کاریک نسل جدید سایت ساز ؛ از ساخت سایت یک ساده تا  یک پرتال حرفه ای همراه شماییم

کاریک نسل جدید سایت ساز ؛ از ساخت سایت یک ساده تا یک پرتال حرفه ای همراه شماییم

هر روشی که تا به الان برای طراحی سایت میشناختید، فراموش کنید؛ چرا که با کمک نسل جدید سایت سازها میتوانید در کمترین زمان ممکن و به ساده ترین روش، یک سایت برای خود یا کسب و کاری که دارید، بوجود آورید. سرعت و کیفیت شگفت انگیزی که این سایت سازها دارند، ساخت سایت را ساده تر از همیشه کرده اند. سایت ساز کاریک یکی از برترین پلتفرم ها در این حوزه است که طراحی سایت را با کمترین بودجه برایتان امکان پذیر میکند.

در صورتی که قصد دارید به مرور زمان کسب و کار و سایت خود را رشد دهید، پیشنهاد ما این است که حتما از یک سایت ساز توسعه پذیر استفاده کنید. این پلتفرم ها دارای ویژگی های مثبت و مزیت های بیشتری در مقایسه با سایت سازهای معمولی است. برای مثال با کمک کاریک قابلیت تغییر در هسته نرم افزارهای سایت برایتان امکان پذیر می شود. همچنین می توانید که سورس ها و کد های مربوط به سایت خود را هم انتقال دهید.

به طور کلی برای طراحی ارزان، سریع و با کیفیت سایت مورد نظر خود، از نسل جدید سایت سازها که کاریک یکی از اولین ها در ایران است، استفاده کنید:    https://karikweb.com

 مقایسه نسل جدید سایت سازها و سایت سازهای قدیمی

شاید به عنوان فردی که اطلاعات مختصری را در مورد طراحی سایت با تمامی امکانات دارید، این سوال برایتان پیش آید که چه تفاوتی بین نسل جدید سایت سازها و سایت سازهای قدیمی وجود دارد؟ برای بررسی این موضوع شاید بهتر باشد که در ابتدا کمی در مورد شباهت های این دو پلتفرم گفتگو کنیم. مهمترین وجه مشترک بین نسل جدید سایت سازها و سایت سازهای قدیمی را میتوانیم امکان طراحی سایت با چند کلیک ساده بدانیم. البته سایت سازهای قدیمی تر دارای ایراداتی اساسی هستند که در نسل های جدید این مشکلات برطرف شده اند.

برای مثال در نسل جدید سایت سازها، تمامی افراد میتوانند که بر اساس نیازهای خود و بدون نیاز به کدنویسی، نرم افزار سایت خود را تغییر دهند. همچنین با کمک این نسل از سایت سازها میتوانید که سرورهای مربوط به سایت خود را هم جا به جا کنید. از برتری های دیگری که یک سایت ساز نسل جدید دارد، میتوانیم به سرعت بالای تحویل سایت و هزینه کمتر آن ها اشاره کنیم.

مزیت های نسل جدید سایت سازها چیست؟

نسل های قبلی سایت سازها دارای ایراداتی هستند که به طور کامل توسط نسل جدید سایت سازها برطرف شده اند. قبلا وقتی که کارفرمایی قصد طراحی سایت را داشت، تنها می توانست که سایت برای نیازهای فعلی خود بوجود آورد. به عبارت دیگر با بزرگتر شدن کسب و کار و یا افزایش تعداد کالا و خدمات، این افراد مجبور میشدند تا مجددا اقدام به ساخت سایت اقدام کنند که این موضوع هزینه بیشتری را به این افراد تحمیل میکند.

اما با کمک نسل جدید سایت ساز میتوانید سرورهای سایت خود را تغییر دهید یا اینکه آن ها را جا به جا کنید. علاوه بر آن امکان تغییر نرم افزارهای سایت هم به کمک این پلتفرم ها فراهم شده و شما میتوانید که به راحتی تغییر یک قالب گرافیکی برای سایت خود، نرم افزارهای مربوط به سایت خود را بدون نیاز به تغییر کدها آن، عوض کنید. شرکت برنامه نویسی داده پردازان راتین و سایت ساز کاریک، از مهمترین فعالان در زمینه ساخت سایت های توسعه پذیر هستند.

چرا بهتر است از نسل جدید سایت ساز استفاده کنیم؟

اجازه دهید تا این موضوع را با یک مثال کاربردی توضیح دهیم. فرض کنید که شما صاحب یک سایت فروشگاهی هستید و تنها چند محصول محدود را به فروش میرساند. در این حالت یک سایت معمولی و با کمترین امکانات هم میتواند که نیازهای شما را برآورده کند. اما اگر قصد گسترش فروشگاه خود را داشته باشید و بخواهید که محصولاتی بیشتر و در دسته بندی های مختلف را به فروش برسانید، با محدودیت هایی روبرو خواهید شد.

اما استفاده از نسل جدید سایت سازها این امکان را به شما میدهد که بدون نیاز به سایتی جدید، سایت قدیمی خود را توسعه دهید. علاوه بر این با کمک این پلتفرم های پیشرفته تر، امکانات بیشتری هم در اختیار خواهید داشت.

معرفی سایت ساز کاریک به عنوان اولین نسل جدید سایت سازهای ایرانی

خوشبختانه در ایران، امکان دسترسی به نسل جدید سایت سازها وجود دارد. کاریک به عنوان اولین پلتفرم ایرانی شناخته می شود که این خدمات را برای مشتریان خود فراهم کرده است. با کمک این پلتفرم امکان طراحی و توسعه سایت مد نظرتان با کمترین هزینه و در مدت زمانی کوتاه امکان پذیر است. کاریک از سال 1389 در این حوزه فعالیت دارد و به همین دلیل هم به خوبی با نیاز کارفرمایان آشنا بوده و آن ها را در تمامی قالبهای آماده خود لحاظ کرده است.

 جمع بندی

با توجه به گسترش دنیای تحت وب و تاثیر بسزای آن در زندگی روزمره همه ما، داشتن یک سایت برای معرفی شرکت، کسب و کار و یا فروش محصولات، به یک ضرورت اجتناب ناپذیر تبدیل شده است، که به کمک نسل جدید سایت سازها میتوانید این نیاز خود را به بهترین شکل ممکن برطرف کنید.

 

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : کاریک نسل جدید سایت ساز ؛ از ساخت سایت یک ساده تا  یک پرتال حرفه ای همراه شماییم

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *