فروش پلی استیشن 5 در ابتدا بهتر از پلی استیشن 4 بود

شرکت سونی در سال 2020 کنسول نسل نهمی پلی استیشن 5 را معرفی کرد. کنسولی که در مقایسه با نسل پیشین ارتقا طراحی و سخت افزاری داشته که آن را به گزینه برجسته در میان نسل های مختلف تبدیل کرده است.

پلی استیشن 5 موفقیت بی نظیری در فروش کسب کرده است. با این حال ، تفاوت هایی در اوایل بازی این کنسول وجود دارد. جیم رایان ، رئیس استودیوی پلی استیشن در مصاحبه ای با Axios ، اطمینان داشت که ترکیب اولیه بازی در Sony PS5 بهتر از PS4 است.

جیم رایان گفت: “بله ، خروجی بازی PS4 در چرخه زندگی بسیار خوب است. با این حال ، بیشتر این بازی ها در نیمه دوم چرخه هستند. این بار ، ما تلاش آگاهانه ای برای بهبود این امر انجام داده ایم. تاکنون آنچه می بینید نشان می دهد که ما واقعاً پیشرفت کرده ایم. تنها در چند ماه پس از عرضه Sony PS5 ، ما بازی های خارق العاده ای را راه اندازی کرده ایم. علاوه بر این ، بازی های بیشتری در راه است. همچنین ، توسعه دهندگان در حال استفاده از فناوری PS5 هستند. نمی توانم صبر کنم ببینم PlayStation Studios و شرکای شخص ثالث ما برای PS5 چه چیزی ایجاد کرده اند. اگر “مرد عنکبوتی: مایلز مورالس” ، “بازگشت مرگ” و بازی هایی مانند “ریکی و دینگ دونگ: جدایی” بازی هایی هستند که در شش ماه اول PS5 ظاهر شدند. تصور کنید در سال دوم یا سوم چه خواهیم دید “.

در مصاحبه ، به نظر می رسید که رایان به طور غیرمستقیم در مورد رقیب خود در مورد هزینه های اخیر مایکروسافت صحبت کرده است. او ادعا می کند که توسعه موفق به جای “هزینه کردن” ، مسئله آزادی خلاق است. وی گفت: “پرورش استعدادهای خلاق فقط سرمایه گذاری نیست ، بلکه به همین سادگی است. شما همچنین باید به آنها آزادی خلق بدهید ، اجازه دهید آنها ریسک کنند و ایده های جدیدی ارائه دهند. فقط به “شبح تسوشیما” Sucker Punch نگاه کنید. این بازی ای نیست که فکر می کنیم آنها می خواهند انجام دهند ، اما ما با استعداد بیش از حد سخت گیر و سازگار نیستیم. ما می خواهیم آنها از سخت افزارهای ما به عنوان پالت خلاق خود استفاده کنند “.

بیشتر بخوانید  پلی استیشن 4 پرو در برابر پلی استیشن 5 سونی

لازم به ذکر است که سونی اخیراً اعلام کرده است که در حال آماده سازی برای به روزرسانی سیستم مهم PS5 در اواخر امسال است و اکنون به دنبال کاربران است تا ویژگی های آینده را امتحان کنند. ممکن است شکاف درایو حالت جامد PS5 M.2 که مدتها منتظر آن بودیم فعال شود ، یا اینکه سرانجام کنسول بازی دارای نرخ تازه سازی متغیر و پشتیبانی از 1440p است.

Sony PS5 همراه با APU سفارشی AMD ، 825 گیگابایت گیگابایت حافظه SSD پرسرعت و پشتیبانی از خروجی فیلم 4K 120Hz است. طبق گفته سونی ، جعبه بسته بندی این محصول کاملاً قابل بازیافت است. به منظور حفاظت از محیط زیست ، این شرکت بیشتر از کاغذ به جای پلاستیک استفاده می کند.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : فروش پلی استیشن 5 در ابتدا بهتر از پلی استیشن 4 بود

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *