آشنایی با محبوب ترین قطارهای سفیر ریل

قاصدک 24

شرکت قطارهای سفیر یا همان سفیر ریل آسیا، یکی از کارگزاران ریلی کشور است که قطارهای بسیاری را در مجموعه خود جای داده است. این شرکت چند سالی است که ارائه خدمات مسافربری و فروش بلیط قطار سفیر را آغاز کرده است و در مسیرهای ریلی مختلفی در کشور تردد می‌کند. از آنجایی که سفیر ریل مجموعه ای بزرگ از قطارهای مسافربری را شامل می‌گردد بلیط قطار سفیر نیز معمولاً در بازه نرخی مناسبی به فروش می‌رسد و برای اغلب مسافران با هر اندازه بودجه سفر، قابل رزرو و خریداری می‌باشد. با این حال همه قطارهای مجموعه سفیر ریل، قطارهای اقتصادی ای نیستند و برخی از آنها قطارهای لوکس و حتی وی آی پی به شمار می‌آیند. موضوعی که باعث شده تا این شرکت به سادگی پاسخگوی نیاز طیف گسترده ای از مسافران بوده و برای تمامی آنها، خاطره ای خوش از سفر با قطار را به یادگار بگذارد. اما در این میان کدام قطار سفیر برای سفرهای نوروزی بهتر است و کدامیک از این قطارها خدمات بهتری را به مسافران ارائه می‌کند؟ برای یافتن پاسخ این سوالات تنها کافی است تا با قاصدک 24 در ادامه مطلب ” آشنایی با محبوب ترین قطارهای سفیر ریل ” همراه باشید.

قطارهای نور

همانطور که گفتیم سفیر ریل آسیا مجموعه ای متعدد از چندین قطار مسافری است که تحت عنوان قطارهای سفیر در کشور فعالیت می‌کنند. یکی از این زیر مجموعه ها که اتفاقاً یکی از محبوب ترینآ نیز می‌باشد، قطارهای مسافری نور است. این شرکت دو قطار به نام های نور ویژه و نور vip در اختیار دارد و بهترین انتخاب برای کسانی است که به دنبال خرید بلیط قطار vip می‌باشند. البته این دو قطار تفاوت چندانی با هم ندارند و تنها بلیط قطار نور vip نور از بلیط قطار ویژه آن گرانتر است و نوع پذیرایی و نحوه خدمت رسانی در این نوع قطار نیز از کیفیت بالاتری برخوردار می‌باشد. به همین جهت هر دوی این قطارها در حال حاضر از جمله قطارهای مسافری پرطرفدار در کشور هستند که در مسیرهای متعددی نظیر تهران – مشهد، اصفهان – مشهد، تهران – شیراز، کرج – مشهد و تهران – کرمان تردد می‌کنند. در پایان یادآور می‌شویم برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص نحوه خرید بلیط قطار نور vip می‌توانید به مقاله ” هر آنچه که درباره بلیط قطار vip نمی‌دانستید! ” در سایت قاصدک 24 مراجعه نمایید.

قطارهای وانیا ریل

نکته قابل توجه در خصوص قطارهای وانیا ریل این است که این شرکت در حال حاضر بزرگترین ناوگان از قطارهای غزال را در اختیار دارد که پس از قطارهای پردیس رجا، لوکس ترین قطارهای مسافری ایران به شمار می‌آیند. قطارهایی که با نام های سروش و پرستو نیز در بین مسافران شناخته می‌شوند و دارای امکانات و خدمات متنوعی می‌باشند. این قطارها خدمات ویژه پذیرایی را در اختیار مسافران خود قرار می‌دهند، دارای سیستم های صوتی و تصویری، مایکروویو، توالت ایرانی و فرنگی، ویلچر، سیستم تهویه مطبوع، سیستم های گرمایشی و سرمایشی و مواردی از این دست هستند و می‌توانند از هر نظر رضایت مسافران را جلب کنند.

قطارهای کوثر

از جمله دیگر قطارهای مسافری که تحت عنوان قطارهای سفیر فعالیت می‌کنند، قطارهای کوثر هستند. کوثر، ۵ رام از بهترین قطارهای مسافربری ایران یعنی قطار غزال را در اختیار دارد و مسافران خود را با این قطارها که مجهز به کوپه های ۴ و ۶ تخته هستند، جابجا می‌کند. این قطار مجهز به رستوران، سیستم صوتی و تصویری، آرشیو کتاب و مجلات و امکاناتی از این دست است و بلیط آن در حال حاضر در مسیرهای تهران – مشهد – تهران، مشهد – بندرعباس – مشهد و یزد – مشهد – یزد به فروش می‌رسد. شایان ذکر است بلیط قطار کوثر هم اکنون به سادگی از طریق وب سایت و اپلیکیشن خرید بلیط سفر قاصدک 24 قابل رزرو و خریداری می‌باشد و از قیمت مناسبی نیز برخوردار است.

قطارهای مهتاب سیر جم

شرکت مهتاب سیر جم یکی از بزرگترین تولیدکنندگان قطارهای مسافربری در ایران است که حدود ۷ سال است به عنوان یکی از زیر مجموعه های سفیر ریل آسیا در کشور فعالیت می‌کند. مهتاب سیر جم دارای ۱۹۹ واگن مسافربری در این مجموعه است که امکاناتی نظیر ویلچر، سیستم های صوتی و تصویری، توالت فرنگی و ایرانی و… را در اختیار مسافران خود قرار می‌دهد. از این رو بسیاری از مسافرانی که قادر به تهیه بلیط هواپیما نیستند، این قطار را برای سفرهای خود انتخاب می‌کنند. این قطارها دارای واگن های اتوبوسی و کوپه ای هستند و مسافران خود را در مسیرهای اهواز- مشهد، تهران – خرمشهر، تهران – اندیمشک، تهران -اهواز و تهران – شیراز جابجا می‌کنند. بلیط قطارهای مهتاب سیر جم نیز به سادگی از طریق مجموعه قاصدک 24 قابل رزرو و خریداری می‌باشند و یکی از بهترین انتخاب ها برای مسافرانی با بودجه سفر محدود به شمار می‌روند.

قطارهای بن ریل

بن ریل به عنوان یکی از زیرمجموعه های سفیر ریل آسیا، خود، قطارهای متعددی را در برمی‌گیرد و از این رو با نام های سروش، پرستو، پارسی، غزال و پلور نیز شناخته می‌شود. بن ریل نیز دارای ۱۳۱ واگن مسافری در مجموعه سفری است و مسافران خود را در مسیرهای مسیرهای تهران، اراک، سمنان، قزوین، کرمان،قم و ملایر به مشهد و بالعکس، طبس – مشهد – تهران، کرمان – تهران – بندرعباس و ملایر- اراک – مشهد جابجا می‌کند. همین تعدد در مسیرهای حرکتی نیز از جمله مزایای خرید بلیط قطار از این مجموعه است و به مسافران بسیاری امکان می‌دهد بلیط این قطار را به جای انواع بلیط اتوبوس در این مسیرها خریداری نمایند.

قطارهای ریل ترابر سبا

ریل ترابر سبا قطارهای سریع السیر غدیر را در اختیار دارد که به صورت روزانه در مسیرهای تهران – مشهد، اصفهان – مشهد، تهران – یزد و بالعکس تردد می‌کنند. اما قطارهای غدیر تنها قطارهای مجموعه ریل ترابر سبا نیستند و این شرکت، بخشی از مسافران خود را با قطارهای اتوبوسی و چهار تخته نگین جابجا می‌کند. این قطارها دارای ۶ واگن و ظرفیت حمل ۶۰ مسافر هستند و در مسیرهای ریلی متعددی در کشور به کار گرفته می‌شوند.
در پایان یادآور می‌شویم برای خرید انواع بلیط سفر از جمله بلیط قطار، هواپیما و اتوبوس و همچنین رزرو هتل در سراسر ایران می‌توانید به مجموعه خرید بلیط هواپیما قاصدک 24 مراجعه نمایید و سفر نوروزی لذت بخشی را تجربه کنید. همچنین اگر مایل به خرید بلیط هواپیما خارجی و بیمه سفر خود می‌باشید نیز می‌توانید برای انجام این امور در سریعترین زمان ممکن به بخش های مربوطه در این وب سایت مراجعه نمایید.

منبع: بلیط قطارhttps://is.gd/5TynHj

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : آشنایی با محبوب ترین قطارهای سفیر ریل

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *