LG Nexus 5، با دوربین بزرگ و اسکنر اثر انگشت

گوشی سال 2015 کمپانی ال جی، LG Nexus 5، با دوربین بزرگ و اسکنر اثر انگشت

خانواده ی جدید گوشی های Nexus در راه است.

با تمام شایعات و اخباری که در چند روز گذشته منتشر شد، به نظر می رسد که ما در مجموع دو گوشی نکسوس داریم که البته هنوز از هیچ کدام از آن ها به طور رسمی اسمی برده نشده است: اولی گوشی نکسوس 5.2 اینچی ساخت کمپانی ال جی، و دیگری فبلت 5.7 اینچی ساخت کمپانی هواوی است.

اکثر اطلاعات راجع به این موضوع توسط استیو همراستوفر، با نام مستعار @onleaks، یک لیک استر که  آمار عجیبی در پخش شایعات درست دارد، منتشر شده است.

گفته شده است که هر دو دستگاه 3 قابلیت کلیدی دارند: دو اسپیکر در پنل جلو، اسکنر اثر انگشت در پنل پشت، و کانکتورUSB  مدل Type C.

قبلا عکس هایی از نمونه ی اولیه ی فبلت Huawei Nexus منتشر شده بود.

با این حال خبر داغ امروز گوشی 5.2 اینچی نکسوس از کمپانی ال جی است که با نام مستعار نکسوس 5 از آن یاد می شود، البته هنوز اخبار دقیقی از آن در دسترس نیست. شایعات گوشی نکسوسی را به نمایش می گذارند که هیچ قابلیت اساسی را از قلم نیانداخته است. با نگاه به عکس هر کسی می تواند متوجه بر آمدگی دوربین شود که نشان دهنده ی سنسور های بزرگ دوربین است که برای طرفداران عکاسی می تواند خبر خوبی باشد، بعد از آن دو فلش ال ای دی میبینیم و در آخر یک اسکنر اثر انگشت که دقیقا در زیر دوربین اصلی قرار دارد.

ما قبلا این اطلاعات را راجع به گوشی که شایعه شده است LG Nexus است، دریافت کرده بودیم:

  • گوشی LG Nexus2 اینچی با اندازه های 146.9 x 72.9 x 8/9.8 میلی متر

این تفاوت در ضخامت یه احتمال زیاد به خاطر بر آمدگی دوربین است. ما همچنین شنیده ایم که به احتمال قوی گوشی  LG Nexus قاب فلزی خواهد داشت، اما پنل پشت آن از جنس پلاستیک خواهد بود و به نظر می رسد که این عکس نیز به خوبی با این قضیه جور است.

اگر بخواهیم راجع به خصوصیات و قابلیت ها صحبت کنیم، گوشی LG Nexus باید روی اندروید جدید با نام مارشملو اجرا شود، از چیپ ست Snapdragon 808 بهره می برد، 3 گیگا بایت رم داشته و دوربین آن 13 مگا پیکسل خواهد بود.

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  ال جی باتری با قابلیت خم شدن و ضد آب برای تلفن های آینده ساخته است

نظرات در مورد : LG Nexus 5، با دوربین بزرگ و اسکنر اثر انگشت

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *