مشخصات کلیدی گوشی Xperia Ace 2 سونی آشکار شد

مشخصات کلیدی گوشی Xperia Ace 2 سونی آشکار شد

شرکت سونی در نظر دارد بزودی گوشی هوشمند اقتصادی جدیدی را به نام Xperia Ace 2 را معرفی کند. تاکنون شایعات محدودی مربوط به آن فاش شد و حال نوبت به برخی اطلاعات دیگر رسید.

گفته می شود که سونی در حال کار بر روی گوشی هوشمندی به نام Xperia Ace II است. هفته گذشته شایعات ارائه شده در مورد کیف گوشی های هوشمند منتشر شده بود. اکنون ، Xperia Ace 2 در پایگاه داده لیست Google Play Console (از طریق) ظاهر شده است ، که نشان می دهد راه اندازی آن از نزدیک امکان پذیر است.

لیست کنسول Google Play نشان می دهد که Sony Xperia Ace II یک گوشی در سطح ابتدایی از این برند است زیرا به چیپ ست Helio P35 و 4 گیگابایت RAM مجهز شده است. با سیستم عامل Android 11 بارگیری می شود.

تصویر Xperia Ace II که در کنسول Play ظاهر شده نشان می دهد که نمایشگر آن دارای یک بریدگی قطره آب است. صفحه دقیق آن مشخص نیست اما در لیست ذکر شده از رزولوشن HD + با کیفیت 720 x 1496 پیکسل پشتیبانی می شود. این تلفن همچنین با دستگاه مانیتور Xperia Ace II و شماره مدل SO-41B در لیست دستگاه های پشتیبانی شده Google موجود است.

در آغاز سال جاری ، OnLeaks خبره معتبر رندرهای CAD یک گوشی جمع و جور سونی را به اشتراک گذاشته بود. در ارائه ها مشخص شد که این گوشی دارای صفحه نمایش 5.5 اینچی و پوسته عقب آن دارای تنظیمات دوربین دوتایی عمودی به همراه فلش LED است. همچنین مشخص شد این گوشی مجهز به اسکنر اثر انگشت جانبی ، یک دکمه اختصاصی دوربین و جک صوتی 3.5 میلی متری است.

در بالا نشان داده شده است Xperia Ace II (via) که اخیراً ظاهر شده است گمانه زنی ها مبنی بر اینکه این دستگاه به طور انحصاری در ژاپن در دسترس خواهد بود وجود دارد. انتظار می رود این گوشی جایگزین تلفن Xperia Ace شود که در سال 2019 آغاز به کار کرد. شرکت حمل و نقل ژاپنی DoCoMo برای معرفی گوشی های جدید خود در تاریخ 19 ماه مه رویدادی را راه اندازی خواهد کرد. پیش بینی می شود این شرکت پرچمدار شارپ AQUOS R6 مجهز به اسنپدراگون 888 ، Arrows Be5 F-41B و همچنین Xperia Ace II را به بازار عرضه کند.

بیشتر بخوانید  فروش بیشتر PS4 نسبت به ایکس باکس وان

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : مشخصات کلیدی گوشی Xperia Ace 2 سونی آشکار شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *