انتشار اطلاعاتی از دوربین پیکسل فولد گوگل

انتشار اطلاعاتی از دوربین پیکسل فولد گوگل

مدتی است که شایعه شده است که گوگل در حال کار بر روی یک گوشی هوشمند تاشو برای رقابت با سامسونگ در بخش ابتدایی است. در ابتدا شایعه شده بود که دستگاهی با نام گوگل Pixel Notepad در اواخر امسال عرضه می شود، اما برخی گزارش ها ادعا می کنند که این گوشی تاشو تا سال آینده به تعویق افتاده است.

در حال حاضر، افشاگر معروف Kuba Wojciechowski موفق شده است مشخصات دوربین یک نوع دیگر از Pixel Foldable آینده را کشف کند که ادعا می کند با مدل قبلی متفاوت است. به گفته کوبا، این دستگاه دارای اسم رمز “فلیکس” بوده و از یک لنز دوربین سه گانه در عقب دستگاه بهره می برد. این دوربین از یک سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی IMX787، یک لنز اولتراواید 12 مگاپیکسلی IMX386 و یک واحد تله فوتو 10.8 مگاپیکسلی S5K3J1 تشکیل شده است. دوربین سلفی از نوع سنسور 8 مگاپیکسلی IMX355 بوده، در حالی که دوربین خارجی سلفی نیز از سنسور S5K3J1 استفاده می کند.

اگرچه هنوز اطلاعات دقیقی در مورد Pixel Foldable با نام Pixel Notepad در دسترس نیست، با این حال، می‌توانیم انتظار داشته باشیم که در 6 اکتبر، زمانی که گوگل معرفی سری پیکسل 7 را برنامه‌ریزی کرده است، اطلاعات بیشتری درباره آن بدانیم.

در مورد شایعات، گفته می‌شود که دستگاه دارای فرم فاکتور مشابه Oppo Find N است، به این معنی که به احتمال زیاد در هنگام باز شدن، طراحی مربعی خواهد داشت. شایعه شده است که این گوشی دارای صفحه نمایش 5.8 اینچی است و از چیپست Tensor این شرکت قدرت می گیرد. در اخباری مرتبط انتشار بتا QPR1 اندروید 13 در روز گذشته به APK و فعالین این صنعت فرصت زیادی داده تا اطلاعات بیشتری کسب کنند. در جدیدترین نسخه اندروید، نکاتی از یک انیمیشن تبلت به هاب و همچنین تبلت پیکسل نسخه “Pro” و شاید حتی یک تاشو جدید دیگر از این برند اشاره کرده، زیرا گوگل هنوز هیچ یک از گوشی های تاشو خود را معرفی نکرد.

همه ما می دانیم که گوگل در حال ساخت یک تبلت پیکسل است زیرا چند ماه پیش آن را در Google I/O معرفی کرد. در آن زمان این یک غافلگیری بزرگ بود، اما در عین حال نمی‌توانست در مورد آن صحبت کنیم، زیرا قرار بود این دستگاه تا زمانی در سال 2023 عرضه نخواهد شد.

بیشتر بخوانید  ساعت Pixel Watch عمرباتری چندانی ندارد

در بتا QPR1 اندروید 13، افراد ارجاعاتی به دستگاه «T6Pro» و «tangorpro» پیدا کرده‌اند. اسم رمزهایی که در حال حاضر تصور می‌شود تبلت پیکسل موسوم به «T6» و «تانگر» هستند، بنابراین افزودن کلمه «pro» در آن کاملاً توضیحی است. متأسفانه، @Za_Raczke و 9to5Google نتوانستند اطلاعات دیگری در مورد این تبلت پیکسل پرو پیدا کنند، به جز اینکه باید دوربین متفاوتی نسبت به نسخه معمولی داشته باشد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : انتشار اطلاعاتی از دوربین پیکسل فولد گوگل

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *