انتشار اطلاعاتی از گوشی Find X6 Pro Dimensity Edition اوپو

انتشار اطلاعاتی از گوشی Find X6 Pro Dimensity Edition اوپو

انتظار می‌رود گوشی‌های هوشمند پرچمدار آینده اوپو Find X6 به زودی معرفی شوند. ما می‌توانیم چند دستگاه از سری Find X6 را در چند ماه آینده ببینیم. گفته می شود یکی از این دستگاه ها پردازنده مدیاتک Dimesnity را در خود جای خواهد داد.

Oppo Find X6 Pro Dimensity Edition قبلا در پایگاه داده CMIIT ظاهر شده بود. اکنون در TENAA ظاهر شده و اطلاعاتی در مورد باتری دستگاه فاش کرده است. طبق این لیست، گوشی هوشمند Oppo PHS110 دارای باتری با ظرفیت 4880 میلی آمپر ساعت است. این احتمال وجود دارد که در هنگام عرضه به عنوان 5000 میلی آمپر ساعت تبلیغ شود. به غیر از آن، دستگاه آینده دارای تنظیمات دوربین سه گانه خواهد بود. جزئیات بیشتری از طریق فهرست TENAA فاش نشده است. بیایید نگاهی بیندازیم به آنچه تاکنون درباره Find X6 Pro Dimensity Edition و همچنین Find X6 Pro شناخته شده است.

بر اساس اطلاعات فاش شده، انتظار می رود Find X6 Pro Dimensity Edition به چیپست Dimensity 9200 که اخیراً عرضه شده، و همچنین حافظه رم LPDDR5x و حافظه UFS 4.0 مجهز شود. اگرچه دارای چیپست متفاوتی است، اما احتمالاً همان مشخصات اسنپدراگون 8 نسل 2 Find X6 Pro را دارد.

طبق شایعات، Find X6 Pro دارای صفحه نمایش بزرگ 6.8 یا 6.9 اینچی AMOLED با وضوح +Quad HD، نرخ رفرش 120 هرتز و اسکنر اثر انگشت زیر صفحه نمایش است. همچنین ممکن است یک دوربین جلوی 32 مگاپیکسلی و یک دوربین سه‌گانه در پنل پشتی متشکل از 50 مگاپیکسل (Sony IMX890 با OIS) + 50 مگاپیکسل (سونی IMX890، فوق‌واید) + 50 مگاپیکسل (Sony IMX890) داشته باشد. یا دوربین تله فوتو IMX766 با OIS).

انتظار می رود این دستگاه با باتری 5000 میلی آمپر ساعتی عرضه شود که از شارژ سیمی 100 وات و شارژ بی سیم 50 واتی پشتیبانی می کند و بر روی اندروید 13 مبتنی بر ColorOS 13 اجرا می شود. شایعه شده است که سری X6 در سه ماهه اول 2023 عرضه می شود.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  شرکت اوپو در کنفرانس جهانی موبایل امسال همه را بهت زده خواهد کرد

نظرات در مورد : انتشار اطلاعاتی از گوشی Find X6 Pro Dimensity Edition اوپو

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *