آشکار شدن گوشی پوکو F4 Pro در IMEI

آشکار شدن گوشی پوکو F4 Pro در IMEI

پس از گسترش خط تولید POCO X و M با چندین مدل جدید، POCO اکنون در حال آماده شدن برای عرضه جانشین POCO F3 سال گذشته است. جزئیات کلیدی در مورد مدل استاندارد POCO F4 در حال حاضر منتشر شده است، اما به نظر می رسد که این سری در واقع از سه مدل تشکل می شود. یک مدل POCO F4 Pro+ ادعا شده که قبلاً توسط EEC تأیید شده بود و اکنون نوبت به مدل POCO F4 Pro رسید که به تازگی در پایگاه داده IMEI رویت شد و به نسخه پرو پلاس پیوست.

یک دستگاه جدید شیائومی با نام تجاری POCO در پایگاه داده IMEI با شماره مدل 22011211G L11 مشاهده شده است. اسم رمز POCO F4 Pro متیاس است و در واقع درون گواهی ذکر شده که به طور مؤثر این نام را تأیید می کند. همانطور که مرسوم بود، همان دستگاه را می‌توان با نام Xiaomi 12X Pro در هند تهیه کرد.

ظاهرا POCO F4 Pro و POCO F4 Pro+ نشان می دهد که پوکو استراتژی سری F را تغییر داده و دیگر قرار نیست همچون سال قبل شاهد تنها یک مدل باشیم. POCO F3 به عنوان Xiaomi Mi 11X در کنار Xiaomi Mi 11X Pro راهی بازار هند شد، اما کاربران جهانی از داشتن یک مدل Pro محروم شدند. با این حال، به نظر می رسد که اکنون روند تغییر کرده و استراتژی جدیدی در کار است.

در اینجا لازم به ذکر است که شماره مدل POCO F4 Pro با Redmi K50 Pro+ که اخیراً در چین عرضه شده، مشترک است، به این معنی که دوباره چیزی جز یک مدل ریبرند شده نیست. بنابراین هر دو دارای مشخصات یکسان خواهند بود. Redmi K50 Pro+ از تراشه مدیاتک Dimensity 9000 بهره می‌برد و سنسور 108 مگاپیکسلی ISOCELL HM2 سامسونگ را به عنوان دوربین اصلی خود دارد.

در اخباری مرتبط شرکت پوکو در نهایت پس از مدت ها انتظار گوشی جدید پوکو M4 Pro را معرفی کرد. این اسمارتفون نسخه بهینه شده از گوشی Redmi Note 11S و با طراحی پنل عقب جدید و سیستم دوربین سه گانه عرضه می شود. گوشی جدید Poco دارای نمایشگر 6.43 اینچی حفره ای AMOLED FHD+با تراکم 409ppi و نسبت کنتراست 4 میلیون:1 است. پنل نرخ نوسازی 90 هرتزی داشته و نرخ نمونه برداری لمسی 180 هرتزی هم ارائه می دهد. شدت روشنایی به 1000 نیت رسیده و از استاندارد رنگی DCI-P3 هم پشتیبانی می کند.

بیشتر بخوانید  گوشی Poco X5 راهی بازار شد

در سایر مشخصات باید به پردازنده مدیاتک Helio G96 با حافظه رم LPDDR4X، حافظه داخلی UFS 2.2، رابط کاربری MIUI 13 مبتنی بر اندروید 11 اشاره کرد. علاوه بر این، دارای یک سیستم دوربین سه گانه در عقب بوده که شامل یک سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی، یک لنز اولتراواید 8 مگاپیکسلی و یک دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی می شود. همچنین دوربین 16 مگاپیکسلی سلفی هم تدارک دیده شده است.

این گوشی هوشمند چندین گزینه اتصال مانند دو سیم کارت، 4G، WiFi دو باند، بلوتوث 5.0 و GNSS را ارائه می دهد. دارای استاندارد IP53 برای مقاومت در برابر پاشش آب و همچنین دارای گواهینامه صوتی Hi-Res می باشد. از دیگر ویژگی‌های پوکو M4 Pro می‌توان به دو بلندگو استریو، جک هدفون 3.5 میلی‌متری، بلستر IR، اسلات کارت MicroSD اختصاصی، موتور لرزش خطی محور z، حسگر اثرانگشت جانبی و فناوری خنک‌کننده مایع اشاره کرد. این گوشی از جنس پلاستیک ساخته شده و ابعاد آن 159×73×8 میلی‌متر است و وزن آن به 179.5 گرم می‌رسد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : آشکار شدن گوشی پوکو F4 Pro در IMEI

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *