آموزش جلوگیری از آپدیت ویندوز 10

آپدیت ویندوز 10

یکی از قابلیت هایی که در ویندوزها از سوی مایکروسافت تعبیه شده است این است که ویندوز اساسا به صورت اتوماتیک بروزرسانی های جدید را اعمال می کنند. در برخی از شرایط ویندوزها به صورت غیر رسمی نصب شده اند و به طورکلی پس از بروزرسانی سیستم عامل کرک آن ها حذف می شود ویندوز بلااستفاده می گردد. در برخی از شرایط نیز ممکن است بروزرسانی نصب شده بر روی سیستم عامل عملکرد آن را تحت تاثیر قرار داده و حتی در برخی از موارد سبب هنگ کردن سیستم عامل گردد.

البته لازم به ذکر است که عملکرد بالای سیستم عامل ویندوز 10 به فایل های آپدیتی که بر روی آن نصب می گردد، بستگی دارد. باید این فایل های آپدیت را در زمانی مناسب بر روی سیستم خود نصب نمایید.

نحوه جلوگیری از آپدیت ویندوز 10

بهتر است از طریق بخش Administrative Tools وارد شوید؛ در این بخش می توانید تنظیمات را به نحوی فعال کنید که حتی به دنبال فایل های بروزرسانی جدید نیز نگردد.

  • اکنون باید وارد قسمت Control Panel ویندوز 10 شوید. بهتر این است که عبارت Control Panel را در بخش جستجوی منوی Start تایپ کنید تا سریع تر به آن دسترسی پیدا کنید.

  • در صفحه ی پیش رو بر روی گزینه ی System and Security کلیک نمایید. در این بخش نیز باید بر روی گزینه ی Administrative Tools کلیک کنید تا منوی مربوط به آن برای شما نمایان گردد.

آپدیت ویندوز 10

  • در این بخش، همه ی گزینه‌ های موجود در منوی Administrative Tools برای شما به نماتیش در می آید. داکنون باید به دنبال گزینه ی Services باشید. زمان مشاهده ی گزینه ی مذکور بر روی آن دابل کلیک نمایید.

آپدیت ویندوز 10

  • اکنون به دنبال گزینه‌ ای به نام Windows Update بگردید. بر روی آن دبل کلیک نموده تا به تنظیمات آن دسترسی پیدا کنید.

آپدیت ویندوز 10

  • در این بخش باید همانند تصویر زیر عمل نمایید. بخش Startup Type را بر روی گزینه ی Disabled تنظیم کنید و در بخش Service Status بر روی گزینه ی Stop کلیک نمایید. چند ثانیه زمان خواهد برد تا این سرویس به صورت کلی غیرفعال گردد.

آپدیت ویندوز 10 آپدیت ویندوز 10

در صورتی تصمیم داشته باشید که بعدها این بخش را فعال نمایید، باید همه ی مراحل بالا را دوباره بگذرانید و در نهایت بر روی گزینه ی Start کلیک نمایید. پس از انجام این‌ کار باید وارد بخش Windows Update شوید و عبارت Windows Update را در فضای جستجوی منوی Start تایپ نمایید. در نهایت در صفحه ی به نمایش در آمده باید بر روی گزینه ی Retry کلیک کرده تا سیستم عامل شما همه ی فایل های آپدیت را دانلود نماید.

بیشتر بخوانید  پرچمدار های جدید مایکروسافت 18 مهر رونمایی خواهند شد

 

مطالب مرتبط

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

 

منبع: ubergizmo

5/5 - (1 امتیاز)

نظرات در مورد : آموزش جلوگیری از آپدیت ویندوز 10

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *