آشکار شدن طراحی گوشی وان پلاس Nord N30 5G

آشکار شدن طراحی گوشی وان پلاس Nord N30 5G

وان پلاس در حال آماده شدن بوده تا به زودی گوشی هوشمند جدیدی از سری Nord را در بازار ایالات متحده عرضه کند. دستگاه مورد بحث، گوشی Nord N30 5G 2023 خواهد بود، اما قبل از معرفی رسمی، طراحی آن از طریق رندرهای فاش شده افشا شد.

اخیراً گزارشی در مورد مدل 2023 Nord N30 در Google Play منتشر شد. این جزئیات دقیق‌تر دستگاه میان‌رده جدید سازنده گوشی‌های هوشمند چینی را فاش کرد. علاوه بر این، مشخصات همچنین حاکی از آن است که این مدل احتمالاً یک مدل ریبرند شده از Nord CE 3 Lite است که در بازارهای دیگر مانند هند موجود است. اما در حالی که مشخصات تقریباً یکسان بوده، اولین تصاویر مدل جدید OnePlus Nord N30 تأیید می کند که حقیقتا یک Nord CE 3 Lite محسوب می شود.

با نگاهی به تصویر، درمیابیم Nord N30 2023 با همان رنگ روشن Lime وارد بازار می شود. همچنین دارای ماژول های دایره ای دوگانه بوده که سیستم دوربین سه گانه آن را در خود جای می دهد. در مورد مشخصات Nord N30 2023، این گوشی به چیپست کوالکام اسنپدراگون 695 مجهز شده که با 8 گیگابایت رم همراه است. در قسمت عقب، دوربین سه گانه داشته که سنسور اصلی آن یک دوربین 108 مگاپیکسلی می باشد. با توجه به مشخصات Nord CE 3 Lite، می‌توان انتظار داشت که دارای سنسور سنجش عمق ۲ مگاپیکسلی و دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی باشد.

آشکار شدن طراحی گوشی وان پلاس Nord N30 5G

در همین حال، احتمالاً در قسمت سلفی یک دوربین  16 مگاپیکسلی وجود خواهد داشت. از دیگر ویژگی های قابل توجه می توان به سیستم عامل اندروید 13 و صفحه نمایش با وضوح FHD+ اشاره کرد. به خاطر داشته باشید که این هنوز فقط یک گزارش تایید نشده بوده، بنابراین باید منتظر ماند.

در اخباری مرتبط OnePlus اخیراً یک تلفن هوشمند جدید از سری Nord CE ارزان قیمت را با نام Nord CE 3 Lite معرفی کرده است. این دستگاه دارای مجموعه ای از مشخصات کامل بوده، از جمله چیپست اسنپدراگون 695 و دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی. بر اساس گزارشی که اخیرا منتشر شد، این گوشی در ایالات متحده با نامی دیگر یعنی Nord N30 نیز عرضه خواهد شد.

اکنون، گوشی N30 در کنسول Google Play و لیست دستگاه های پشتیبانی شده آشکار شته و این N30 واقعاً یک Nord CE 3 Lite ریبرند شده است. یکی از اعضای انجمن OnePlus اخیراً شواهدی را ارائه کرده است که نشان می دهد OnePlus Nord N30 یک Nord CE 3 Lite ریبرند شده بوده که به ایالات متحده می رود.

بیشتر بخوانید  گوشی PGKM10 وان پلاس با شارژ 160 واتی در راه است

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : آشکار شدن طراحی گوشی وان پلاس Nord N30 5G

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *