گوگل به کاربران کمک میکند از شلوغی در مکان های عمومی دوری کنند

گوگل به کاربران کمک میکند از شلوغی در مکان های عمومی دوری کنند

در کنار معرفی قابلیت شناسایی پیام ها توسط برنامه های دیگر از طریق Google Now، گوگل یک ابزار جستجوی جدید را معرفی کرد که به کاربران ساعات شلوغی مکان های عمومی را نشان میدهد.

این قابلیت جدید که در پستی از غول های جستجوگر در گوگل+ معرفی شد، به کاربران شلوغ ترین ساعات روز برای مکان های اداری و عمومی را نشان میدهد تا آنان بتوانند از ترافیک و شلوغی فرار کرده و زود تر کارشان را انجام دهند. اطلاعات این برنامه هر ساعت تغییر میکنند.
کاربران فقط کافی ست مکان مورد نظرشان را در گوگل جستجو کنند، برای مثال فقط کافی ست نام مکانتان را در گوگل جستجو کنید تا یک نمودار ساعتی برای هر روز و در کنار آن اطلاعاتی مانند زمان بندی، ارتباط، منو و بسیاری دیگر را دریافت کنید. این قابلیت به همان روشی که نقشه گوگل ترافیک راه ها را نمایش میدهد، کار میکند. گوگل همچنین قابلیتی را به برنامه نقشه خود اضافه میکند که به کاربران نشان میدهد که آیا تا زمانی که آن ها به مکان مورد نظرشان برسند، آن محل باز خواهد بود یا بسته.

در این حین، گوگل شروع به انتشار قابلیت جدیدی کرده که به کاربران اجازه فرستادن پیام از طریق برنامه های پیام رسان دیگر، با استفاده از فرمان صوتی ‘Ok Google’ را میدهد. برای مثال اگر کاربران بخواهند پیامی را از طریق واتس اپ به شخصی بفرستند، به راحتی میتوانند با گفتن ” باشه گوگل، یک پیام از طریق واتس اپ به جاش بفرست : بیا فردا شام برویم بیرون ” و برنامه نیز با استفاده از اپلیکیشن واتس اپ، پیام را برای جاش میفرستد. کاربران همچنین میتوانند با دو مرحله این کار را انجام دهند، بگویند ” باشه گوگل، از طریق واتس اپ پیامی برای جو بفرست”، بعد از کاربر پیامی دریافت میکند که از آن ها میخواهد متن پیامشان را عنوان کنند.
برخی از برنامه هایی که از این قابلیت پشتیبانی میکنند، واتس اپ، وایبر، وی چت، تلگرام و نکست پلاس هستند.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : گوگل به کاربران کمک میکند از شلوغی در مکان های عمومی دوری کنند

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *