دانلود پروژه آماده افترافکت ، کسب درآمد عالی با افترفکت بدون ابزار

دانلود پروژه آماده افترافکت – کسب درآمد عالی با افترفکت بدون ابزار

پروژه افترافکت : با گسترش روزبه‌روز دیجیتال مارکتینگ و پیدایش کسب‌و‌کار‌های نو پای اینترنتی نیاز به تبلیغات و معرفی محصول امری غیر قابل انکار است. پس باید چه کار کرد؟ آیا راهی است که هزینه ساخت تیزر را پایین‌تر آورد تا همه بتوانند برای کسب‌و‌کار خود سفارش ساخت آن را بدهند؟ با دانلود پروژه آماده افترافکت جواب بله است.

 

اگر می خواهید در زمان و هزینه صرفه جویی کنید و در کوتاه ترین زمان ممکن پروژه خود را آماده و تحویل دهید، باید از این فرصت پیش آماده بهترین استفاده را داشته باشد، در واقع پروژه آماده افترافکت این فرصت را به شما می دهد تا بتوانید بدون صرف زمان و هزینه گزاف در زمان کوتاهی به اهداف خود برسید.

افتر افکت یکی از اولین و حرفه‌ای ترین این نرم‌افزارها بود که رفته رفته با آپدیت‌های منظم شرکت ادوب دارای امکانات خیره کننده ای در زمینه ساخت و طراحی جلوه‌های ویژه، تولید تیزر‌های تبلیغاتی و ویدیو کلیپ‌ها شد.

 

پروژه افترافکت

پروژه آماده افترافکت در واقع پروژه ساخته شده به دست یک تدوین کار است که پروژه‌ای مشابه این داشته، تحویل داده و بعدها اومده با مقداری تغییر در اختیار دیگران گذاشته است یا کلا از اول پروژه برای در اختیار گذاشتن دیگران ساخته. این پروژه‌های آماده هر کدام تم و استایل مخصوص به خودی دارند و در دسته‌های خاصی قرار می‌گیرند که کاربرد های متفاوتی دارند.

پروژه آماده به صورت چند پوشه و فایل که یک فایل افترافکت و چند پوشه با فایل های صوتی و تصویری(عکس ها و فوتیج ها) است که محتوای پروژه رو تشکیل می‌دهند. با باز کردن فایل افترافکت به المان های قابل شخصی سازی پروژه (جلوه ویژه، ترانزیشن،لوگو ،عکس، فوتیج/ فیلم، صدا، نوشته و هرچی که باشه) دسترسی پیدا می‌کنید، که اگر دوست داشتید میزارید بمونه یا دوست نداشتین تغییر می‌دهید. جدایی از جایگزینی می توانید المان‌هارو حذف کنید یا چیزای بیشتری اضافه کنید، همچنین قادر به کم و زیاد کردن مقدار، ویژگی و … از المان ها و هرچیزی که فکر رو بکنید خواهید بود کاملا دستتون بازه.

با کمی صرف وقت برای یادگیری افترافکت و داشتن یک کامپیوتریا لپتاپ خانگی و یک اینترنت معمولی که امروزه همه دارند به راحتی می‌تونید پروژه‌های خودتون یا دیگران رو تدوین و جذاب کنید! بله پروژه‌های دیگران درست خوندید این یعنی می توانید با حداقل امکانات امروزی به راحتی کسب درآمد هم بکنید. پس منتظر چی هستید همین الان شروع کنید.

دانلود پروژه آماده افترافکت

هر کدام از المان‌هایی که در بالا به آن اشاره شد برای ساخت پروژه نیازه پس باید خودتون اونارو از قبل داشته باشید محتوایی مثل لوگو خودتون، آیکون های مخصوص در صورت نیاز، عکس مرتبط، فیلم خام برای ادیت، صدای با کیفیت برای جذابیت خروجی و غیره. اما اگر این محتوا رو ندارید یا به هر دلیلی نیاز به همچین محتوایی دارید پیشنهاد می کنم به وبسایت ادوبیش سر بزنید. ادوبیش یک بانک دیجیتال و مرجع بزرگ فایل، قالب و پروژه آماده است که بسیاری از ابزارهای مورد نیاز برای طراحی و تدوین را هم در اختیار کاربران قرار می دهد. هر چیزی که برای طراحی و تدوین نیاز دارید را می توانید در ادوبیش پیدا کنید، پیشنهاد می‌کنم حتما بهش یه سر بزنید.

 

انواع پروژه آماده افترافکت

پروژه‌ آماده افترافکت به دسته بندی های زیادی تقیسم می شود که کامل همه زمینه های موجود را در بر می‌گیرد اما اگر بخواهیم از معروف ترین دسته بندی های افترافکت نام ببریم شامل:

  • پروژه آماده آلبوم عکس افترافکت
  • پروژه آماده عروسی افترافکت
  • پروژه آماده تیزر فیلم
  • پروژه آماده تبلیغات افترافکت
  • پروژه آماده ورزشی
  • پروژه آماده تلویزیون
  • پروژه آماده انیمیشن
  • پروژه آماده موشن گرافیک افترافکت
  • پروژه آماده اینستاگرام
  • پروژه آماده تکنولوژی
  • و …
  • دانلود پروژه آماده افترافکت – کسب درآمد عالی با افترفکت بدون ابزار

می شوند. که هر کدام همانند اسمشان برای آن زمینه ساخته شده‌اند و بهتر است در همان زمینه هم از آنها استفاده شود ( البته که می‌توان در زمینه های دیگر هم بکارشون برد ).

آموزش استفاده از پروژه آماده افترافکت

انتخاب دسته کاملا به خلاقیت خود شما بستگی دارد که چه ایده‌ای برای ویدیو خود در سر دارید یا نیاز به چه المان هایی در پروژه می تونید داشته باشید. شاید در پروژه ای که دارید نیاز به استفاده و مخلوط کردن چند نوع پروژه و المان هایشان باشید و این کار به شما کمک کند تا نوع جدیدی از ویدیو هارو خلق کنید.

یکی از جذابیت های افترافکت باز بودن دست طراح است که به معنای واقعی کلمه، هر بلای که بخواد می تونه رو محتوا و ویدیو داخل پروژه بدید. به همین دلیل است که افترافکت اینقدر محبوب است و در بزرگترین پروژه‌های دنیا مثل هالیوود از افترافکت استفاده می‌کنند.

آهنگ پس زمینه کلیپ

در بالا کمی در به ساخت انواع کلیپ و فیلم و تدوین آن با افترافکت اشاره شد. در نهایت بعد از تدوین و تمام شدن کار ویدیویی کلیپ، نوبت به انتخاب افکت صدا و یا آهنگ پس زمینه کلیپ است. استفاده از انواع آهنگ در تولید محتوا ویدیویی یا صوتی بستگی به نیاز شما دارد و نکته‌ای که بسیار پر اهمیت و ضروری است در استفاده از این آهنگ‌های مناسب پس‌زمینه فیلم، نحوه تدوین آن‌ها می باشد. در تدوین این ویدیوها که از آهنگ استفاده میشود سینک کردن یعنی هماهنگ کردن فیلم با آهنگ پس‌زمینه بسیار مهم است تا آن گیرایی و جذابیت لازم را به نتیجه ویدیو بدهد. اگر قصد ساخت یک کلیپ عروسی را دارید باید طبق سکانس‌های ضبط شده و سلیقه خودتان یا مشتری از آهنگ‌های گوناگون مثل موزیک بیکلام شاد یا موزیک بیکلام آرام یا حتی آهنگ‌های باکلام شاد و آرام استفاده کنید پس همه چیز بستگی به نیاز شما دارد.

برای دانلود انواع مختلف از پروژه آماده افترافکت + انواع آهنگ بی کلام برای تدوین + هزاران فوتیج و فیلم خام برای ادیت و هزاران ابزار برای طراحی در نرم افزار های مختلف گرافیکی اعم از افترافکت، پریمیر، داوینچی ریزالو، فاینال کات، ابزار های تصویر و فتوشاپ و هر آنچه برای یک تدوین حرفه ای نیاز است می توانید به وبسایت ادوبیش با آدرس www.adobish.com  مراجعه کنید و از تمامی امکانات سایت بهرمند شوید. لازم به ذکر است که آموزش های کاربردی لازم برای هر نرم افزار را میتوانید به صورت رایگان در ادوبیش ببینید.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : دانلود پروژه آماده افترافکت ، کسب درآمد عالی با افترفکت بدون ابزار

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *