آموزش حذف بکگراند عکس

آموزش حذف بکگراند عکس

دلایل زیادی وجود دارد که ممکن است بخواهید نحوه حذف پس زمینه از تصویر را بدانید. به عنوان مثال ، ممکن است بخواهید زمینه را به چیز دیگری تغییر دهید ، سوژه تصویر را روی چیزی قرار دهید یا فقط یک تصویر تمیز زیبا بدون هیچ گونه شلوغی در پس زمینه داشته باشید.

نحوه حذف پس زمینه از تصویر

اگر می خواهید تصویری را برای حذف پس زمینه ویرایش کنید ، چندین گزینه رایگان در دسترس است. و در صورتی که قبلاً برنامه ای را نصب نکرده اید ، نیازی به بارگیری برنامه ویرایش تصویر نیست.

با این حال ، درک نحوه برداشتن پس زمینه از تصویر در صورتی که نمی دانید، ممکن است مشکل باشد و حتی ممکن است که بخواهید هزینه نرم افزاری را برای انجام این کار بپردازید. اما این کار بیشتر مواقع ضروری نیست.

اگر می خواهید پس زمینه را بدون دانلود برنامه جدیدی حذف کنید ، اولین کاری که باید انجام دهید این است که تصویر را در یک وب سایت رایگان که مخصوص برداشتن بکگراند عکس است بارگذاری کنید. اگر از دستگاه تلفن همراه استفاده می کنید ، می توانید از برنامه ویرایش تصویر استفاده کنید. در زیر بهترین روش ها را توضیح می دهیم.

نحوه حذف پس زمینه از تصویر با استفاده از Photopea

اگر قبلاً از Photoshop استفاده کرده اید ، Photopea محیطی آشنا برایتان می باشد که ویژگی های مشابهی با فتوشاپ دارد ، اما در مرورگر شما کار می کند. بهترین چیز در مورد Photopea این است که رایگان است، حتی نیازی نیست ثبت نام کنید تا بتوانید از آن استفاده کنید.

1- با انتخاب “Open from computer” تصویر خود را در Photopea باز کنید.

2- ابزار چوب جادویی را از منوی Tools در سمت چپ انتخاب کنید. اگر چوب جادویی را نمی بینید ، سعی کنید روی نمادها کلیک کرده و آنها را نگه دارید و آنها را از لیست انتخاب کنید.

آموزش حذف بکگراند عکس

3- کلیک کنید روی بکگراندی که می خواهید حذف کنید.

آموزش حذف بکگراند عکس

4- اگر چوب جادویی کل پس زمینه را انتخاب نکرده است ، انتخاب خود را واگرد کرده و دوباره آن را تنظیم کنید. با این کار می توانید کل پس زمینه را انتخاب کنید.

آموزش حذف بکگراند عکس

5- پس از انتخاب کل پس زمینه ، کلید Delete را از صفحه کلید خود فشار دهید. با این کار پس زمینه حذف می شود. سپس می توانید پروژه خود را به عنوان یک فایل PSD ذخیره کنید یا آن را به عنوان PNG ، JPEG یا نوع دیگر فایل استخراج کنید.

آموزش حذف بکگراند عکس

نحوه حذف پس زمینه از تصویر با استفاده از PicsArt

اگر از تلفن همراه استفاده می کنید ، یک راه رایگان خوب برای حذف پس زمینه از تصویر خود استفاده از PicsArt است. برنامه های ویرایش عکس زیادی در Google Play Store و Apple App Store وجود دارد ، اما PicsArt یکی از بهترین گزینه ها است و برای Android و iOS در دسترس است.

1- برای شروع کار با PicsArt ، روی نماد بنفش “+” در پایین صفحه کلیک کنید و سپس تصویری را که می خواهید ویرایش کنید از گالری خود انتخاب کنید.

2- از منوی پایین “Cutout” را انتخاب کنید. می توانید با حرکت دادن موس خود به چپ یا راست بین گزینه های مختلف در پایین حرکت کنید.

بیشتر بخوانید  چگونگی گذاشتن عکس، متن و رنگ در پس زمینه یا بک گراند صفحه ورد (word)

3-“Outline” را انتخاب کنید و اطراف طرح  تصویر خود بکشید. اگر مشکل دارید ، به یاد داشته باشید که می توانید از دکمه “واگرد” در منوی بالا استفاده کنید و می توانید صفحه را برای بزرگنمایی یا کوچک نمایی کنید.

4- انتخابی که انجام داده اید با رنگ قرمز مشخص می شود. همچنین می توانید بعد از انجام طرح کلی برای اصلاح انتخاب خود ، از ابزارهای “Brush” و “Erase” استفاده کنید. وقتی ا، نجام شد نماد تیک را در منوی بالا فشار دهید.

5- می توانید با کلیک کردن روی نماد “Download” در منوی بالا ، تصویر را فوراً در رول دوربین خود ذخیره کنید. روش دیگر ، روی پیکان “Next” ضربه بزنید ، که شما را به صفحه ذخیره و اشتراک گذاری می برد.

آموزش حذف بکگراند عکس

6- برای ذخیره تصویر در دستگاه خود ، “ذخیره” را انتخاب کنید یا آن را در فضای ذخیره شده در حساب PicsArt خود بارگذاری کنید. همچنین می توانید “اشتراک گذاری” را برای انتشار عمومی تصویر در PicsArt انتخاب کنید.

آموزش حذف بکگراند عکس

نحوه حذف پس زمینه از تصویر با استفاده از Adobe Spark

Adobe Spark یک وب سایت رایگان است که مجموعه قدرتمندی از ابزارهای ویرایش تصویر را ارائه می دهد ، از جمله توانایی حذف پس زمینه از تصویر. برای بارگیری تصویری که ایجاد کرده اید ، باید برای یک حساب کاربری ثبت نام کنید ، ویژگی خوب این سرویس این است که هنوز رایگان است.

1.به صفحه حذف پس زمینه Adobe بروید.

2. عکس خود را با درگ و دراپ روی صفحه وب یا مرور فایل در رایانه خود بارگذاری کنید.

  1. آموزش حذف بکگراند عکس

3.Adobe بطور خودکار پس زمینه را برای شما حذف می کند. پس از اتمام حذف ، روی دکمه “بارگیری” کلیک کنید. قبل از بارگیری تصویر خود ، باید وارد حساب خود شوید یا ثبت نام کنید.

نحوه حذف پس زمینه از تصویر با استفاده از Removebg

مشابه Adobe Spark ، Remove.bg رایگان است ، اما باید ثبت نام کنید و اعتبار خریداری کنید تا بتوانید آخرین تصویر با وضوح بالا را بارگیری کنید. می توانید نسخه ای با وضوح کمتر پایین را بدون ثبت نام به صورت رایگان بارگیری کنید.

1.به Remove.bg بروید.

2.روی “بارگذاری تصویر خود” کلیک کنید تا فایل را از دستگاه خود بارگذاری کنید.

آموزش حذف بکگراند عکس

3.Remove.bg بطور خودکار پس زمینه را برای شما حذف می کند.

4.اگر ظاهر را دوست ندارید ، روی نماد قلم مو در بالا سمت راست تصویر کلیک کنید. این به شما امکان می دهد پس زمینه را تار کنید ، یک پس زمینه از پیش تعیین شده را برای قرار دادن تصویر خود در بالای صفحه انتخاب کنید یا قسمتهایی از تصویر را که با استفاده از ابزار پاک کردن و بازیابی بریده شده بودند ، ویرایش کنید.

آموزش حذف بکگراند عکس

حالا، روی دکمه “بارگیری” کلیک کنید. می توانید پیش نمایش تصویر با وضوح پایین  را به صورت رایگان بارگیری کنید ، اما برای بارگیری نسخه کامل ، باید در یک حساب Remove.bg ثبت نام کنید.

آموزش حذف بکگراند عکس

 

 

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : آموزش حذف بکگراند عکس

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *