تصاویر و مشخصات گلکسی اس 10 ای (Galaxy S10e) افشا شد

گلکسی اس 10 ای (Galaxy S10e)

تا به امروز شایعات بسیاری در مورد گلکسی اس 10 ای (Galaxy S10e) سامسونگ منتشر شد و یک سری از مشخصات این دستگاه در طول این مدت معلوم شد ولی اکنون تصاویر و تمامی مشخصات این دستگاه به طور کامل افشا گردید. در صورتی که خریداران تصمیم داشته باشند که یک گوشی هوشمند با امکانات بالا ولی قیمت مقرون به صرفه تهیه نمایند، گلکسی اس 10 ای (Galaxy S10e) گوشی مناسبی است.

گلکسی اس 10 ای (Galaxy S10e)

اکنون باید بگوییم که نام گلکسی اس 10 لایت (Galaxy S10 Lite) را باید فراموش کنید، زیرا نام گلکسی اس 10 ای (S10e) توسط نمایندگی NBTC تایوان همراه با انتشار تصاویر زنده و گواهینامه های بین المللی مورد تایید قرار گرفته است. پس انتشار تصاویر زنده ی مربوط به این گوشی هوشمند، بررسی هایی را انجام دادیم و پس از قرار دادن یک خط کش بر روی حاشیه های صفحه نمایش این گوشی هنوشمند متوجه شدیم که ابعاد دورربین سلفی این دستگاه 10 میلی متر می باشد.

گویا این کمپانی کره ای تصمیم ندارد تا ورودی دوربین سلفی گوشی های هوشمند خود را از دیدگاه کاربر مخفی نماید و یا از یک پلتفرم اختصاصی برای نشان داده نشدن آن استفاده کند. در شرایطی که گلکسی اس 10 اس و 10 پلاس سامسونگ به ترتیب از یک صفحه نمایش 6.1 اینچی و 6.4 اینچی با سنسور اثر انگشت زیر صفحه نمایش بهره مند خواهد بود و همچنین حاشیه های صفحه نمایش آن به صورت منحنی طراحی خواهند شد، گلکسی اس 10 ای (Galaxy S10e) یک صفحه نمایش کاملا مسطح 5.8 اینچی به همراه سنسور اثر انگشت بر روی دکمه ی پاور در سمت راست بهره مند می باشد.

هفته ی گذشته نخستین رندرهای مربوط به گلکسی اس 10 ای (Galaxy S10e) منتشر شد ولی اکنون شاهد نمایش تمامی مشخصات فیزیکی و سخت افزاری این گوشی هوشمند هستیم. در رندرهای هفته ی گذشته اطلاعاتی در خصوص سنسور اثر انگشت این گوشی هوشمند مشاهده نمی شد ولی هم اکنون با انتشار تصاویر زنده و کامل از این گوشی هوشمند متوجه شدیم که سنسور اثر انگشت آن بر روی کلید پاور قرار داده شده است.

متاسفانه رنگ زرد قناری که در مورد این گوشی هوشمند از سوی کمپانی سامسونگ وعده داده شد بوددر تصاوری مشاهده نمی شود و باید منتظر سایر تصاویر اسن دستگاه باشیم. اکنون این کمپانی کره ای تصمیم دارد تا در تاریخ 20 فوریه ی سال جاری از گوشی های گلکسی اس 10، گلکسی اس 10 پلاس و گلکسی اس 10 ای رونمایی به عمل آورد و از روز بعد نیز پیش فروش این دستگاه آغاز خواهد شد. بر اساس اطلاعات افشا شده اکنون انتظار داریم که تا زمان رونمایی رسمی از این گوشی های هوشمند اطلاعات بیشتری منتشر گردد.

بیشتر بخوانید  رویت شدن سامسونگ Galaxy S23+ در Geekbench

گلکسی اس 10 ای (Galaxy S10e)

بیشتر بخوانید

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

 

منبع: gsmarena

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : تصاویر و مشخصات گلکسی اس 10 ای (Galaxy S10e) افشا شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *