گوشی هوآوی ENJOY 50Z از راه رسید

گوشی هوآوی ENJOY 50Z از راه رسید

غول فناوری چین، هوآوی، در حال حاضر در بازار تلفن همراه با مشکل مواجه است. این شرکت به لطف ممنوعیت توسط ایالات متحده، سایه ای از خود سابق خود بوده است، علیرغم این ممنوعیت، این شرکت همچنان در حال عرضه تلفن های همراه است. هواوی ادعا می کند که این تلفن های همراه را نه برای رقابت با هر برندی، بلکه فقط برای بقا عرضه می کند. بعد از ظهر امروز، هواوی کنفرانس زمستانی معرفی محصول جدید را با سناریوی کامل برگزار کرد. این شرکت در این رویداد از دو گوشی موبایل خود از جمله هواوی Enjoy 50z و nova 10SE رونمایی کرد. Huawei Enjoy 50z با قیمت اولیه 1199 (172 دلار) عرضه می‌شود.

Huawei Enjoy 50z از یک صفحه نمایش قطره آب LCD 6.52 اینچی با وضوح 1600 × 720 استفاده می کند. این نمایشگر از نرخ نوسازی 60 هرتز پشتیبانی می کند و همچنین نسبت نمایش مناسبی دارد. علاوه بر این، این دستگاه در سه رنگ آبی یاقوت کبود، سبز نعنایی و مشکی نیمه شب موجود است. ضخامت بدنه این موبایل 8.94 میلی متر و وزن آن 188 گرم است. این تلفن همراه مبتدی دارای جک 3.5 میلی متری هدفون است و از رابط USB 2.0 و همچنین تشخیص اثر انگشت جانبی استفاده می کند.

در بخش دوربین، Huawei Enjoy 50z با دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی در جلو عرضه می شود. در قسمت پشتی، این دستگاه مجهز به دوربین سه گانه است. از دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی + ماکرو 2 مگاپیکسلی + دوربین سه گانه عمق میدان 2 مگاپیکسلی استفاده می کند. در زیر کاپوت برای روشن نگه داشتن چراغ های این دستگاه یک باتری 5000 میلی آمپری در این دستگاه تعبیه شده است. این دستگاه همچنین از شارژ سریع 22.5 واتی پشتیبانی می کند، شاید نه چندان سریع. در حالی که اشاره خاصی به تراشه در این تلفن همراه نشده است، این دستگاه از یک پردازنده هشت هسته ای استفاده می کند. از نظر نرم افزاری، این دستگاه هارمونی او اس خود هواوی را از قبل نصب می کند.

این گوشی هواوی دارای دو نسخه است و قیمت آنها به شرح زیر است:

4 گیگابایت + 128 گیگابایت – 1199 یوان
6 گیگابایت + 256 گیگابایت – 1399 یوان
پیش فروش این تلفن همراه از ساعت 16:08 امروز (به وقت چین) و اولین فروش قطعی آن از 26 دسامبر آغاز می شود.

بیشتر بخوانید  هدفون هوآوی FreeBuds 5 راهی بازار اروپا شد

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : گوشی هوآوی ENJOY 50Z از راه رسید

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *