اتومبیل جدید کیا اپتیما فیس لیفت در شرف معرفی به عموم

کیا اپتیما فیس لیفت

کیا اپتیما فیس لیفت | اتومبیل اسم آشنای اپتیما که توسط کمپانی محبوب کیا تولید می شود از سال ۲۰۰۰ بر روی خط تولید قرار دارد، این اتومبیل زیبا از نظر قدرت دقیقا شبیه اتومبیل سوناتا است که در طرح و شکلی دیگر قرار دارد. تا به امروزه این اتومبیل زیبا در چهار نسل و با اسم و رسم های مختلفی تولید شده است، که جزو یکی از پر طرفدار ترین و مشتری مدار ترین محصولات کیا در بازار های جهانی به شمار می آید.

کیا اپتیما فیس لیفت

نسل چهار این اتومبیل زیبا که در سر زمین مادری اش با نام K5 شناخته می شود، در اواسط و اواخر سال ۲۰۱۵ در خیابان ها تردد می کند. اگر چه زمان زیادی از پیدایش این نسل از این اتومبیل نگذشته ولی با کوتاه تر شدن طول عمر اتومبیل ها کمپانی محبوب کره ای کیا تصمیم جدی در رابطه با به فروش رساندن نسخه ی فیس لیت این اتومبیل در بازار های داخلی اش کرده است.

کیا اپتیما فیس لیفت

در همین راستا این کمپانی محبوب کره ای در طی چند هفته ی گذشته طی یک سری مراسم رسمی از اتومبیل جدید فیس لیفت K5 در کره رو نمایی کرده است. با مورد توجه قرار دادن به این رویه های موجود به آسانی پیش بینی می شود که این حالت نیز برای نسخه های بین المللی یا همان نسخه ی اپتیما نیز به زودی رخ خواهد داد و در طی روز های آتی به احتمال زیاد شاهد معرفی نسخه ی فیس لیفت آن خواهیم بود. در نگاه اول به نسخه ی جدید این اتومبیل شاهد طیف گسترده ی تغییرات نخواهیم بود ولی با نگاه دقیق تر به این اتومبیل شاهد تغییر در برخی عنصر های موجود در آن و آلمان های موجود در آن خواهیم بود.

کیا اپتیما فیس لیفت

در ادامه با زوم تک همراه باشید…..

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  تفاوت سراتو سایپا و وارداتی

نظرات در مورد : اتومبیل جدید کیا اپتیما فیس لیفت در شرف معرفی به عموم

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *