تلفن هوشمند ONEPLUS NORD N200 5G میان رده رونمایی شد

شرکت وان پلاس به تازگی با معرفی محصول میان رده جدید ONEPLUS NORD N200 5G یکی از اسمارتفون هایی که قیمت کم داشته و از شبکه 5جی پشتیبانی می کند را رونمایی کرده است.

وان پلاس تصمیم گرفت در ژوئیه سال گذشته با معرفی OnePlus Nord ماجراجویی جدیدی را آغاز کند. این دستگاه یک دستگاه میان رده برتر بود که برای کسانی که مایل به ورود به اکوسیستم OnePlus بودند گزینه مناسبی بود. بعداً در ماه اکتبر ، این شرکت OnePlus Nord N10 و OnePlus Nord N100 را به عنوان گزینه های مقرون به صرفه تری معرفی کرد. Nord N100 یک گوشی هوشمند ارزان قیمت بود که تا حدودی کم رنگ بود ، اما هنوز هم مناسب است. در این ماه ، این شرکت تصمیم گرفت تا دنباله ای برای گوشی هوشمند ارزان قیمت در قالب OnePlus Nord N200 5G راه اندازی کند.

در حالی که OnePlus Nord N10 با OnePlus Nord CE 5G جایگزین شد ، Nord N200 از ساختار شماره گذاری شده مدل قبلی پیروی می کند. Nord N200 شباهت هایی با مدل قبلی خود دارد اما بسیاری از نسخه های پیشرفته مانند اتصال 5G را به ارمغان می آورد. این ارزان ترین گوشی هوشمند 5G از سازنده گوشی های هوشمند چینی است. علاوه بر 5G ، این نرم افزار همچنین مشخصات کامل را برای تکمیل بسته به ارمغان می آورد.

OnePlus Nord N200 5G LCD 6.49 اینچی با وضوح FHD + 2400 x 1080 پیکسل و تراکم پیکسلی 405 PPI را به نمایش می گذارد. این پنل همچنین نرخ تازه سازی 90 هرتز را به همراه دارد. سال گذشته ، این نرخ تازه سازی در صفحه نمایش HD + N100 موجود بود ، اما OnePlus هیچ سر و صدایی در این باره ایجاد نکرد ، کاربران باید خودشان آن را پیدا کنند. با این حال ، این ویژگی مستقیماً خارج از جعبه در دسترس است و خوب است که شاهد بهبود وضوح تصویر باشید. این صفحه همچنین به دلیل ایجاد یک سوراخ سوراخ بالا سمت چپ برای سلفی 16 مگاپیکسلی ، شکاف قطره آب قبلی خود را خندق می کند.

با حرکت به عقب ، دستگاه دارای یک دوربین سه گانه با فلش LED است. دوربین اصلی یک سنسور 13 مگاپیکسلی است که با یک ماکرو 2 مگاپیکسلی و یک سنسور تک رنگ 2 مگاپیکسلی همراه است. از نظر فنی ، این تنظیم چیزی برای نوشتن نیست ، اما می توانیم درک کنیم که دوربین در اولویت این گوشی نیست. در اینجا جذابیت ارائه 5G و عملکرد قابل قبول است.

از نظر عملکرد ، اسنپدراگون 480 5G جدید به مراتب بهتر از اسنپدراگون 460 است. پردازنده Octa-Core با پردازش 8 نانومتری ساخته شده و با حافظه رم LPDDR4X و UFS 2.1 جفت می شود. این دستگاه فقط در یک نوع با 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی در دسترس است. خوشبختانه ، می توانید فضای ذخیره سازی را با یک اسلات کارت microSD خوب گسترش دهید. این یکی از معدود گوشی های هوشمند OnePlus است که از این ویژگی برخوردار است.

OnePlus Nord N200 5G از یک باتری عظیم 5000 میلی آمپری با شارژ سریع 18 وات نیرو می گیرد. این دستگاه همچنین دارای جک هدفون 3.5 میلی متری ، اسکنر اثر انگشت جانبی و پورت شارژ USB Type-C است. این دستگاه با 5G ، بلوتوث 5.1 ، دو باند Wi-Fi ، NFC و اتصال کامل GPS ارائه می شود. وزن دستگاه 189 گرم است.

Nord N200 239 دلار قیمت دارد و برای فروش در کانادا و ایالات متحده به فروش می رسد. در حال حاضر ، این شرکت هنوز برنامه های خود را در مورد عرضه آن در اروپا یا هند اعلام نکرده است.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : تلفن هوشمند ONEPLUS NORD N200 5G میان رده رونمایی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *