گوگل حداقل رم مورد نیاز اندروید 13 را چهار برابر کرد

گوگل حداقل رم مورد نیاز اندروید 13 را چهار برابر کرد

گوگل حداقل الزامات را برای دستگاه هایی که اندروید 13 را اجرا می کنند افزایش داده است. حالا گوشی های هوشمند و تبلت هایی که می خواهند سیستم عامل جدید را دریافت کنند باید حداقل 2 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه فلش غیر فرار داشته باشند.

گوگل آخرین بار با انتشار اندروید 11 در سال 2020 حداقل سخت افزار مورد نیاز را تنظیم کرد. در آن زمان، حداقل آستانه 512 مگابایت رم بود. در عین حال، تنها نسخه سبک اندروید گو را می‌توان بر روی دستگاه‌هایی با رم کمتر از 2 گیگابایت اجرا کرد.

با این حال، شایان ذکر است که اخیرا اکثر گوشی های هوشمند دارای 4 یا 6 گیگابایت رم هستند.  پیشتر گوگل پیکسل 7 و پیکسل 7 پرو به همراه سایر مدل ها در وب سایت FCC رویت شده اند. این دستگاه‌ها مانند روترهای Nest WiFi دیروز به محصولات قبلی Google که در اوایل این هفته در FCC فهرست شده‌اند، می‌پیوندند. انتظار می رود پیکسل 7 و پیکسل 7 پرو در 13 اکتبر معرفی شوند.

سری پیکسل 7 در لیست FCC دارای شماره مدل GE2AE، GP4B6، GVU6C و GQML3 هستند. مدل‌های فعلی سری Pixel 7 همگی با اتصال شبکه 5G سازگار هستند. تفاوت های جزئی از نظر باندهای شبکه موجود در GQML3 و GVU6C وجود دارد. GQML3 علاوه بر آنچه برای GVU6C به دست می‌آید، دارای باندهای 5G n250 و n261 است. همچنین تفاوت جزئی بین GE2AE و GP4B6 با 5G n259، n260 و n261 وجود دارد.

سری گوگل Pixel 7 علاوه بر Wi-Fi 2.4 و 5GHz از Wi-Fi 6E نیز پشتیبانی می کند. این سری همچنین از اتصال بلوتوث، NFC، GSM GPRS EGPRS، HSDPA، HSUPA و WPT برخوردار است.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  دستگاه های Wear OS رابط کاربری جدید دریافت می کنند

نظرات در مورد : گوگل حداقل رم مورد نیاز اندروید 13 را چهار برابر کرد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *