با دستیار جدید کسب و کارتان آشنا شوید

با دستیار جدید کسب و کارتان آشنا شوید

دسترسی آسان، آنلاین، بدون محدودیت، امنیت بالا و امکان تست رایگان؛ همین کلیدواژه‌ها برای یک انتخاب کافی است. اگر علاقه به انتخاب و تست‌کردن سرویس‌های جدید دارید، اگر برای کسب و کارتان به یک دستیار آنلاین و در دسترس نیاز دارید، اگر با مباحث حسابداری آشنایی چندانی ندارید و از حسابداری به‌روش سنتی هم خسته شده‌اید، سرویس آنلاین ابرا بهترین انتخابی است که می‌توانید داشته باشید.

سرویس آنلاین ابرا، دستیار آنلاین کسب و کار شما است؛ پلتفرمی که می‌توان در آن همه‌ی محاسبات حسابداری مانند خرید، فروش، فاکتور آنلاین، درآمد و هزینه را به‌صورت آنلاین انجام داد و آنها را ثبت کرد. مواردی چون امکان دسترسی به حساب‌های خود در هر زمان و مکان، امنیت بالا، امکان دسترسی آسان توسط مرورگر وب و نیاز نداشتن به نصب اپلیکیشن‌های جداگانه، قابل استفاده‌بودن توسط شرکا در همه‌ی شعبه‌های یک کسب و کار و قابلیت تعیین سطح دسترسی افراد در نرم‌افزار از ویژگی‌های شاخص نرم‌‌افزار آنلاین ابرا هستند.

در واقع این سرویس آنلاین مطابق با نیاز کاربران و بازخوردهای آنها بروز می‌شود و به‌صورت رایگان در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. آموزش این سرویس آنلاین به‌صورت رایگان توسط کارشناسان پشتیبانی انجام می‌شود؛ علاوه بر این همه‌ی قسمت‌ها دارای ویدئوهای آموزشی هستند که به‌راحتی می‌توانید از آنها استفاده کنید.

چرا بهتر است از سرویس آنلاین ابرا استفاده کنیم؟

  1. مطابق با استاندارد نرم‌افزاری و کارکردی پایانه‌های فروشگاهی
  2. دسترسی آسان به سیستم و اطلاعات سازمانی در هر زمان و مکان
  3. یکپارچه‌شدن امور مالی سازمان‌ها و ایجاد انسجام و پیوستگی میان واحدهای مختلف
  4. حذف کاغذبازی و رفع مشکل کمبود فضا
  5. ایجاد یک اکوسیستم برای کسب‌‌ و کار
  6. سرعت بالای تولید و پردازش اطلاعات
  7. حفظ محرمانگی و افزایش امنیت اطلاعات کاربران
  8. بدون نیاز به نصب و بروزرسانی
  9. کاهش هزینه‌های کسب و کار
  10. امکان مدیریت امور مالی از راه دور
  11. قیمت مناسب و به‌صرفه
  12. قابلیت اتصال به ووکامرس
  13. امکان لینک به دیگر نرم‌افزارها از طریق API
  14. قابلیت اتصال به سخت‌افزارها

با دستیار جدید کسب و کارتان آشنا شوید

چطور از این سرویس آنلاین استفاده کنیم؟

ابرا در واقع یک سرویس پیشرفته و در عین ‌حال ساده و هوشمند است؛ محيط کاربری بسيار آسانی دارد و کار کردن با آن حتي برای افرادی که دانش حسابداری ندارند ساده است. ضمن اينکه واحد پشتيباني هميشه در دسترس کاربران است و به تمام سوالات پاسخ می‌دهد. پس از خرید اشتراک محصول، شما پشتیبانی رایگان خواهید داشت و کارشناسان پشتیبانی پاسخ‌گوی تمام سوالات شما خواهند بود. علاوه بر این عضو باشگاه مشتریان می‌شوید و از خدمات کاربردی‌تری بهره‌مند خواهید شد. در واقع این سرویس آنلاین مطابق با نیاز کاربران و بازخوردهای آنها بروز می‌شود و به‌صورت رایگان در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. آموزش این سرویس آنلاین به‌صورت رایگان توسط کارشناسان پشتیبانی انجام می‌شود؛ علاوه بر این همه‌ی قسمت‌ها دارای ویدئوهای آموزشی هستند که به‌راحتی می‌توانید از آنها استفاده کنید.

این فرصت تکرار نمی‌شود!

ثبت نام در این سامانه رایگان اما محدود است؛ فرصت را از دست ندهید، به لینک زیر مراجعه کنید و با ثبت اطلاعات خود به این پلتفرم دسترسی رایگان بگیرید. مهم‌ترین ویژگی ثبت نام در این پلتفرم این است که اگر جزو اولین ثبت نامی‌ها باشید، می‌توانید به امتیازهای تکرارنشدنی و متفاوتی که فقط برای شما در نظر گرفته‌‌شده دسترسی داشته باشید.

برای ثبت نام کلیک کن

 

 

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : با دستیار جدید کسب و کارتان آشنا شوید

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. ابزار جالبی به نظر میرسه. من در کنار کار خودم، کار فریلنسری هم انجام میدم. می تونم اطلاعات مشتریا و حساب و کتاباشون رو وارد کنم و براشون فاکتور صادر کنم. این توی ایجاد اعتماد در مشتریم نقش زیادی داره. سامانه اش هم که رایگانه فعلا