی می کند و شایعه شده که دوربین زیر نمایشگر برای بخش سلفی خواهد داشت. بر اساس گزارشی که اخیرا منتشر شده، گلکسی زد فولد 5 به همراه گلکسی زد فلیپ 5 در تاریخ 26 جولای معرفی خواهد شد.

در اخباری مرتبط ما قبلاً جزئیاتی در مورد پردازنده رده بالا آینده Exynos 2400 گزارش هایی کسب کردیم، به نظر می رسد سامسونگ در حال کار بر روی Exynos 2300 است. آخرین باری که در مورد Exynos 2300 شنیدیم، گفته شد که یک پردازنده 9 هسته‌ای قدرتمند، با یک هسته Cortex-X3 دارای فرکانس 3.09 گیگاهرتز، چهار هسته Cortex-A715 دارای فرکانس 2.65 گیگاهرتز و چهار هسته Cortex است.

بیشتر بخوانید  بهترین گوشی‌های جمع‌وجور برای خرید در سال 2021

یک تراشه بسیار مشابه 1+4+4 اکنون در یک دستگاه مرموز سامسونگ روی GeekBench با شماره مدل SM-S919O رویت شده است. در حالی که فرکانس‌های گزارش‌شده CPU با فرکانس‌های مورد انتظار مطابقت ندارند، این برای سخت‌افزار پیش‌تولید کاملاً طبیعی است. پیکربندی هسته واقعی بسیار گویاتر است و به یک تراشه اعلام نشده در حال حاضر اشاره می کند، با توجه به اینکه Exynos 2200 از پیکربندی 1+3+4 استفاده می کند، در حالی که انتظار می رود Exynos 2400 پیکربندی 1+2+3+4 را با Cortex-X4 داشته باشد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : آیا Galaxy Z Fold 5 همچنان نمایشگر دارای چین و چروک دارد؟

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *