انتشار اطلاعاتی از تبلت آیپد پرو M2 اپل

انتشار اطلاعاتی از تبلت آیپد پرو M2 اپل

برخی از قیمت‌های فرضی SKUهای اپل آیپد پرو M2 آینده توسط LeaksApplePro به اشتراک گذاشته شده است. افشاکننده تخمین می‌زند که ممکن است سه دستگاه آیپد پرو با محدوده تراشه M2 وجود داشته باشد، اگرچه حداقل یکی از آنها پیش از سال 2023 رویت نخواهد شد. با شایعات فراوانی که قبلاً حاکی از آن است که اپل چند نسل ششم M2 را به نمایش خواهد گذاشت. تبلت‌های آیپد پرو در رویداد پاییز، ممکن است نسخه 14.1 اینچی ادعایی باشد که بعداً عرضه خواهد شد.

انتظار می‌رود دستگاه‌های بالقوه اپل آیپد پرو 2022 در دو مدل 11 اینچی و 12.9 اینچی عرضه شوند و البته از پردازنده جدید اپل M2 بهره می‌برند. قیمت آیپد پرو 11 اینچی از 799 دلار خواهد بود و دارای 5G و 128 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی پایه است، اما از پنل مینی LED بهره نخواهد برد. این فناوری اخیر برای آیپد پرو 12.9 اینچی M2 محفوظ خواهد بود که از اتصال 5G نیز پشتیبانی می کند و با مدل پایه 128 گیگابایتی و قیمت پایه 1099 دلار عرضه می شود.

این در واقع بدان معنی است که تبلت‌های آیپد پرو M2 با قیمت‌های مشابه نسخه‌های فعلی M1 خواهند بود، بنابراین می‌توان تصور کرد که قیمت دستگاه‌های قدیمی‌تر به جای عرضه نسخه‌های M2 توسط اپل با قیمت‌های بالاتر، کاهش می‌یابد. همان منبع تخمین می‌زند که قیمتی در حدود 1400 دلار می‌تواند برای آیپد پرو 14.1 اینچی اعمال شود و می‌تواند با حافظه پایه 256 گیگابایتی عرضه شود. با این حال، افشاکننده ادعا می کند که این تبلت بزرگ از یک پنل مینی ال ای دی استفاده می کند و از ProMotion پشتیبانی می کند که با جزئیاتی که اخیراً توسط منبع دیگری ارائه شده در تضاد است.

انتشار اطلاعاتی از تبلت آیپد پرو M2 اپل

در مورد نسل بعدی آیپد مینی، انتظار نمی رود تا قبل از سال 2023 ظاهر شود. با این حال، ظاهراً دارای یک صفحه نمایش 120 هرتزی بوده که نسبت به قابلیت فعلی 60 هرتز ارتقاء مناسبی خواهد داشت. حتی فضایی برای یک نکته جدید در مورد آیپد نسل دهم وجود دارد که احتمالاً صفحه‌نمایش ظاهری کاملاً چند لایه دارد. آیپد 10.2 اینچی اپل به طور کامل بهبود نیافته است و به نظر می‌رسد این مشکل با یک جانشین 10.5 اینچی اصلاح شود.

بیشتر بخوانید  امکانات سخت افزاری آیفون 6 چگونه خواهد بود؟

در اخباری مرتبط پیش از این، چند نفر از افشاگران به طور همزمان گفته بودند که اپل با تصمیم اتحادیه اروپا موظف به انتقال آیفون 16 در سال 2023 به کانکتور USB-C خواهد بود. با این حال، کانال LeaksApplePro ادعا می کند که لایتنینگ به این راحتی تسلیم نمی شود. به گفته منبع، سری آیفون 15 از دو کانکتور استفاده خواهد کرد: Lightning و USB-C.

مدل های آیفون 15 و احتمالاً آیفون 15 مکس کانکتور لایتنینگ خواهند داشت. مدل های قدیمی تر، آیفون 15 پرو و ​​آیفون 15 پرو مکس، به USB-C منتقل می شوند. امسال نیز به روشی مشابه، انتقال به انواع جدید صفحه نمایش آیفون 14 پرو و ​​آیفون 14 پرو مکس و حفظ طراحی قبلی در آیفون 14 و آیفون 14 مکس پیش بینی می شود.

پس از سری آیفون 15، کانکتور لایتنینگ همچنان در تاریخ باقی خواهد ماند. گوشی های هوشمند آیفون 16 از کانکتور USB-C استفاده خواهند کرد، در حالی که ممکن است آیفون 16 پرو کانکتور شارژ را رها کرده و به شارژ بی سیم روی بیاورد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : انتشار اطلاعاتی از تبلت آیپد پرو M2 اپل

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *