آشکار شدن طراحی ساعت Nord Watch وان پلاس

شایعه شده است که OnePlus به زودی یک ساعت هوشمند جدید با نام OnePlus Nord Watch را عرضه خواهد کرد. رندرها و مشخصات کلیدی این گجت پوشیدی قبلا فاش شده بود که نشان می داد این ساعت هوشمند در پنج نوع مختلف عرضه خواهد شد.

اکنون، Mukul Sharma، افشاگر معتبر، طراحی واجد شرایط مرجع Nord Watch را به اشتراک گذاشته است. این ساعت هوشمند دارای طراحی مستطیلی شکل است و مشخص شده که دارای یک بند منحصر به فرد خواهد بود. طرح ها سه گزینه رنگی مشکی، سفید و طلایی را نشان می دهند.

این ساعت هوشمند کاملاً شبیه به رندرهای اولیه OnePlus Nord Watch است، به این معنی که می تواند صفحه نمایش 368×448 پیکسلی داشته باشد. طبق شایعات، Nord Watch دارای تمام ویژگی های نظارتی مانند سنسور SpO2، نظارت بر ضربان قلب و ردیابی خواب است. لیست اخیر بلوتوث SIG نشان داده که دستگاه دارای شماره مدل OPBBE221 بوده و از بلوتوث 5.2 برای اتصال استفاده می کند. از دیگر ویژگی های این ساعت می توان به سنسور SpO2، پایش ضربان قلب و ردیابی خواب اشاره کرد. همچنین با یک برنامه همراه جدید به نام OnePlus N Health عرضه خواهد شد. آخرین مورد قیمت است که بین 5 تا 8 هزار روپیه در بازار هند قیمت دارد.

در اخباری مرتبط افشای اطلاعات قبلی، طراحی و ویژگی‌های ساعت آینده وان پلاس Nord Watch را فاش کرده است. اکنون، این ساعت هوشمند در وب سایت صدور گواهینامه بلوتوث گروه علاقه ویژه (SIG) مشاهده شده است.

آشکار شدن طراحی ساعت Nord Watch وان پلاس

با توجه به لیست، دستگاه دارای شماره مدل OPBBE221 است. برای اتصال به گوشی هوشمند کاربر به بلوتوث 5.2 متکی است. ما قبلاً می دانیم که Nord Watch یک برنامه همراه جدید به نام برنامه OnePlus N Health دریافت خواهد کرد. ظاهر ساعت هوشمند بر روی بلوتوث SIG نشان می دهد که به زودی در بازار عرضه خواهد شد.

رندرهای فاش شده نشان می دهد که ساعت Nord Watch در مجموع پنج نوع مختلف با دو نمایه طراحی مجزا عرضه خواهد شد. سه مدل دارای صفحه دایره ای هستند در حالی که دو مدل دیگر دارای صفحه های مستطیلی. مدل‌های وان پلاس Nord Watch با صفحه‌های مستطیلی دارای رزولوشن 240×280 و 368×448 پیکسل خواهند بود. در حالی که نوع دایره ای دارای وضوح 240×240 و 390×390 پیکسل هستند. انتظار داریم که شرکت وان پلاس هر سال نسل جدیدی از محصولات خود را معرفی و عرضه کند. ساعت وان پلاس نورد واچ ویژگی های برجسته ای به عنوان گجت پوشیدنی ارائه خواهد داد که در نوع خود جالب توجه است. برند چینی سعی دارد ویژگی های جالبی را تدارک بیند.

بیشتر بخوانید  انتشار بتا اندروید 13 برای گوشی OnePlus Nord 2T

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : آشکار شدن طراحی ساعت Nord Watch وان پلاس

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *