آل این وان ایسوس A3 معرفی شد

آل این وان ایسوس A3 معرفی شد

ایسوس به تازگی سری جدیدی از رایانه های شخصی رومیزی همه در یک را برای بازار هند عرضه کرده است. این شرکت به تازگی سری جدید A3 رایانه های شخصی AIO را با پردازنده های نسل دوازدهم اینتل معرفی کرده است. بنابراین بیایید نگاهی به سری جدید رایانه های شخصی بیندازیم.

ابتدا در مورد مدل بالاتر صحبت کنیم، A3402 غول فناوری تایوانی دارای صفحه نمایش 23.8 اینچی NanoEdge است که از 100 درصد طیف رنگی sRGB نیز پشتیبانی می کند. این صفحه نمایش دارای نسبت صفحه نمایش به بدنه 88 درصد و وضوح تصویر Full HD است. این برند همچنین یک نوع صفحه نمایش لمسی اختیاری را نیز ارائه می دهد. در زیر کاپوت، A3402 به پردازنده Intel i5 12th Gen CPU و Iris Xe iGPU مجهز شده است. این دستگاه با حداکثر 32 گیگابایت رم و حداکثر 512 گیگابایت حافظه داخلی جفت می شود. از دیگر ویژگی های قابل توجه می توان به دو بلندگوی استریو یکپارچه که از Dolby Atmos پشتیبانی می کنند اشاره کرد.

از سوی دیگر، ASUS A3202 دارای یک صفحه نمایش 21.45 اینچی کوچکتر است که دارای نسبت صفحه نمایش به بدنه 88 درصدی است و همچنین دارای وضوح Full HD و صفحه نمایش ضد تابش نور است. این مدل همچنین دارای 100 درصد طیف رنگی sRGB است. رایانه شخصی A3202 AIO همچنین به پردازنده نسل دوازدهم اینتل تا یک پردازنده i5 با iris Xe iGPU مجهز شده است. این تراشه با حداکثر 8 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی جفت شده است. به لطف دو اسلات SODIMM می توان حافظه را تا 32 گیگابایت افزایش داد. این مدل همچنین دارای دو بلندگوی استریو یکپارچه با پشتیبانی از Dolby Atmos است.

ایسوس سری A3 کامپیوترهای رومیزی AIO را با A3202 با قیمت 54990 INR عرضه کرده است. در همین حال، A3402 دارای برچسب قیمت 65990 INR خواهد بود. هر دو مدل در فروشگاه آنلاین رسمی شرکت و فروشگاه‌های خرده‌فروشی انحصاری و همچنین Flipkart، Amazon و دیگر پلت‌فرم‌های تجارت الکترونیک شناخته‌شده در دسترس خواهند بود.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  بررسی لپ تاپ گیمینگ ROG Zephyrus M16 ایسوس

نظرات در مورد : آل این وان ایسوس A3 معرفی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *