هیجان انگیزترین تلویزیون های جدید در سال 2020

هیجان انگیزترین تلویزیون های جدید در سال 2020

سال 2020 برای تلویزیون سال جالبی خواهد بود. برای اولین بار در یک دهه، پیش بینی می شود که کدام مدل ها بهترین تلویزیون امسال هستند، البته همیشه می تواند غافلگیر کننده باشد.
امسال CES برای تلویزیون بسیار متفاوت است. مطمئناً، شاهد تعداد زیادی از آن تلویزیون های سامسونگ دیواری 292 اینچی خواهید بود، اما بیشتر تلویزیون های امسال نسبت به گذشته تنها تلویزیون هایی نبودید که در واقع می توانید خریداری کنید ، آنها همچنین به دنبال تعریف دوباره صنعت هستند.

ال جی 48 اینچی CX OLED

مطمئناً ، OLED های جدید دارای عناوین و پوشش تلویزیونی زیادی هستند ، اما این CX جدید OLED است که فکر می کنم تلویزیون پرمخاطره تری است.
این تلویزیون با 48 اینچ، بیشتر از هر چیزی که قبلاً دیده بودیم بین تلویزیون و مانیتور بازی است. روی دسک تاپ شما جای می گیرد ، تمام ویژگی های اصلی مانیتور بازی نظیر تاخیر ورودی کم، سرعت تازه سازی متغیر (VRR)، میزان فریم بالا، در عین حال کیفیت تصویر شگفت انگیز را که از یک تلویزیون با یک تصویر اختصاصی تهیه می شود به ما می دهد. پردازنده و HDR نیز از نظر قانونی بسیار چشمگیر است.

هیجان انگیزترین تلویزیون های جدید در سال 2020

همچنین سری OLED های ال جی (A.K.A Series) که از نظر طراحی بسیار جذاب به نظر می رسند. بخش اعظم جذابیتی که ما از LG W-Series Wallpaper OLED دیدیم اینجاست ، اما بدون نوار صوتی بزرگ.

سامسونگ Q950TS

تلویزیون Samsung Q950TS مهندسی تلویزیون است. ضخامت آن تنها 15 میلی متر است که آن را محکم به داخل منطقه OLED نازک محافظت می کند.

هیجان انگیزترین تلویزیون های جدید در سال 2020

گذشته از فرم تر و تمیز آن ، Q950TS نیز عملاً بدون حاشیه است و بدون داشتن قسمت سیاه در لبه، صفحه نمایش تصویر 99٪ است. در دیواره یک صفحه کاملاً یکنواخت روی دیوار است که لبه قابل تشخیص ندارد.

تلویزیون mini-LED 6-Series

این اولین برند بود که سال گذشته یک فناوری مینی LED را با سری 8 پریمیوم خود به بازار عرضه کرد و این فناوری را صرفا تلویزیون های برتر سطح خود در سال 2020 می کند.
سری 6 شگفت انگیز در سال 2020 از فناوری mini-LED بهره خواهد برد. این سریعترین فن آوری پیشرفته است.
این حرکت فشار قابل ملاحظه ای را بر سایر تولید کنندگان وارد می کند که هم اکنون فقط در مراحل نمونه اولیه خود مینی LED دارند. ال جی یک نمونه اولیه داشت و Vizio نیز چنین کرد، اما TCL فقط به مینی ال ای دی نسل دوم خود می رود.

TCL Vidrian

هیجان انگیزترین تلویزیون های جدید در سال 2020

TCL اطمینان می دهد که ویدریان در سال 2020 در یک تلویزیون حضور خواهد داشت و روشن تر، رنگی تر و نزدیک تر از هر چیزی که قبلاً از یک تلویزیون مبتنی بر LCD دیده بودیم و نزدیک تر به OLED خواهد بود.

چه زمانی این تلویزیون های جدید را خواهیم گرفت؟

از نظر تاریخی، تلویزیونهای جدید تقریباً در اواخر آوریل تا ماه مه آغاز می شوند. تا پایان ماه ژوئن، بیشتر آنها باید در قفسه های فروشگاه باشند.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : هیجان انگیزترین تلویزیون های جدید در سال 2020

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *