آشکار شدن قیمت هدفون Galaxy Buds 2 Pro

آشکار شدن قیمت هدفون Galaxy Buds 2 Pro

موردانتظارترین رویداد Galaxy Unpacked سامسونگ نزدیک است و انتظار می‌رود که این شرکت محصولات انگشت شماری از جمله دو گوشی گلکسی زد فولد 4 و زد فلیپ 4، ساعت گلکسی واچ 5، هدفون گلکسی بادز 2 پرو را معرفی کند. گلکسی بادز جدید جانشین نسل اول گلکسی بادز پرو خواهد بود که سال گذشته در ژانویه عرضه شد. امروز، گزارش جدیدی از قیمت Galaxy Buds 2 Pro آینده در بازار ایالات متحده فاش شده است.

9to5Google با استناد به منابع خرده فروشی ادعا می کند که قیمت Galaxy Buds 2 Pro بیش از 229.99 دلار خواهد بود. این افزایش قابل توجهی نسبت به نسل قبلی دستگاه های صوتی گلکسی است. در حال حاضر، مشخص نیست که آیا سامسونگ سخت افزار را نیز بهبود بخشیده است یا خیر. این نشریه به نقل از منابع اعلام کرد که شرکت کره جنوبی صدای 24 بیتی را به ایربادز اضافه کرده است.

هدفون های سامسونگ در بین مصرف کنندگان بسیار محبوب بوده اند، اما امسال ممکن است با وجود مدل Pixel Buds Pro جدید رقابت سختی داشته باشد که اخیراً با قیمت 200 دلار عرضه شده است. جدیدترین Pixel Buds بهترین هدفون‌ Google بوده و دارای ANC، اتصال چند دستگاهی و حالت شفافیت هستند.

اخیراً رندرهایی از گلکسی بادز آینده به صورت آنلاین منتشر شده است که طراحی این هدفون ها را به نمایش می گذارد. همانطور که در رندرها مشاهده می شود، طراحی هدفون های جدید تقریباً مشابه نسل قبلی Buds Pro است. شایعه شده که در رنگ جدیدی با نام Bora Purple نیز در دسترس خواهد بود.

همانطور که گفته شد، Galaxy Buds 2 Pro ممکن است در تاریخ 10 آگوست طی رویداد Galaxy Unpacked سامسونگ معرفی شود. بنابراین باید به انتظار ادامه داد تا مشخص شود برنامه شرکت کره ای درباره نسل جدید ایربادز خود چیست. هدفونی که قرار است با طراحی بهبودیافته و سخت افزاری بهتر از راه برسد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  گلکسی اس 20 اولترا یا گلکسی زد فلیپ سامسونگ

نظرات در مورد : آشکار شدن قیمت هدفون Galaxy Buds 2 Pro

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *