آموزش حذف بازی در ps5

آموزش حذف بازی در ps5

دانستن نحوه حذف بازی ها در PS5 برای هر دارنده پلی استیشن 5 مفید است. اگرچه PS5  دارای 825 گیگابایت فضای SSD را تبلیغ می کند، اما تنها 667 گیگابایت از آن با در نظر گرفتن فایل های سیستم قابل استفاده است.

و با توجه به اینکه بازی‌های نسل بعدی گیگابایت‌های بیشتری را در PS5 اشغال می‌کنند، خیلی زود متوجه می‌شوید که با محدودیت فضای ذخیره‌سازی مواجه می‌شوید.

چگونه بازی های PS5 را حذف کنیم

خوشبختانه، حذف بازی‌ها در PS5 بسیار آسان است و اگر بدانید چگونه می‌توانید در چند دقیقه آن را انجام دهید. اندازه فایل همه بازی ها در کنار آنها ذکر شده است، بنابراین می توانید به سرعت متوجه شوید که دقیقا کدام یک فضای بیشتری را اشغال کرده است.

فایل‌های به‌صورت جداگانه ذخیره می‌شوند، بنابراین همیشه می‌توانید بازی‌ها را دوباره نصب کنید و در صورت تمایل، در تاریخ دیگری از جایی که متوقف کرده‌اید، ادامه دهید.

به یاد داشته باشید که برای افزایش فضای ذخیره سازی PS5 خود می توانید یک هارد دیسک خارجی را نیز متصل کنید. با این حال، اگرچه می توان از این برای پخش عناوین PS4 سازگار با عقب استفاده کرد، بازی های PS5 برای بوت شدن باید روی درایو اصلی نصب شوند. درایو اکسترنال همچنان می تواند به عنوان کتابخانه استفاده شود اگر طاقت جدایی از هیچ بازی را ندارید.

اگر آماده شروع هستید، در اینجا نحوه حذف بازی ها در PS5 آورده شده است.

نحوه حذف بازی ها:space hogs را شناسایی کنید

1.به منوی تنظیمات PS5 بروید. با انتخاب نماد چرخ دنده کوچک در گوشه سمت راست بالای صفحه، می توانید از صفحه اصلی به آن دسترسی داشته باشید.

آموزش حذف بازی در ps5

2.در منوی تنظیمات، به Storage بروید و آنرا انتخاب کنید. این هفتمین مورد در لیست است.

آموزش حذف بازی در ps5

3.در صفحه Storage، می توانید دید خوبی از آنچه که تمام فضای PS5 شما را اشغال می کند، داشته باشید. بازی‌ها و برنامه‌ها را انتخاب کنید تا نگاهی دقیق‌تر به فضای اصلی در SSD داخلی خود بیندازید.

آموزش حذف بازی در ps5

نحوه حذف بازی ها در PS5: حذف بازی های که نمی خواهید

1.صفحه بازی ها و برنامه ها هر بازی PS4 و PS5 را که نصب کرده اید فهرست می کند. به‌طور پیش‌فرض، به‌گونه‌ای تنظیم شده است که بازی‌هایی که مدت‌ها قبل انجام داده‌اید، در بالا لیست باشند.

بیشتر بخوانید  نحوه خاموش کردن کنترلر PS5

آموزش حذف بازی در ps5

2.با دقت نگاهی به لیست بیندازید و مواردی را که می خواهید حذف کنید بررسی کنید.

آموزش حذف بازی در ps5

3.پس از انتخاب همه بازی‌هایی که می‌خواهید از PS5 حذف شوند، دکمه Delete را در گوشه پایین سمت راست فشار دهید.

آموزش حذف بازی در ps5

 

 

 

3.9/5 - (35 امتیاز)

نظرات در مورد : آموزش حذف بازی در ps5

3 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *