گوشی Z6 Pro 5G آیکیو با چیپ Snapdragon 778G در راه است

گوشی Z6 Pro 5G آیکیو با چیپ Snapdragon 778G در راه است

iQOO ماه گذشته از Z6 رونمایی کرد و این شرکت به زودی یک نسخه Pro نیز تحت عنوان iQOO Z6 Pro 5G رونمایی خواهد کرد. شعبه هند آیکیو  به تازگی تصویری از iQOO Z6 Pro 5G را در توییتر به اشتراک گذاشت و در حالی که هنوز مشخصات این گوشی چندان افشا نشد. در جریان فینال بزرگ iQOO Raid Nights، این شرکت گفت که Z6 Pro 5G “سریع ترین گوشی هوشمند هند در قیمت 25K روپیه خواهد بود. گذشته از آن موفق شد امتیاز 550000 را در تست های AnTuTu کسب کند.

سازنده گوشی پردازنده iQOO Z6 Pro 5G را فاش نکرده است، اما یک منبع موثق گفته است که این پردازنده با تراشه Snapdragon 778G عرضه خواهد شد، همان تراشه ای که سال گذشته iQOO Z5 از آن قدرت می گرفت و AnTuTu هم امتیاز 572549 به آن داد. منبع همچنین گفته است که iQOO Z6 Pro 5G “در عملکرد و بازی سنگین قدرتمند خواهدبود” و “تجربه بازی همه جانبه ای را ارائه می دهد.” همچنین گفته شده که iQOO Z6 Pro 5G در ماه آوریل عرضه خواهد شد، اما هنوز هیچ تاییدی در مورد تاریخ آن وجود ندارد.

انتظار داریم در روزهای آینده اطلاعات بیشتری دردسترس قرار گیرد. در اخباری مرتبط گوشی ویوو iQOO U5 در اواخر سال 2021 رونمایی شده است، اما افشا جدیدی نشان می دهد که نسخه ارزان تری در راه است. این دستگاه ویوو iQOO U5x نام داشته و در حالی که دارای چیپست سری اسنپدراگون 600 خواهد بود، تنها به پشتیبانی شبکه 4G می پردازند و این چیپست چیزی نیست جز اسنپدراگون 680 کوالکام.

افشاگر مشخصات دیگری از این گوشی را ارائه داده که باید به صفحه نمایش LCD بلند 6.81 اینچی با وضوح HD+ و نرخ نوسازی استاندارد 60 هرتز اشاره کرد. گذشته از آن یک دوربین دوگانه در عقب داشته که گفته می‌شود ترکیبی از دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی و سنسور 2 مگاپیکسلی است.

چیپست هشت هسته ای اسنپدراگون 689 با 4 گیگابایت رم و 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی همراه خواهد بود و یک اسلات micro SD برای ارتقا فضای داخلی تعبیه شد. ظرفیت باتری 5000 میلی آمپر ساعت بوده، اما شارژ آن به 10 وات محدود می شود. از طراحی، این گوشی تنها 8.3 میلی متر ضخامت دارد و وزن آن حدود 180 گرم است. iQOO U5x در رنگ‌های مشکی یا آبی در دسترس خواهد بود، اما در حال حاضر اطلاعات بیشتری موجود نیست تا به آن پرداخت. به هر حال جهت کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند و نباید به شایعات بی اساس پرداخت.

بیشتر بخوانید  آیکیو 12 دارای نمایشگر 144 هرتز است

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : گوشی Z6 Pro 5G آیکیو با چیپ Snapdragon 778G در راه است

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *