افشا مشخصات کلیدی هدفون وان پلاس BUDS PRO 2

افشا مشخصات کلیدی هدفون وان پلاس BUDS PRO 2

جدول زمانی و مشخصات راه اندازی OnePlus Buds Pro 2 TWS فاش شده است. هدفون ها قبلا وارد مرحله تولید شده اند. Buds Pro TWS در جولای 2021 به طور رسمی عرضه شد. اکنون پرچمدار TWS OnePlus بیش از یک سال از عمر آن می گذرد. بنابراین، طبق گزارش ها، این شرکت در حال آماده سازی برای عرضه جانشین Buds Pro به زودی است.

اکنون، مشخصات هدفون OnePlus Buds Pro 2 TWS به صورت آنلاین منتشر شده است. ماه گذشته، افشاگر استیو همرستوفر مشخصات محصول صوتی آینده را با پرایس بابا به اشتراک گذاشت. Tipster Mukul Sharma اکنون جزئیات مربوط به جدول زمانی راه اندازی Buds Pro 2 را با MySmartPrice به اشتراک گذاشته است.

تولید سریال ایربادهای Buds Pro 2 TWS در چندین منطقه آسیایی و اروپایی آغاز شده است. اطلاعات دهنده ادعا می کند که Buds Pro 2 TWS در کنار گوشی هوشمند OnePlus 11 عرضه خواهد شد.

Buds Pro 2 از همان طراحی داخل گوش با ساقه مانند مدل قبلی خود استفاده خواهد کرد. بنابراین، احتمالاً دارای نکات سیلیکونی خواهد بود. این دستگاه صوتی می تواند درایورهای صوتی دوگانه 11 و 6 میلی متری را بسته بندی کند. Buds Pro 2 مانند اکثر پرچمداران TWS از ANC پشتیبانی می کند. OnePlus TWS از حذف نویز تطبیقی ​​تا 45 دسی بل پشتیبانی می کند.

همچنین Buds Pro 2 به طور خودکار شدت حذف نویز را بر اساس نویز محیط تنظیم می کند. این محصول صوتی دارای سه میکروفون خواهد بود که در مقایسه با OnePlus Buds Pro اصلی، تماس های صوتی برتری را ارائه می دهند.

علاوه بر این، Buds Pro 2 می‌تواند از صدای فضایی با کدک صوتی LHDC 4.0 پشتیبانی کند. هدفون های TWS ممکن است در صورت غیرفعال شدن ANC، عمر باتری 38 ساعت را ارائه دهند. با این حال، هنگامی که ANC روشن است، هدفون ها حدود 22 ساعت دوام خواهند داشت. جزئیات بیشتر در مورد هدفون های TWS آینده OnePlus احتمالاً به زودی به صورت آنلاین منتشر می شود. OnePlus می تواند Buds Pro 2 را در سه ماهه اول سال 2023 معرفی کند.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  وان پلاس 11 تا چهار سال آپدیت اندرویدی دریافت می کند

نظرات در مورد : افشا مشخصات کلیدی هدفون وان پلاس BUDS PRO 2

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *