مزه های دیجیتال مارکتینگ به سبک نوشیدنی!

مزه های دیجیتال مارکتینگ به سبک نوشیدنی!

در حالی که استفاده از تکنیک های دیجیتال مارکتینگ به سرعت در حال افزایش است و هر روز کسب و کار های بیشتری خود را برای پیوستن به این بازار پر رقابت آماده می کنند اما آیا شما چیزی در مورد شاخه های متنوع بازاریابی دیجیتال می دانید؟ چه ضرورتی به استفاده از خدمات دیجیتال ماکتینگ وجود دارد و دلیل اسم گذاری هر خدمت دیجیتال مارکتینگ به نام یک نوشیدنی توسط ایران وب لایف چیست؟ در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا به بررسی این موضوعات بپردازیم.

دیجیتال مارکتینگ به سبک نوشیدنی!

در اینجا بهتر است بگوییم که در حوزه دیجیتال مارکتینگ، متخصص بودن در همه شاخه ها بسیار سخت است و اگر فردی بخواهد در چندین شاخه به عنوان متخصص باشد عملا امکان پذیر نیست. برای کسب و کار ها هم همین است چراکه شما در وهله اول باید در زمینه کاری خود متخصص باشید و اگر در کنار آن بخواهید به عنوان مثال سئو یا طراحی سایت هم کنید، علاوه بر صرف زمان و هزینه مضاعف، نتیجه رضایت بخشی را نمی گیرید.

1.طراحی سایت از نظر ما مثل کاپوچینوعه؛ سریع درست میشه و هوشیارت میکنه!

طراحی وب سایت نقشی حیاتی و تاثیرگذاری در بازاریابی دیجیتال ایفا می کند و این توانایی را دارد که بر میزان پیشرفت کسب و کار شما در زمینه های مختلف مانند سئو، برندسازی، نرخ تبدیل، بازگشت سرمایه و … تاثیر بگذارد.

علت نام گذاری این خدمت با نوشیدنی مثل کاپوچینو که قهوه ای شیرین با شکل همه پسند است هم اشاره به ایجاد بیداری کسب و کار در فضای دیجیتال با طراحی تجربه کاربری جذاب و راحت است.

مزه های دیجیتال مارکتینگ به سبک نوشیدنی!

2.سئو مثل چاییه: یه نوشیدنی انرژی بخش که هیچکس دست رد به سینش نمیزنه!

سئو (SEO) به معنای بهینه سازی وبسایت برای موتور های جستجو به منظور بهبود رتبه در صفحات جستجوی کاربر است. سئو یکی از مهم ترین و ارزشمند ترین فعالیت هایی است که باید در استراتژی های دیجیتال مارکتینگ شرکت خود آن را بگنجانید. سئو دقیقا مانند چایی است، انرژی بخش و مستمر که هر روز بهش برای رشد بیزینس به آن نیاز پیدا می کنیم.

دیدن اولین نتایج در سئو سایت ممکن است چندین ماه زمان ببرد اما به دلایل متنوعی مانند برندسازی، تاثیر گذاری بر جریان اطلاعات، افزایش ورودی و فروش وبسایت، می بایست به عنوان مهم ترین خدمت دیجیتال مارکتینگ به آن نگاه کرد.

سئو شامل دو بخش اساسی شامل سئو on page (بهینه سازی های داخلی سایت) و سئو off page (فعالیت های برندینگ و لینک سازی خارج از سایت) است که به کار بست درست هر کدام آن نیاز به دانش و تجربه چندین ساله دارد.

تفاوت اساسی سئو با سایر روش های تبلیغاتی در این است که بازاریابی در سئو از نوع درونگراست و مشتریان به دنبال خدمت و محصولات شما می آیند؛ به همین دلیل بر خلاف تبلیغات کلیکی و بنری، نرخ تبدیل به مشتری بسیار بالاست.

مزه های دیجیتال مارکتینگ به سبک نوشیدنی!

3.عکاسی مثل موهیتوعه؛ خوشمزه و جذاب، ولی هرکسی خوب درستش نمیکنه!

ما آدم ها موجودات بصری هستیم و یک تصویر را سریع‌تر و راحت‌تر از یک متن به یاد می‌آوریم به همین دلیل است که اهمیت بسته بندی محصولات بخصوص در دید اول بسیار بیشتر از محتویات یا توضیحات آن است. این ویژگی در شبکه های اجتماعی و وبسایت نیز به اوج خود می رسد.

به همین علت است که به هیچ وجه تا تخصصی در زمینه عکاسی دیجیتال ندارید؛ نباید به سمت عکاسی از محصولات و خدمات خود بروید و آن را داخل سایت یا پیج سوشال مدیا خود بگذارید. عکاسی دقیقا مانند نوشیدنی موهیتو است، خوشمزه و جذاب اما هر جایی نمی تواند به بهترین شکل ممکن آن را ارائه دهد. پیشنهاد می کنیم طعم این نوشیدنی خوشمزه را در کمپین ویژه مزه های دیجیتال مارکتینگ ایران وب لایف بچشید و شاهد رشد پیج اینستاگرام یا وبسایت خود با درج تصاویر یونیک باشید!

4.سوشال مدیا مارکتینگ از نظر ما مثل اسموتیه؛ خوشمزه و دوست داشتنی!

SMM یا سوشال مدیا مارکتینگ به تمامی فعالیت های بازاریابی گفته می شود که برای ایجاد تعامل بیشتر مخاطبان با برند، افزایش فروش و ارجاع ترافیک به وبسایت روی رسانه های اجتماعی مانند اینستاگرام، توییتر، لینکدین و … انجام می شود. اسموتی نوشیدنی خنک، جذاب و دوست داشتنی است که به دلیل تلفیق رنگ و مزه برای نامگذاری بازاریابی شبکه های اجتماعی می توان آن را به کار برد.

چرا دیجیتال مارکتینگ مهم ترین استراتژی برای کسب و کار هاست؟

 

دلایل متعددی از جمله جا نماندن از رقابت آنلاین، قابل اندازه گیری بودن نتایج، نرخ بازگشت سرمایه بالا، افزایش آگاهی از برند، فروش و … را می توان با استدلال برای اهمیت دیجیتال مارکتینگ برای کسب و کار ها نام برد، اما بهتر است در این بخش به بررسی چند تا از آمار ها جهانی در این زمینه برویم:

(منبع: https://thesocialshepherd.com/blog/digital-marketing-statistics)

  • وبسایت پس از سوشال مدیا، دومین کانال پر استفاده برای پیشبرد اهداف دیجیتال مارکتینگ شناخته شده است.
  • بیش از 60 درصد جستجوها در سراسر دنیا توسط مرورگر های موبایل و تلفن همراه صورت می گیرد.
  • 87 درصد از متخصصین بازاریابی شرکت ها، بودجه دیجیتال مارکتینگ خود را پس از پاندمی کرونا افزایش دادند.
  • ویدئو مارکتینگ به آینده دار ترین شاخه دیجیتال مارکتینگ تبدیل خواهد شد.
  • شرکت هایی که از طریق بازاریابی درونگرا (مانند سئو) مخاطبان را جذب می کنند، حدود 50 درصد جذب مشتری بیشتری دارند.
  • افراد بین 18 تا 30 سال، اکثر خرید های خود را از سوشال مدیا و سپس از طریق سایت انجام می دهند.
  • در سال گذشته بیش از 86 درصد از بازاریابان با استفاده از یک یا چند کانال بازاریابی دیجیتال، آگاهی از برند را افزایش دادند.

چرا آژانس دیجیتال مارکتینگ ایران وب لایف

 

ایران وب لایف به عنوان کامل ترین آژانس دیجیتال مارکتینگ در ایران کلیه خدمات بازاریابی آنلاین شامل طراحی سایت وردپرسی و اختصاصی، سئو و بهینه سازی موتور های جستجو، سوشال مدیا مارکتینگ، عکاسی، تبلیغات آنلاین، ادز گوگل و … را بصورت یکپارچه به کسب و کار های بزرگ و کوچک ارائه می دهد.

از جمله مشتریان و برند های مطرحی که با ایران وب لایف همکاری کرده اند می توان به سئو، عکاسی، سایت و سوشال مدیا مارکتینگ کارخانه پاکسان، مشاوره سئو داروسازی دکتر عبیدی، طراحی وبسایت کارت هدیه بانک پاسارگاد، سئو مجموعه شیرآلات KWC ایران، سایت، سئو، عکاسی و سوشال مدیا مارکتینگ کارخانجات اکسیرکادوس و … اشاره کرد.

می توانید داخل وبسایت ایران وب لایف در بخش نمونه کار ها، تمامی پروژه های این مجموعه که چیزی بیش از 50 برند و کسب و کار است را مشاهده کنید.

مزه های دیجیتال مارکتینگ به سبک ایران وب لایف!

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : مزه های دیجیتال مارکتینگ به سبک نوشیدنی!

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *