نحوه ی افزایش فالوور در کلاب هاوس

نحوه ی افزایش فالوور در کلاب هاوس

شبکه اجتماعی کلاب هاوس Clubhouse این روزها بسیار مورد توجه کاربران قرار گرفته و بسیاری از سلبریتی ها از آن استفاده می کنند. یکی از مهمترین مشکلات در کلاب هاوس عدم توانایی در جذب فالوور است. اگر این برنامه را نصب کرده اید اما با وجود عضویت در اتاق های مختلف همچنان نتوانسته اید فالوورهای چندانی جذب کنید این مطلب را از دست ندهید. در این مطلب به بررسی ترفندهایی برای افزایش فالوور در Clubhouse خواهیم پرداخت.

  • حضوری فعال در اتاق های دیگر داشته باشید

نحوه ی افزایش فالوور در کلاب هاوس

برای شرکت در اتاق ها حتماً نباید میزبان یا مهمان ویژه ی آن ها باشید. در بسیاری از اتاق ها بخش هایی وجود دارد که به مخاطبان اجازه می دهد در رابطه با موضوع مورد بحث نظر خود را بیان نموده و با سایر کاربران به اشتراک بگذارند. برای انجام این کار کافی است دست خود را بالا ببرید. بهتر است در مورد موضوعاتی که اطلاعات کافی در رابطه با آن ها دارید به بحث بپردازید. با این کار تخصص و توانایی خود در موضوع مورد بحث را به دیگران نشان می دهید در نتیجه برخی از افراد حاضر در اتاق به پروفایل شما مراجعه نموده و شما را دنبال می کنند. اتاق های پیرامون بحث مد نظر خود را می توانید از طریق نوار جستجو بیابید. برای انجام این کار کافی است موضوع مورد نظر را در نوار جستجو تایپ کنید و از بین نتایج یکی را انتخاب نمایید.

  • پروفایلی درست کنید که ارزش فالو کردن را داشته باشد

باید پروفایلی درست کنید که ارزش فالو کردن را داشته باشد. متأسفانه قانون خاصی در این زمینه وجود ندارد و شما باید از خلاقیت و ابتکار خود استفاده کنید. افراد مشهور نیازی به کار کردن بر روی پروفایل خود ندارند چون اکثر مردم به روش های گوناگون آن ها را می شناسند اما اگر سلبریتی نیستید باید پروفایلی کامل و ارزشمند داشته باشید. نخستین گام برای ایجاد پروفایلی جذاب استفاده از تصویر پروفایل مناسب است. پس از آن بیو تخصص و شخصیت شما را نشان خواهد داد پس در استفاده از کلمات و نمایه ها نهایت دقت را به خرج دهید. افزودن لینک پروفایل دیگر شبکه های اجتماعی نیز باعث کامل تر شدن پروفایل شما خواهد شد.

  • میزبان اتاق هایی باشید که بحث آن ها در مورد موضوعات ترند و جذاب باشد

برای به دست آوردن فالوورهای بیشتر باید توانایی جذب آن ها را داشته باشید. برای جذب فالوور اتاق هایی که موضوعات ترند در آن ها بحث می شود را میزبانی کنید. کاربران از طریق نوار جستجو به دنبال موضوعات مورد نظر خود هستند بنابراین اگر شما میزبان چنین اتاق هایی باشید بهتر دیده می شوید و کاربران به راحتی می توانند شما را پیدا کنند. اگر اتاق شما برای کاربر وارد شده جذابیت داشته باشد به احتمال زیاد به صفحه پروفایل شما رفته و شما را فالو می کند تا دفعه بعد بتواند راحت تر شما را پیدا کند.

  • در دیگر شبکه های اجتماعی لینک اتاق خود را قرار دهید
بیشتر بخوانید  نسخه رسمی کلاب هاوس برای اندروید در کافه بازار منتشر شد

اگر به جز کلاب هاوس در شبکه های اجتماعی دیگر فعالیت داشته و فالوورهای زیادی دارید بهتر است از این موقعیت استفاده نموده و لینک کلاب هاوس خود را در این شبکه ها قرار دهید. لینک، فالوورهای شما را به سمت اتاق کلاب هاوستان هدایت می کند. حتی اگر دنبال کنندگان فراوانی ندارید نیز می توانید از این روش بهره ببرید. به عنوان مثال در صورت به اشتراک گذاشتن لینک کلاب هاوس در توییتر خود کاربرانی که به دنبال موضوع مورد بحث شما هستند می توانند توییت شما را پیدا کنند و از طریق لینک به اتاق کلاب هاوستان ملحق شوند.

  • از دوستان خود دعوت کنید

ارسال دعوتنامه به کسانی که هنوز این اپلیکیشن را نصب نکرده اند نیز روشی کاربردی برای جذب فالوور است. یکی از مزایای این روش این است که شما محدودیتی در ارسال دعوتنامه ندارید و می توانید هرچند نفر که می خواهید را به این برنامه دعوت کنید. کاربرانی که با دعوت شما وارد این برنامه شوند به احتمال زیاد در ابتدا شما را دنبال خواهند کرد در غیر این صورت می توانید از آن ها درخواست کنید که شما را دنبال کنند.

  • با افراد مشهور همکاری کنید

نحوه ی افزایش فالوور در کلاب هاوس

یکی از بهترین روش ها برای افزایش فالوور همکاری با افراد مشهور است. این همکاری می تواند به دو صورت انجام شود: آن ها در اتاق خود از شما میزبانی کنند و یا شما از آن ها میزبانی کنید. هر روشی که به نظرتان برای شما مناسب تر است انجام دهید تا بتوانید شانس بیشتر کردن فالوورهای خود را افزایش دهید. مسلماً این کار آسان نیست و شما مجبور خواهید بود به تعداد زیادی از افراد مشهور درخواست همکاری دهید تا نهایتاً یکی از آن ها درخواست شما را بپذیرد. باید در این زمینه نهایت تلاش خود را بکنید و فرد مشهور را توجیه کنید که از همکاری با شما چه چیزی عایدش خواهد شد.

  • کاربران دیگر را دنبال کنید

بهترین راهکار این است که همزمان با افزایش فالوور دنبال شوندگان خود را نیز افزایش دهید. می توانید از لیست مخاطبان تلفن همراه خود شروع کنید و هر یک از آن ها که از این اپلیکیشن استفاده می کنند را فالو کنید. وقتی دوستان و آشنایان را فالو می کنید به احتمال زیاد آن ها نیز شما را دنبال خواهند کرد. علاوه بر این می توانید افرادی که علایق مشترکی با آن ها دارید اما برایتان ناشناس هستند را نیز فالو کنید. علایق مشترک روشی ایده آل برای جذب فالوور است.

منبع

 

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : نحوه ی افزایش فالوور در کلاب هاوس

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *