هردو عنوان راکستار گیمز، Grand Theft Auto Online و Red Dead Online همچنان به بقا و فعالیت خود ادامه میدهند اما انتظار میرود که بزودی معرفی و انتشار عنوان بزرگ و تک نفرهی جدیدی را از این کمپانی شاهد باشیم. شایعات نشان می دهند که این بازی جدید و تکنفره احتمالا Grand Theft Auto 6 است. اگر چه ما چیزی درباره ی آن نمی دانیم اما چیز های زیادی وجود دارد که دوست داریم در نسخهی جدید این فرانچایز قدیمی مشاهده کنیم. بیایید در اینجا نگاهی به این 15 ویژگی که انتظار داریم آنها را در GTA 6 ببینیم، بیاندازیم.
شهری کاملا جدید
با وجود همه خاطرات خوبی که تیم سازنده از Los Santos, San Andreas, Vice City و Liberty City برای ما به جای گذاشتند و همهی توان خود را برای درخشش به کار گرفتند. وقت آن است که در این فرانچایز به شهری کاملا جدید منتقل شویم. در این بین Atlantic City گزینهی مناسبی به نظر میرسد مخصوصا با پیشینهای که از این شهر، مافیا و قوانین آن داریم. شهر San Antonio نیز با فراوانی شرکتهای مختلف و امکانات برای نیروهای مسلح ایالات متحده ، گزینه مناسبی است، بخصوص اگر بخواهیم المانهایی دررابطه با دزدان دریایی و سرقت جت اسکیها داشته باشیم.
رویدادهای پویای بیشتر
رویدادهای پویا یا داینامیک در Red Dead Redemption 2 راهی جذاب و دلنشین را برای ارتباط با جهان بازی، داستان های کوتاه و همچنین شخصیت های خود ارائه داد. اگرچه Grand Theft Auto 5 تا حدودی این موارد را داشت، اما بهتر است که در نسخهی جدید این بخش گسترش یابد. شاید بهبود یافتن این بخش بتواند با کمک به زوایای پنهان بعضی از داستانهای عجیب و جدیدش که تجربه می کنید افقی تازه خارج از چیزی شبیه به زیر داستانهای فرانچایز Yakuza را از نظر تعامل شخصیت و عجیب بودن به نمایش بگذارد.
پیشگفتارهای قابل پخش بیشتر
چیزی که Grand Theft Auto 6 قطعا باید به آن توجه کند، المان روایت مسیر زندگی است که در Cyberpunk 2077 دیدیم. اگر این عنوان را تجربه کرده باشید، میدانید که پیشگفتارهای مختلف قابل پخش برای شخصیت اصلی آن ارائه داده شده است. اگرچه نیازی نیست که وارد عمق ماجرا شویم یا هر گزینهای که روی موارد اصلی تاثیر می گذارد را داشته باشیم، اما این به شخصی سازی بیشتر شخصیت کمک می کند. ما در GTAV پیشگفتاری داشتیم که روزهای اولیه مایکل و ترور را در عنوان یاد شده به نمایش میگذارد ، بنابراین داشتن چندین پیشگفتار متفاوت نباید امری دشوار باشد.
مشاغل
همه افراد متفاوتی را که برای دزدی استخدام شدند را به یاد بیاورید، هر کدام با مجموعه مهارت های منحصر به فرد خودشان احتمالا شما هم به خوبی این مورد را به یاد دارید. Grand Theft Auto 6 می تواند چیزی مشابه به این داشته باشد که بازیکنان بتوانند شغلی را برای شخصیت خود انتخاب کنند. این امر منجر به ایجاد مجموعهی خاصی از مهارتهایی می شود که شخصیتها در آن مهارت یا توانایی ویژه منحصر به فرد هستند و به طور بالقوه محتوا و فعالیت های منحصر به فرد آن را انجام میدهند که این کارها فقط برای افراد خاصی در دسترس هستند و افرادی با دیگر مهارتها امکان انجام آن را ندارند.
انتخابهای عمیق
عناوین قبلی GTA زمانی که بازی به پایان میرسد، نوعی انتخاب را ارائه دادند. GTA گزینه های متفاوتی برای مقابله با سرقت ها فراهم کرده است که می تواند یکی از رویکرد ها را اساسا تغییر دهد. اگر چه نیازی نیست که این دنباله درباره ی مکانیک نقش آفرینی عمیق شود یا مهرت ها را بررسی کند، اما داشتن گزینه های داستانی عمیقتر حین بازی، مانند اتحاد با شخصیت های خاص ، معاملات مختلف یا حتی تغییر شهر بر اساس کسانی که از بین میبرید و یا کارهایی که انجام میدهید بسیار جالب خواهد بود و همانطور که قبلاً هم اشاره شد، گرچه پیشگفتار شخص نباید بر تک تک تصمیمات تأثیر بگذارد، اما دیدن تأثیر آن در نقاط حساس و حیاتی روایت بازی عالی خواهد بود.
بازگشت به شخصیت اصلی
Grand Theft Auto 5 سه شخصیت مختلف را برای نشان دادن سه منطقه و سه داستان اصلی خود ارائه داد؛ همچنین نقطه نظرها و توسعه شخصیتهای مختلفی را هم ارائه میدهد. در این راستا، اگر بازی به یک شخصیت اصلی منحصر به فرد بازگردد ما مشکلی نداریم مخصوصا اگر فرد بتواند تاریخچه و مشاغل خود را شخصی سازی کند. این موضوع، این امکان را به ما می دهد تا به جای اینکه فقط از طریق دیدگاه ثابت شخص بارها و بارها داستان را پخش کنید، تجربهای شخصیتر و منحصر به فردتر از یک شخصیت ایجاد کنید.
پروتاگونیست زن:
چه این مجموعه به داشتن چندین شخصیت اصلی بازگردد یا نه، داشتن یک زن به عنوان یک شخصیت قابل بازی موردی خوب و جذاب خواهد بود. این میتواند یک چشم انداز و انتخاب جالب ارائه دهد که همراه با توانایی شخصی سازی بیشتر شخصیتها، می تواند چندین داستان منحصر به فرد و جدید را ایجاد کند.
سیستم تیراندازی بهتر
اگر یک انتقاد عمده نسبت به عناوین اخیر راکستار وارد شده باشد این است که تیراندازی می تواند تجربه و کیفیتی بسیار بهتر داشته باشد. اگرچه این بخش در آخرین نسخهی تکنفرهی منتشر شده از Grand Theft Auto وحشتناک نبود، اما داشتن کنترل بیشتر بصری برای شلیک، تقویت ویژگی های منحصر به فرد و امکان شخصی سازی هر سلاح مادامی که آنها را برای استفاده جذاب می کند، ایده آل خواهد بود. نیاز نیست این سیستم خیلی پیچیده و یا سرگرم کننده باشد و قطعا نیازی به واقع گرایی بسیار زیاد ندارد.
انواع فعالیت های جدید
بیش از هفت سال از زمان انتشار Grand Theft Auto 5 برای کنسول های نسل هفتمی و نسل هشتمی میگذرد.کافی است بگوییم که دامنه و تنوع فعالیت هایی که بازیکنان می توانند در آن شرکت کنند، گسترش بیابند؛ چه این المانها همانند Saints Row باشند، یا جزئیات بازی های کوچک و سیستم های مدیریتی همانند آنچه در Yakuza دیدیم باشند.آیا ممکن است توانایی ایجاد استراتژی بازاریابی چند سطح شخصی، خود برای ایجاد یک فرقه کوچک وجود داشته باشد، و یا شاید برای یک سمت دولتی کاندیدا شوید. مطمئنا این عجیب ترین پرش برای این مجموعه نخواهد بود.
فعالیت های آنلاین GTA در بازی تک نفره
البته که افزودن بعضی از فعالیت ها از Grand Theft Auto Online به بازی تک نفره ی Grand Theft Auto 6 آسیبی نمی رساند.قاچاق اسلحه، قاچاق ، ساختن یک امپراطوری جنایتکار و خرید انواع اسباب بازی های گران قیمت با ویژگی های متفاوت، اینها یک بازی جنایت آمیزتر را ایجاد می کنند. علاوهبر این، برای ادامهی بازی به طرفداران بازی تک نفره ،یک دلیل می دهد.
پیشرفت تعمیرات :
Grand Theft Auto San Andreas و Grand Theft Auto 5 روش های منحصر به فرد خود را برای مدیریت آمار داشتند که سبک زندگی متفاوت هر شخصیت را همراه با ماموریت های عمومی مانند دویدن ، شنا و موارد دیگر منعکس می کردند. این ممکن است یک نظریه غیر معمول باشد اما می خواهیم در پیشرفت تعریف شده بیشتر سرمایه گذاری کنیم؛ با تکمیل زنجیرهای از ماموریت ها با یک داستان منحصر به فرد برای بهبود مهارت های یک شخصیت، فعالیت های تصادفی و تخریب دربین شهر هنوز هم می تواند به پیشرفت شخصیت اصلی بازی کمک کند اما تمایل بیشتر به مسیرهای از پیش تعیین شده برای پیشرفت بهتر خواهد بود.
سلاح های سفارشی عمیق:
امکان سفارشیسازی عمیق برای سلاح های هر فرد، با قابلیت تغییر لوله ها، وسایل اتصال، خشاب اسلحهها و حالت های شلیک یکی دیگر از مواردی است که ما دوست داریم آن را ببینیم. برای این کار کافی است المانهای Gunsmith را از Call of Duty: Modern Warfare چند نفرهی سال 2019 دریافت کنید و آن را در اینجا قرار دهید. مانند هر چیز دیگری که تاکنون پیشنهاد شده است، این اجازهی تجربهای شخصی به بازیکنان با امکان شخصی سازی برخی سلاحهای سنگین و مافیایی را میدهد.
گزینه های جدید امتیاز و سطح دشواری بازی
برای بازیکنی که همه چیز را کامل کرده چه چیزی فراهم می کنید؟ گزینهی انجام همه این کارها در حالی که جوایز منحصر به فردی در New Game Plus کسب میکنید. Grand Theft Auto 6 همچنین می تواند با سطوح دشواری مختلفی، معرفی شود. اینکار میتواند بازی را برای بازیبازان بسیار سرگرم کنندهتر نماید.
ارتباط با GTA آنلاین
در سال 2018 Red Dead Online که مدتی بعد از Red Dead Redemption 2 آمد، منتشر شد. اما به اندازهی Grand Theft Auto Online عملکرد موفقی نداشت؛ بنابراین به جای ایجاد یک نشان جدید حالت آنلاین برای Grand Theft Auto 6 به داشتن ارتباط با تنظیمات فعلی کمک می کند. شاید بعضی از محتواهای منحصر به فردش که براساس ادامهی آن می باشد یکپارچه شده و از راه های جالبی به بازی اصلی پیوند داده شود.
بروزرسانی محتوای تک نفره
البته که مهمتر از تمامی مواردی که بالا به آنها اشاره کردیم بروزرسانی عناوین تک نفره است، چه شخصیتها و چه ماموریتها، همگی این موارد نیاز به بروزرسانی نیاز دارند. اضافه شدن یک کمپین کاملاً جدید و یا حتی اسلحهها و ماشینهای جدید میتوانند نقش بسیار زیادی در جذاب کردن بازی برای بازیبازان و تکراری نشدن آن عنوان داشته باشند. طرفداران همواره از زمان اولین انتشار و با توجه به محتوای داستانی که Grand Theft Auto 5 داشته است، بستههای الحاقی مطلوب بازی تک نفره را برای Grand Theft Auto Online دریافت کردهاند. بنابراین انجام این کار برای عناوین تک نفره غیرممکن نیست و احتمالا نباید کاری دشوار باشد.
نظرات در مورد : 15 مکان جدید که انتظار داریم در بازی Grand Theft Auto 6 مشاهده کنیم