آپدیت جدید تلگرام موجب بهبود مصرف انرژی برنامه می شود

آپدیت جدید تلگرام موجب بهبود مصرف انرژی برنامه می شود

تلگرام، اپلیکیشن پیام رسان محبوب، اخیرا آپدیت جدیدی را ارائه کرده است که شامل چندین ویژگی هیجان انگیز است. از جمله این به‌روزرسانی‌ها می‌توان به حالت جدید صرفه‌جویی در مصرف انرژی، بهینه‌سازی برای دستگاه‌های اندرویدی با سخت‌افزار پایین‌تر، انتخاب‌های سرعت پخش بیشتر و بسیاری از پیشرفت‌های برنامه دیگر اشاره کرد.

این اعلامیه مستقیماً توسط این شرکت از طریق وبلاگ آنها اعلام شد. اکنون تلگرام یک حالت ذخیره انرژی جدید را معرفی کرده است که نه تنها به کاربران در حفظ عمر باتری کمک می کند، بلکه مصرف داده را نیز کاهش می دهد. این به ویژه در هنگام رندر کردن انیمیشن ها و جلوه های برنامه کمک می کند. کاربران اکنون این گزینه را دارند که این افکت‌ها را برای طولانی‌تر کردن عمر باتری و بهبود عملکرد دستگاه‌های قدیمی‌تر غیرفعال کنند.
می‌توانید حالت صرفه‌جویی در مصرف انرژی را طوری پیکربندی کنید که وقتی باتری شما به درصد معینی نزدیک شد، به خودی خود روشن شود، و با کلیدهای جداگانه ارائه می‌شود که به شما امکان می‌دهد جلوه‌های خاصی را غیرفعال کنید. این حالت در iOS و Android در دسترس است، با یک ویژگی اضافی در iOS برای محدود کردن به‌روزرسانی‌های پس‌زمینه، اگرچه تلگرام آن را توصیه نمی‌کند، در غیر این صورت پیام «به‌روزرسانی…» را بیشتر در برنامه خود خواهید دید. . حالت صرفه جویی در انرژی را می توان از طریق تنظیمات > منوی صرفه جویی در مصرف انرژی روشن و سفارشی کرد.
برای اندروید، دوستان تلگرام تنظیمات پیش‌فرضی را ایجاد کردند که بهینه‌سازی شده‌اند تا اطمینان حاصل شود که هر کاربر بهترین تجربه ممکن را دارد. این تنظیمات بر روی بیش از 200 کودک مختلف از دستگاه‌های اندرویدی آزمایش شد تا اطمینان حاصل شود که برنامه در هر یک از آنها در اوج کار می‌کند.

جدا از گزینه های صرفه جویی در مصرف انرژی، تلگرام گزینه های سرعت پخش گرانول بیشتری را نیز معرفی می کند، مانند اینکه می توانید دکمه 2X را برای انتخاب سرعت بین 0.2x و 2.5x نگه دارید. علاوه بر این، رسیدهای خواندن برای گروه‌هایی با کمتر از 100 شرکت‌کننده اکنون از طریق یک پنجره بازشو زمان خواندن پیام را برای هر فرد نشان می‌دهد. در مورد کوشا بودن صحبت کنید!
از دیگر ویژگی‌های معرفی شده توسط این به‌روزرسانی می‌توان به ارسال لینک‌های دعوت به‌عنوان پیام در صورتی که فردی که دعوت می‌کنید محدودیت‌هایی برای اضافه کردن آنها به گروه‌ها ایجاد کند، گزینه غیرفعال کردن سازماندهی مجدد خودکار بسته‌های برچسب، پوشه بهبودیافته است. پشتیبانی در iOS، ایموجی های تعاملی و واکنش ها، و ایموجی های متحرک جدید برای کاربران ممتاز.

بیشتر بخوانید  حملات دی داس بر روی سرور تلگرام دلیل اصلی اختلال آن در جهان است

در نهایت، تلگرام قول می‌دهد که جدای از ویژگی‌های جدید، بیش از 400 باگ را نیز در سراسر برنامه برطرف کرده است، اما همچنین کاربران را تشویق می‌کند تا برای گزارش هر گونه مشکل در این به‌روزرسانی جدید به bugs.telegram.org مراجعه کنند.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : آپدیت جدید تلگرام موجب بهبود مصرف انرژی برنامه می شود

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *