گوشی Xiaomi 13T Pro بزودی راهی بازار جهانی می شود

گوشی Xiaomi 13T Pro بزودی راهی بازار جهانی می شود

شیائومی در حال حاضر قصد دارد بزودی گوشی هوشمند پرچمدار شیائومی 13 اولترا را عرضه کند. مدلی که از دوربین حرفه ای برخوردار بوده و یک مدل برجسته است. به تازگی گزارشی منتشر شد که نشان می دهد شیائومی قصد دارد بزودی گوشی Xiaomi 13T Pro را هم در بازار جهانی عرضه کند.

به گزارش یکی از رسانه های معتبر، دو گوشی هوشمند شیائومی متمایز و در عین حال مشابه در حال توسعه هستند. هر دو دستگاه دارای شماره مدل 23078PND5G و 23078PND5C بوده که حرف “G” نشان دهنده یک نوع جهانی و حرف “C” نشان دهنده یک نوع چینی است. این نشریه فاش کرده است که این گوشی های هوشمند قرار است با نام های Xiaomi 13T Pro و Redmi K60 Ultra وارد بازار شوند.

بر اساس این گزارش، Redmi K60 Ultra ابتدا در چین عرضه خواهد شد و پس از آن با نام Xiaomi 13T Pro در بازار جهانی به فروش خواهد رسید. شماره مدل 23078PND5G و 23078PND5C نیز ممکن است تاریخ عرضه احتمالی جولای 2023 را نشان دهد، اگرچه این پیش بینی بوده و به طور رسمی تأیید نشد. لازم به ذکر است که هیچ تضمینی برای عرضه دستگاه ها در بازار هند وجود ندارد.

علاوه بر این، گزارش حاکی از آن بوده که هر دو دستگاه به چیپست پرچمدار مدیاتک دیمنسیتی 9200 مجهز خواهند شد و اولین بار بوده که یک گوشی هوشمند شیائومی از این پردازنده بهره می‌برد. چیپست Dimensity 9200 به طور گسترده ای به عنوان یک چیپست قدرتمند و کارآمد در نظر گرفته می شود و دیدن قیمت این دستگاه ها توسط شیائومی جالب خواهد بود.

با توجه به اینکه Xiaomi 13T Pro و Redmi K60 Ultra آینده برای پاسخگویی به کاربران عملکردی در نظر گرفته شده اند که ممکن است بودجه کمی داشته باشند، منطقی است که انتظار داشته باشیم شیائومی قیمت رقابتی را هدف قرار دهد.

در دیگر خبرها با توجه به افشای اطلاعات اخیر، انتظار داریم شیائومی 13 اولترا با درگاه اتصال USB 3.0 عرضه خواهد شد. اگر صحت داشته باشد، این اولین گوشی هوشمند شیائومی خواهد بود که از استاندارد قدیمی USB 2.0 برای گوشی های هوشمند خود استفاده می کند. شایعه شده که پرچمدار آینده از پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 2 به همراه رم LPDDR5x و فضای ذخیره سازی UFS 4.1 استفاده خواهد کرد. طبق گزارش ها، این گوشی از شارژ سیمی 90 وات و شارژ بی سیم 50 واتی پشتیبانی می کند.

بیشتر بخوانید  درز اطلاعاتی از سری گوشی شیائومی 12 لایت

شیائومی در فناوری USB عقب ماندگی کرده و همچنان به پورت USB 2.0 قدیمی گوشی های خود پایبند است. این کاملاً گیج کننده بوده که چرا این برند به USB 3.0 سوئیچ نکرد، به خصوص زمانی که دیگر بازیگران اصلی بازار مانند سامسونگ قبلاً این کار را انجام داده اند.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : گوشی Xiaomi 13T Pro بزودی راهی بازار جهانی می شود

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *