خرید موتور سیکلت اقساطی

موتور قسطی

در دنیای پرمشغله ای که مدام در تلاش و تکاپو هستیم تا امورات زندگی را سرو سامان دهیم، اهمیت داشتن یک وسیله نقلیه کاملا قابل درک است؛ با این وجود وسیله نقلیه مزایا و معایبی هم دارد. متاسفانه عدم ثبات قیمت ها در بازار و روند صعودی که طی می کند، قدرت خرید افراد برای داشتن یک اتومبیل را به شدت کاهش داده است؛ حتی خرید موتورسیکلت نیز به آسانی امکان پذیر نیست. آیا مایلید تا با شرایط عالی برای خرید موتور سیکلت اقساطی اشنا شوید؟ لطفا همراه ما باشید تا شما را با نحوه خرید هر آنچه نیاز دارید از جمله موتور سیکلت اقساطی، خرید اقساطی موبایل ، لوازم خانگی و … از طریق دریافت وام بدون ضامن ، آشنا کنیم.

موتورسیکلت بهترین وسیله جهت جایگزینی اتومبیل

سال ها قبل که استفاده از وسایل نقلیه شخصی به اندازه ی امروز چندان رایج نبود، افراد جامعه بیشتر از وسایل نقلیه عمومی استفاده می کردند؛ که این خود با مزایا و معایبی همراه بود.

از یک سو تعداد اتومبیل های شخصی در خیابان ها کمتر بود و به دنبال آن هوای پاکیزه تری داشتیم و بیماری های ناشی از آلودگی هوا کمتر بود. اما از سوی دیگر افراد زمان زیادی را در طی روز از دست می دادند تا به انجام کارهای روزمره خود رسیدگی کنند.

اما امروزه تعداد وسایل نقلیه شخصی شدیدا افزایش یافته و تقریبا می توان گفت هر خانواده ای حداقل یک وسیله نقلیه شخصی دارد؛ که به طبع آن مشکل ترافیک و آلودگی هوا به دو معضل مهم در جامعه تبدیل شده است. بنابراین با وجود ترافیک، نه تنها صرفه جویی در وقت امکان پذیر نیست، بلکه هزینه ها به شدت افزایش یافته است.

موتور قسطی

چرا موتور سیکلت داشته باشیم؟

در چنین شرایطی نظر شما در مورد استفاده از موتور سیکلت در مواقع ضروری چیست؟ آیا بهتر نیست به طور برنامه ریزی شده، به جای استفاده دائم از اتومبیل شخصی در برخی موارد با استفاده از موتور سیکلت در شهر عبور و مرور داشته باشید؟

به نظر معقول می آید که با رعایت نکات ایمنی گاهی هم موتور سیکلت سوار شوید؛ چرا که در این صورت نه تنها چندان تحت تاثیر مشکل ترافیک قرار نخواهید گرفت، بلکه در وقت و هزینه های خود نیز صرفه جویی خواهید کرد.

خالی از لطف نیست که در مورد موتورهای برقی هم صحبت کنیم. این روزها موتور برقی هم به اندازه موتور بنزینی طرفداران زیادی پیدا کرده است. اگر می خواهید از شرایط خرید اقساطی موتورسیکلت برقی یا بنزینی اطلاعاتی کسب کنید؛ مقاله درستی را برای مطالعه انتخاب کرده اید.

خرید موتور سیکلت اقساطی از طریق قسطا

در صورتی که به فکر خرید موتور سیکلت هستید، ما به شما پیشنهاد می کنیم که ابتدا مطالب این بخش از مقاله را به دقت مطالعه کنید. سپس برای خرید اقدام نمائید.

در ادامه شرایط ویژه و باور نکردنی برای خرید موتور سیکلت اقساطی با تسهیلات بدون ضامن به شما معرفی خواهیم کرد. لطفا همچنان همراه ما باشید.

قسطا یک شرکت ارائه خدمات مالی الکترونیکی است که با بهره مندی از خدمات آن، دیگر مشتریان ناچار به پرداخت نقدی هزینه ها برای خرید کالا و خدمات مورد نیاز خود نخواهند بود. در ادامه شما را با قسطا کاملا آشنا کرده ایم.

قسطا ، یکی از برترین فعالان صنعت لندتک

شما قطعا با صنعت لندتک آشنا هستید. در این سیستم، اعتبارسنجی حرف اول را می زند. در حقیقت بر اساس میزان اعتبار مشتریان برای آن ها تسهیلات در نظر گرفته می شود.

قسطا، پیشرو در ارائه خدمات برتر در صنعت لندتک ، سال هاست که فعالیت خود را در این زمینه آغاز نموده و رضایت مشتریان را همواره در اولویت کار خود قرار داده است. شرکت های زیادی مشغول به فعالیت در صنعت امتیازدهی الکترونیکی هستند، اما آنچه قسطا را از سایرین متمایز نموده است، مربوط می شود به چند ویژگی اصلی در حیطه کاری قسطا که در ادامه آن ها را مطرح نموده ایم. لطفا همراه ما این مطالب را به دقت مطالعه کنید.

 

چرا قسطا را انتخاب کنیم؟

بر خلاف سیاست بیشتر شرکت های ارائه دهنده تسهیلات، مجموعه قسطا برای ارائه خدمات خود به مشتریان گرامی درخواست ضامن نمی کند. به این ترتیب مشتریانی که تنها به دلیل نداشتن ضامن از خرید اقساطی لوازم خانگی منصرف می شوند، قسطا را بر می گزینند.

دومین ویژگی قسطا مربوط می شود به مسئله ی نرخ سود و کارمزد دریافتی. قطعا شما تا کنون به بسیاری از مراکز فروش اقساطی لوازم خانگی مراجعه کرده اید، یا برای خرید موتور سیکلت اقساطی به فروشگاه ها سر زده اید و از شرایط و قوانین آن ها برای فروش اقساطی مطلع می باشید. یکی از دلایلی که از خرید سرباز زده اید مطمئنا مربوط به نرخ بالای سود اقساط در آن مرکز فروش لوازم خانگی بوده است.

قسطا به منظور مرتفع نمودن این مشکل برای متقاضیان عزیز، نرخ سود دریافتی خود را به حداقل رسانده و نرخ سود اقساط را تا جای ممکن کاهش داده است. به این ترتیب مشتریان ناچار به پرداخت مبالغ سنگین به عنوان سود تسهیلات دریافتی نخواهند بود.

سومین ویژگی قسطا ، ارائه کارت اعتباری است. قسطا برای کاربران خود کارت اعتباری صادر می کند. این یکی دیگر از مزیت های قسطا است. از طریق این کارت اعتباری شما می توانید نقدا خرید کنید و هزینه آن را بعدا به صورت اقساط ماهیانه به قسطا بپردازید. در نتیجه مراحل خرید موتور سیکلت اقساطی از طریق قسطا کارت به راحتی امکان پذیر می باشد.

شایان ذکر است که تعداد اقساط در نظر گرفته شده برای بازپرداخت هزینه خرید با قسطا کارت، مانند دیگر کارت های اعتباری محدود به 1 الی 2 ماه نیست و شرایط بازپرداخت هزینه کارت اعتباری در قسطا با توجه به نیاز و شرایط متقاضی، متغیر و انعطاف پذیر است.

برای دریافت قسطا کارت نیاز به مراجعه حضوری است؟

جهت رفاه حال شما مشتریان عزیز، قسطا شرایطی را فراهم کرده است که به صورت غیر حضوری و اینترنتی تمامی مراحل دریافت قسطا کارت را می توانید انجام دهید. در هر شهری از کشور عزیزمان که هستید می توانید برای سفارش قسطاکارت اقدام کرده و از خدمات آن بهره مند شوید.

خدمات مجموعه قسطا فقط برای اشخاص عرضه می شود؟

خیر. سازمان های دولتی و خصوصی یا شرکت های بزرگ و کوچک نیز می توانند با عقد قرارداد با مجموعه قسطا، شرایط خرید اقساطی از هر فروشگاه فیزیکی یا فروشگاه های معتبر آنلاین را تنها با ارائه گواهی کسر از حقوق برای کارمندان خود فراهم کنند. کارمندان این شرکت ها یا سازمان ها می توانند انواع کالاهای دیجیتال و لوازم خانگی را به صورت اقساطی تهیه کنند. البته این تسهیلات تنها برای خرید کالا نیست بلکه برای خرید قسطی انواع بیمه، هزینه های پزشکی و دندانپزشکی، هزینه های تحصیل و پرداخت هزینه انواع آزمون های بین المللی مثل آیلتس، تافل و … نیز می توانند از قسطاکارت استفاده کنند. خوشبختانه ارائه این خدمت به شرکت ها و سازمان ها باعث شده قدرت خرید کارمندان افزایش پیدا کند.

چگونه قسطا کارت دریافت کنیم؟

قسطا کارت در حقیقت مثل یک وام بدون ضامن می باشد؛ به این دلیل که برای دریافت آن نیاز به ضامن ندارید و تنها داشتن یک دسته چک معتبر برای دریافت امتیاز از قسطا کافیست.

قسطا مجهز به یک سیستم اعتبار سنجی است که از طریق بررسی گزارش حساب چک شما و سنجش اعتبارتان، برای شما تسهیلات در نظر می گیرد.

موتور قسطی

مراحل دریافت قسطا کارت

  • ابتدا باید به وب سایت قسطا به آدرس ir مراجعه نمائید و ثبت سفارش کنید. در مرحله ثبت سفارش مبلغ مورد نیاز خود، میزان پیش پرداخت و تعداد اقساطی که مد نظر دارید را به قسطا اعلام نمائید.
  • پس از آن مدارک لازم را بارگذاری نمائید. این مدارک شامل یک برگ چک صیادی، گزارش حساب شما و تصویر کارت ملی تان می باشد.
  • در این مرحله اعتبارسنجی انجام می شود و مدارک ارسالی مورد سنجش و بررسی قرار می گیرد.

لازم به توضیح است پس از بارگزاری مدارک، به مدت یک روز کاری جهت اعتبارسنجی باید منتظر باشید. اگر مدارک ارسالی مورد تائید بود در سامانه نتیجه اعلام می شود و می توانید برای مراحل بعدی اقدام کنید.

  • در این مرحله لازم است که چک ها را به صورت حضوری یا از طریق پست به قسطا تحویل دهید. پس از آن قسطا ، کارت اعتباری قسطا کارت را برای شما صادر کرده و ارسال می نماید.
  • عزیزان توجه کنید که بعد از شارژ قسطا کارت، شما می توانید با آن خرید کنید و قسطا کارت نیز پس از واریز مبلغ پیش پرداخت برای شما به مبلغ تائید شده ، شارژ خواهد شد.

اکنون می توانید خرید اقساطی موتور سیکلت را با استفاده از قسطا کارت انجام دهید.

از مزیت های مهم قسطا این است که برای خرید از فروشگاه ها هیچ گونه محدودیتی وجود ندارد و شما می توانید از تمامی فروشگاه هایی که دارای دستگاه پوز می باشند، از طریق قسطا کارت نقدا خرید کنید. البته به غیر از فروشگاه های فیزیکی، شما می توانید از تمامی فروشگاه های معتبر آنلاین داخلی مانند دیجی کالا یا خارجی مانند آمازون هم با قسطا کارت خرید کنید و کالای مورد نیاز تان را تهیه کنید.

اگر برای خرید اقساطی موبایل ، کامپیوتر و سایر لوازم خانگی هنوز اقدام نکرده اید؛ قسطاکارت را به شما پیشنهاد می کنیم. با قسطا کارت هر آنچه در ذهن دارید را می توانید تهیه کنید. البته خرید اقساطی فقط محدود به کالا نمی شود؛ شما حتی می توانید هزینه های مربوط به سفر شامل رزرو بلیط هواپیما، قطار و هتل را با قسطا کارت پرداخت کنید و طی چند ماه به صورت قسطی هزینه های آن را پرداخت کنید.

از اینکه تا پایان مقاله همراه ما بودید صمیمانه سپاسگزاریم. لطفا با ما در تماس باشید و سوالات و مشکلات خود را مطرح نمائید. همکاران و مشاوران ما در قسطا آماده ی پاسخگوئی به کلیه ی سوالات شما عزیزان می باشند.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : خرید موتور سیکلت اقساطی

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *