سال 2022 خبری از گوشی MIX Fold 5 نیست

سال 2022 خبری از گوشی MIX Fold 5 نیست

شیائومی پس از عرضه سری 12 پرچمدار در چند ماه قبل، اکنون چند گوشی پرچمدار دیگر را در دست توسعه دارد که بزودی از راه می رسند. از جمله باید به Xiaomi 12 Ultra اشاره کرد که تاکنون جزئیات بسیاری از آن فاش شده و احتمالا در بهار یا تابستان رونمایی خواهد شد. دیگر سری پرچمدار این کمپانی MIX FOLD بوده که گوشی تاشویی است و از مشخصات رده بالا و پریمیومی بهره می برد.

سری Xiaomi MIX از آنجایی که گوشی های خاصی هستند، به زمان توسعه و فناوری های بیشتر و بهتر نیاز دارند. این گوشی در حال حاضر طراحی ساده ای دارد و شیائومی برای کسب مخاطب بیشتر نیاز دارد تا به طراحی بهتری روی آورد. مدل پیشین با نام میکس 4 در آگوست سال 2021 از راه رسید و در عین اینکه یک گوشی جذابی بود اما نیاز است تا مدل جدید با ویژگی ظاهری و مشخصاتی بهتری عرضه شود. به تازگی Ice Universe توییتر فاش کرده امسال مدل جدیدی از میکس فولد عرضه نمی شود.

شیائومی به جای آن تنها بر روی Xiaomi MIX FOLD 2 تمرکز خواهد کرد، که طبق اطلاعات فاش شده اولین گوشی تاشو جهان با لولای 360 درجه خواهد بود، به این معنی که دستگاه می‌تواند در هر دو جهت تا شود.

همچنین گزارش شده است که Xiaomi MIX FOLD 2 قرار است در ژوئن سال جاری با شماره مدل 22061218C عرضه شود. این دستگاه به اسم رمز zizhan، تنها در چین در دسترس خواهد بود، همانطور که اخیراً نیز شایعاتی وجود داشت. این گوشی به تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1 مجهز شده و از صفحه نمایش داخلی 2.5K LTPO با نرخ نوسازی بالا استفاده می کند.

انتظار می‌رود نسبت تصویر بهتری برای صفحه‌نمایش خارجی همراه با چین‌خوردگی بهبودیافته و کمتر دیده شده همراه باشد. به نظر می‌رسد گوشی‌های تاشو بدون چروک بزرگترین تثبیت OEM گوشی‌های هوشمند در سال جاری باشد. روندی که ابتدا با OPPO Find N آغاز شد، ما باید حتی بیشتر تاشوها را با نمایشگرهای داخلی بدون چین و چروک مشاهده کنیم.

در اخباری مرتبط Xiaomi CIVI سال گذشته در ماه سپتامبر به عنوان یک گوشی هوشمند زنانه معرفی شد. این گوشی سلفی محور با طراحی باریک، صفحه نمایش 120 هرتزی، دوربین جلو 32 مگاپیکسلی و پردازنده اسنپدراگون 778G عرضه شد.

بیشتر بخوانید  برند ردمی شیائومی 9 ساله شد

بر اساس اطلاعات منتشر شده توسط Digital Chat Station، سازنده چینی در حال کار بر روی یک گوشی هوشمند متمرکز بر سلفی در چین است. مشخصات به اشتراک گذاشته شده توسط این افشاگر نشان می دهد که گوشی تحت برند CIVI عرضه خواهد شد.

Digital Chat Station فاش کرد که گوشی مرموز شیائومی به بدنه باریک و سبک مجهز خواهد شد. صفحه نمایش OLED آن وضوح FHD+ با رزولوشن 1080 در 2400 پیکسل و نرخ نوسازی 120 هرتز است. چیپست آن هم از نوع اسنپدراگون 778G+ بوده و عملکرد بالاتری دارد.

این گوشی دارای یک دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی بوده و در عقب آن حسگر اصلی 64 مگاپیکسلی جای گرفته است. گذشته از آن رابط کاربری MIUI 13 تجربه لذت بخشی را ارائه می‌دهد. احتمالاً با سیستم عامل اندروید 12 از راه می رسد.

این گزارش هیچ اطلاعاتی درباره حافظه رم، ذخیره سازی و باتری ارائه ندارد. با این حال، بیان می کند که دستگاه از شارژ سریع 55 واتی پشتیبانی خواهد کرد. شیائومی ممکن است این گوشی هوشمند را در اوایل ماه جاری یا در ماه آوریل معرفی کند.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : سال 2022 خبری از گوشی MIX Fold 5 نیست

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *