آخرین تبلت 2 در 1 لنوو با قیمت 199 دلار عرضه خواهد شد

سال گذشته، لنوو ما را با تبلت ویندوز 2 در 1 خود با قیمت 229 دلار شگفت زده کرد و اما امروز لنوو در کنگره جهانی تلفن همراه از جانشین جدید خود پرده برداری کرد. لنوو Miix 320 جدید با قیمت 199 دلار به گونه ای طراحی شده است تا یک لپتاپ قدرت یافته با ویندوز بسیار کم هزینه باشد.

لنوو Miix 320 درست مانند Surface مایکروسافت، به لطف دو صفحه نمایش مجزا از پایه صفحه کلید نه واقعا  لپتاپ است و نه واقعا تبلت. بسیار مشابه به مدل سال گذشته، Miix 320 دارای یک صفحه نمایش 10.1 اینچ فول اچ دی بدون هیچ گونه زاویه دید مناسب، رم قابل ارتقاء تا 4 گیگابایت و حافظه ذخیره سازی قابل ارتقاء تا 128 گیگابایت می باشد.

لنوو تاکنون به پیشرفت های بسیاری دست یافته است. و از بزرگترین پیشرفت آن پدلمسی بسیار دقیق می باشد. این در حالیست که قیمت بسیار مناسب و پائین آن ها همواره تعجب برانگیز بوده است.

در طول مدت زمان محدود اگر با دستگاه جدید لنوو کار کنید مطمئنا احساس بسیار خوبی خواهید داشت. اگرچه اندازه دستگاه و همچنین پدلمسی آن در دستتان کوچک به نظر می رسد.

لنوو همچنان در ارائه مدل های خاص خود از LTE پشتیبانی می کند و عمر باتری Miix 320 تا 10 ساعت می باشد. هیچ گونه تغییری در پردازنده آن ایجاد نشده و این تبلت همچنان با اینتل اتم X5 قدرت یافته است.

لنوو قرار است دو نسخه سفید و مشکی از این تبلت را ارائه دهد. مدل LTE در ماه آوریل و مدل غیر LTE آن در ماه جولای در درسترس خواهد بود. قیمت تبلت از 199 دلار شروع می شود و سیستم عامل آن ها ویندوز 10 می باشد.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : آخرین تبلت 2 در 1 لنوو با قیمت 199 دلار عرضه خواهد شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *