آنر 80 پرو به دوربین 200 مگاپیکسلی مجهز است

آنر 80 پرو به دوربین 200 مگاپیکسلی مجهز است

آنر مدل های جدید سری آنر 80 را در پایان سال عرضه خواهد کرد. این رویه این شرکت در سال های گذشته است. این گوشی به عنوان آخرین پرچمدار سری دیجیتال آنر، ارتقاهای عمده ای را به همراه خواهد داشت. ارتقاهایی در نمایشگر، عملکرد و تصاویر آن وجود خواهد داشت. با نزدیک شدن به تاریخ عرضه این دستگاه، اطلاعات بیشتری در مورد این سری وجود دارد. اخیراً برخی از وبلاگ نویسان اطلاعاتی در مورد جزئیات سخت افزاری اصلی Honor 80 Pro فاش کرده اند.

به گفته وبلاگ نویس دیجیتال @王zaibestong، سری جدید آنر 80 شامل سه نسخه خواهد بود. این سری دارای Honor 80 SE، Honor 80 و همچنین Honor 80 Pro خواهد بود. این گوشی های هوشمند همگی با پردازنده های متفاوتی عرضه خواهند شد. گوشی های هوشمند و تراشه های آنها هستند

Honor 80 SE – MediaTek Dimensity 1080
Honor 80 – Qualcomm Snapdragon 778G+
Honor 80 Pro – Qualcomm Snapdragon 8+ Gen1

می بینیم که موقعیت سه مدل جدید فوق بسیار واضح است. این مجموعه تمام سطوح را از سطح ورودی تا سطح بالا پوشش می دهد. بنابراین سری آنر 80 می تواند نیازهای گروه های مختلف مردم را برآورده کند. البته شایان ذکر است که ممکن است این بار نسخه Pro+ وجود نداشته باشد.

گزارش قبلی ادعا می کند که Honor 80 Pro که مدل رده بالای این سری است از دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی استفاده خواهد کرد. سنسور ممکن است HP1 سامسونگ باشد. با این حال، هیچ گزارش رسمی برای تایید این ادعا وجود ندارد. بنابراین، فعلاً یک حدس و گمان باقی مانده است. علاوه بر این، این دستگاه دارای صفحه نمایش 1.5K با فرکانس بالا نیز خواهد بود.

از نظر شارژ، سری آنر 80 از شارژ فوق سریع تا 100 وات (مدل پرو) پشتیبانی می کند. در مورد Honor 80 SE و Honor 80، آنها به ترتیب از صفحه نمایش مستقیم و صفحه نمایش خمیده استفاده خواهند کرد. سری جدید آنر 80 در اواخر ماه جاری عرضه خواهد شد. برای جزئیات بیشتر باید چند هفته دیگر صبر کنیم.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  هزینه قطعات گوشی آنر مجیک V2 نسخه پورش دیزاین مشخص شد

نظرات در مورد : آنر 80 پرو به دوربین 200 مگاپیکسلی مجهز است

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *