دوره برنامه نویسی را از کجا شروع کنم؟

دوره برنامه نویسی را از کجا شروع کنم؟

قطعا بسیاری از شما این را می‌دانید که برنامه نویسی یکی از پرآمدترین شغل‌های جهان است و سالانه بسیاری از مردم در سراسر جهان شروع به یادگیری زبان‌های برنامه نویسی و ساختن وب سایت، برنامه‌های کاربردی یا نرم‌افزار می‌کنند. برای اینکه بتوانید این شغل پول‌ساز را داشته باشید، لازم است که دوره‌های آموزشی آن را بگذرانید. در این متن در مورد آموزش پایتون، زبان برنامه نویسی جنگو و همچنین جاوا صحبت خواهیم کرد. اگر قصد دارید در این دوره‌های آموزشی شرکت کنید و در آینده درآمد خوبی داشته باشید، تا انتهای این متن با ما همراه باشید.

آموزش پایتون

آموزش پایتون ممکن است در ابتدا برای بسیاری از افراد دشوار و حتی زمان‌بر باشد. انتخاب استاد برنامه نویسی اهمیت زیادی در این زمینه دارد. به‌طورکلی، بسیاری از اساتید قبل از آموزش موضوع، دوره‌های مختلف برنامه نویسی را پشت سر می‌گذارند و تسلط بالایی نسبت به هر کدام از مفاهیم برنامه نویسی دارند.

پایتون یک زبان برنامه‌ نویسی چندمنظوره است که به دلیل ویژگی‌هایی که دارد، می‌توان از آن درآمد خیلی خوبی کسب کرد و درست به همین دلیل بسیاری از افراد به دنبال آموزش پایتون هستند.

کاربران، برنامه نویسان، متخصصان شبکه، سیستم و امنیت و بسیاری از افراد دیگر با گذراندن این دوره آموزشی کوتاه مدت می‌توانند وارد بازار کار شوند و درآمد قابل‌توجهی داشته باشند.

همچنین می‌توان این زبان برنامه نویسی را به تنهایی یاد گرفت و سپس آن را آموزش داد یا اینکه در یک شرکت مربوطه استخدام شد.

آموزش جنگو

دوره برنامه نویسی جنگو (Django) یکی از محبوب‌ترین فریمورک های برنامه‌نویسی است که سرعت بالای توسعه همراه با کیفیت عالی و یکپارچه را برای کاربران فراهم می‌کند. کاربران با شرکت در این دوره در اصل، نحوه طراحی و پیاده‌سازی مدل‌ها، ظاهر و خروجی برنامه HTML و بسیاری از موارد دیگر را آموزش می‌ببینند و همزمان یک پروژه مشترک برای ساخت یک اپلیکیشن را پیش خواهند برد. این نوع زبان برنامه نویسی به صورتی است که تمامی نیازهای یک برنامه نویس وب را تامین می‌کند. این زبان برنامه نویسی امنیت بسیار بالایی دارد و از بروز هرگونه اشتباهات جلوگیری خواهد کرد.

آموزش جنگو برای توسعه دهندگان پایتون که می‌خواهند در وب به توسعه نرم افزار بپردازند، گزینه عالی است و افرادی که در این زمینه فعالیت دارند، نسبت به سایر برنامه نویسان حقوق بسیار بالایی دارند.

دوره برنامه نویسی را از کجا شروع کنم؟

کسب تخصص در جنگو ممکن است چند ماه طول بکشد تا شما کامل با مفاهیم آن آشنا شوید و به تخصص مورد نظر برسید. برای استخدام در یک شرکت که به نیروی مسلط در این زمینه نیاز داشته باشد، باید حداقل 1 الی 2سال تجربه کار داشته باشید؛ اما با گذراندن دوره آموزشی فناوران آنیسا شما می‌توانید خیلی سریع تر به تخصص موردنظرتان برسید.

آموزش جاوا

جاوا یکی از قدرتمندترین زبان‌های برنامه نویسی است. این زبان برای توسعه برنامه‌های حرفه‌ای، برنامه‌های موبایل و همچنین سیستم‌های تحت توسعه مورد استفاده قرار می‌گیرد. قدرت بالا، امنیت، سادگی، کارایی، مقیاس‌پذیری، قابلیت اطمینان، پویایی و به روز رسانی از مهمترین قابلیت‌های این زبان برنامه نویسی است. آموزش جاوا برای متخصصان توسعه نرم افزار، متخصصین وب و مدیران و مشاوران پروژه‌های نرم افزاری گزینه عالی است.

افرادی که در این دوره شرکت می‌کنند باید با سیستم عامل و کامپیوتر و زبان‌های برنامه نویسی آشنایی حداقل داشته باشند. این زبان برنامه نویسی در بانک‌ها، بازی‌های رایانه‌ای و… استفاده می‌شود و به این دلیل که دارای مجموعه وسیعی از کتابخانه‌ها و ابزارهای برنامه نویسی است، می‌توان از آن برای توسعه برنامه‌ها استفاده کرد. قابلیت این زبان برنامه نویسی به صورتی است که بدون نیاز به تغییر می‌توانند روی سیستم‌های دیگر اجرا شوند.

سخن پایانی

در این مقاله در مورد آموزش زبان‌ های برنامه نویسی صحبت کردیم. آموزش هر کدام از زبان‌های برنامه نویسی می‌توانند راهی باشند برای داشتن شغلی پردرآمد که به شما کمک می‌کنند بتوانید سود خوبی از این راه کسب کنید. آموزش پایتون، آموزش جنگو و آموزش جاوا از زبان‌های برنامه نویسی می‌توانند شما را به تخصص و مهارت بالایی در این زمینه برسانند و همچنین به درآمد بالایی برسانند. برای شرکت در هر کدام از این دوره‌های آموزشی می‌توانید به سایت فناوران آنیسا به آدرس  www.anisa.co.irمراجعه یا حتی برای کسب اطلاعات لازم با کارشناسان ما در تماس باشید. تمامی دوره‌های برگزار شده در این سایت مطابق با دانش روز برنامه نویسی است و توسط متخصصان حرفه‌ای به شما آموزش داده می‌شود. فناوران آنیسا دانش روز و برترین متدهای آموزشی را در بالاترین سطح کیفی به شما آموزش خواهد داد.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : دوره برنامه نویسی را از کجا شروع کنم؟

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *