هدفون بی سیم جدید ایکس باکس مایکروسافت معرفی شد

مایکروسافت در ماه آینده یک هدست با نام Xbox را برای بازی در حال راه اندازی است. به سادگی هدست بی سیم Xbox نامیده می شود ، این از معدود مواردی است که مایکروسافت در واقع لوازم جانبی Xbox خود را طراحی می کند و به دلیل آن محصول بسیار جالبی است.

این فناوری با همان بی سیم Xbox به عنوان کنترل کننده ها ساخته شده است ، بنابراین مایکروسافت نوید صدای تأخیر کم و بدون تاخیر را می دهد و علاوه بر این ، شما از فناوری صوتی چند فضایی فضایی پشتیبانی می کنید. Dolby Atmos DTS Heaphone: X و Windows Sonic همه پشتیبانی می شوند. اگر بخواهید می توانید از آن در رایانه های شخصی و تلفن های هوشمند با اتصال بلوتوث نیز استفاده کنید.

مانند اکثر هدست های مخصوص بازی ، این گوشی نیز دارای میکروفون است و در واقع بسیار هوشمندانه است. این گوشی دارای دو میکروفون درخشان کننده اشعه است که به انزوای صدا کمک می کند و به افزایش صدای کاربر نسبت به نویز پس زمینه کمک می کند. میکروفن همچنین هنگامی که صحبت نمی کنید به طور خودکار بی صدا می شود (اگرچه می توانید این کار را غیرفعال کنید) و در صورت نیاز یک دکمه بی صدا وجود دارد. هنگام استفاده از میکروفون یک نشانگر نور نیز وجود دارد.

مایکروسافت همچنین نوید یک “تجربه شنیداری دقیق و تنظیم شده مانند قبل بدون هدست Xbox” را می دهد. می توانید تنظیمات هدست را در برنامه Xbox Accessories تنظیم کنید ، از جمله تنظیم اکولایزر صوتی ، تنظیم حساسیت خودکار بی صدا برای میکروفون و موارد دیگر.

طراحی این هدست در نوع خود بی نظیر است و دارای صفحات چرخشی چرخان در هر گوش است ، تا حدی شبیه هدفونهای سطح مایکروسافت. در اینجا ، یکی از شماره گیری ها میزان صدا را تنظیم می کند ، در حالی که دیگری تعادل بین بازی و صدای چت را تنظیم می کند ، بنابراین می توانید شنیدن دوستان یا بازی خود را در صورت نیاز اولویت قرار دهید. از نظر ظاهری ، باید کاملاً در جدیدترین کنسول های Xbox با طراحی کاملاً مینیمال باشد.

هدست بی سیم Xbox در تاریخ 16 مارس در دسترس خواهد بود و پیش فروش آن از امروز در فروشگاه مایکروسافت آغاز می شود. قیمت آن 99.99 دلار است.

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  نسخه‌ی ارزانی از ایکس‌باکس در راه است

نظرات در مورد : هدفون بی سیم جدید ایکس باکس مایکروسافت معرفی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *