یو 12 پلاس اچ تی سی معرفی شد

یو 12 پلاس

همان طور که شما عزیزان هم به خوبی می دانید شایعات و اخبار زبادی در رابطه با گوشی های ۲۰۱۸ کمپانی محبوب اچ تی سی وجود دارد، بیشتر افراد مدعی هستند که امسال گوشی بسیار عالی و پرچم دار یو ۱۲ ساخت این کمپانی تایوانی معرفی نخواهد شد و به جای آن مدل یو 12 پلاس رونمایی می شود. در واقع ورژن پلاس پرچمدار تازه ی سری یو اچ تی سی با یو ۱۱ پلاس که در نیمه ی دوم سال ۲۰۱۷ از آن رونمایی شده است جایگزین خواهد شد.

یو 12 پلاس

اخیرا این ورژن در تعدادی تصویر رندر از قاب های طراحی شده برای پرچم دار ۲۰۱۸ اچ تی سی به نمایش گذاشته شده است، به نظر می رسد که قاب های مذکور در ورژن تایوانی فروشگاه و سایت یاهو به فروش می رسد. بعید است که تازه ترین پرچم دار شرکت محبوب تایوانی، اچ تی سی، از قابلیت شارژ بی سیم پشتیبانی کند. همان طور که شما هم به خوبی می دانید گوشی های رده بالا و پرچم دار از قابلیت شارژ بی سیم سریع به یک جریان و روند مرسوم چ عادی تبدیل شده است، البته شایان ذکر است که کمپانی های هواوی و اچ تی سی توجه چندانی به این موضوع ندارند.

یو 12 پلاس

ورژن به نمایش گذاشته شده از گوشی جدید و بسیار زیبا ی اچ تی سی یو ۱۲ پلاس به رنگ آبی متالیک است و نمایشگری کشیده با نسبت ابعاد ۱۸:۹ دارد و همان طور که از تصاویر این گوشی پیدا است حاشبه ی بالا و پایین تا حدودی حفظ شده است. در قاب پشتی گوشی اچ تی سی یو ۱۲ پلاس از دوربین دوگانه با جای گیری افقی استفاده شده است و سنسور تشخیص اثر انگشت آن نیز در همان پنل پشتی زیر دوربینش قرار دارد.

یو 12 پلاس

در گوشی اچ تی سی یو ۱۲ پلاس از پردازنده ی بسیار قدرت مند اسنپدراگون ۸۴۵ ساخت کمپانی عظیم کوالکام بهره گرفته شده است که این پردازنده خود بخشی دیگری از ویژگی‌ها و مشخصات خوب و عالی این گوشی جدید کمپانی اچ‌ تی‌ سی است. این پردازنده ی پر قدرت به هشت هسته پردازشی مجهز شده و همچنین شایان ذکر است که کمپانی محبوب و معروف کوالکام در توسعه آن از فرآیند ساخت ۱۰ نانومتری، بهره می‌برد.

یو 12 پلاس

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : یو 12 پلاس اچ تی سی معرفی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *