رویت شدن تبلت Galaxy Tab S9+ در بنچمارک ها

رویت شدن تبلت Galaxy Tab S9+ در بنچمارک ها

سامسونگ در حال توسعه سری جدید تبلت های رده بالا پرچمدار خود بوده که شامل نسخه Galaxy Tab S9، Galaxy Tab S9+ و Galaxy Tab S9 Ultra می‌شود. هر سه نسخه به همراه برخی از مشخصات سخت افزاری در پایگاه داده بنچمارک آشکار شدند.

Galaxy Tab S9+ دارای شماره مدل SM-X816B بوده و به تازگی در Geekbench رویت شد. این دستگاه به مدل پایه Tab S9 (SM-X716B) و رده بالاتر Tab S9 Ultra (SM-X916B) می پیوندد که هر دو چند هفته پیش در بنچمارک آنلاین آشکار شدند.

نیازی به گفتن نیست که گلکسی تب اس 9 پلاس دارای همان چیپست قدرتمندی بوده که مدل های پایه و اولترا از آن بهره می بردند. این همان چیپی بوده که سری گلکسی اس 23 از آن استفاده می کردند، یعنی اسنپدراگون 8 نسل 2 «برای گلکسی». اما به لطف کیفیت اتلاف گرمای بهتر Galaxy Tab S9+، این تبلت در Geekbench امتیاز بالاتری نسبت به Galaxy S23 کسب کرده است. در تست تک هسته ای 1974 امتیاز و در تست های چند هسته ای 5194 امتیاز بدست آورد. گلکسی اس 23 موفق شد میانگین امتیاز چند هسته ای 4850 را کسب کند.

از دیگر مشخصات گلکسی تب اس 9 پلاس تایید شده توسط Geekbench می توان به اندروید 13 و 12 گیگابایت رم اشاره کرد. با این حال، سامسونگ احتمالا Tab S9+ را با 8 گیگابایت رم و احتمالاً 16 گیگابایت در بهترین مدل، علاوه بر 12 گیگابایت، عرضه خواهد کرد.

در کنار سه پرچمدار گلکسی تب اس 9، به نظر می رسد که سامسونگ در سال جاری نه یک بلکه دو تبلت Fan Edition را عرضه خواهد کرد، همانطور که در اوایل ماه جاری توسط بنچمارک آنلاین فاش شد، به نظر می رسد که این مدل ها از چیپست اگزینوس 1380 قدرت می گیرند.

در مجموع، به نظر می رسد سامسونگ ممکن است قصد داشته باشد پنج تبلت را با نام تجاری Tab S9 در سال جاری عرضه کند. در واقع این مدل ها در میان سری گلکسی تب اس و تب A قرار می گیرند. هیچ جزئیاتی از تاریخ عرضه رسمی مشخص نیست، اما سامسونگ می تواند تبلت های نسل بعدی خود را تابستان امسال معرفی کند.

بیشتر بخوانید  مشکل کار نکردن هات اسپات موبایل+ راهکار در گوشی های سامسونگ

به هر حال جهت کسب اطلاعات بیشتر باید منتظر ماند.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : رویت شدن تبلت Galaxy Tab S9+ در بنچمارک ها

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *