آشکار شدن اطلاعاتی جدید از گوشی XIAOMI 13 PRO

آشکار شدن اطلاعاتی جدید از گوشی XIAOMI 13 PRO

کوالکام در این ماه نشست اسنپدراگون را برگزار خواهد کرد. پس از این رویداد، صنعت انتظار دارد که سری Xiaomi 13 پردازنده پرچمدار جدید اسنپدراگون را عرضه کند. سری 13 شیائومی امسال باید حداقل دو گوشی هوشمند داشته باشد. انتظار داریم شیائومی 13 و شیائومی 13 پرو را ببینیم. به گفته وبلاگ نویس محبوب ویبو، @DCS، شیائومی 13 پرو در چهار رنگ عرضه خواهد شد. رنگ های مشکی، سفید، سبز و صورتی است. از این میان، گزینه های سبز و صورتی دارای نسخه چرمی ساده خواهند بود. این وبلاگ نویس همچنین ادعا می کند که نسخه سرامیکی شیائومی 13 پرو در BYD سفارش و تست شده است. با این حال، ما نمی توانیم بگوییم که آیا کل دستگاه سرامیکی خواهد بود یا شیشه ای.

به یاد بیاورید که Xiaomi 12S Ultra با مواد چرمی سیلیکونی سازگار با محیط زیست عرضه می شود. این دستگاه نسخه سرامیکی را عرضه نکرد. کاربران می توانند به راحتی دستگاه را با دستمال مرطوب تمیز کنند و پس از استفاده طولانی مدت، پوست کندن آن آسان نیست. شیائومی بافت لایه سر گوساله را سفارشی کرده است تا شیائومی 12 اس اولترا احساس دوستی با پوست کند. لیز خوردن و افتادن این وسیله در دست آسان نیست.

با توجه به گزارشات تاکنون، سری 13 شیائومی دارای تغییرات اندکی خواهد بود. شیائومی 13 از یک صفحه نمایش باریک و مستقیم با چهار طرف استفاده خواهد کرد. تمرکز این دستگاه طراحی نازک و با ارزش آن خواهد بود. شیائومی Mi 13 Pro از صفحه نمایش خمیده 6.7 اینچی سامسونگ 2K E6 استفاده می کند. با این حال، در مقایسه با نسل قبلی، با فریم باریک تری عرضه خواهد شد. این دستگاه همچنین دارای پیکربندی های سطح بالایی مانند دوربین با زیره 1 اینچی است. آرایش ماژول دوربین مانند 12S Ultra باقی می ماند.

اجلاس کوالکام اسنپدراگون 2022 از 14 تا 17 نوامبر سال جاری برگزار می شود و انتظار می رود تراشه های پرچمداری مانند اسنپدراگون 8 نسل 2 عرضه شوند. انتظار می رود سری 13 شیائومی اولین گوشی مجهز به تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 باشد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  اسمارتفون های جدید شیائومی تاییدیه گرفتند

نظرات در مورد : آشکار شدن اطلاعاتی جدید از گوشی XIAOMI 13 PRO

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *