نمایشگر بزرگ ایسوس ROG STRIX XG49WCR معرفی شد

نمایشگر بزرگ ایسوس ROG STRIX XG49WCR معرفی شد

در جریان نمایشگاه CES امسال، ایسوس از جدیدترین نمایشگر خود با نام ROG STRIX XG49WCR رونمایی کرد. این نمایشگر دارای نسبت تصویر 32:9 اولتراواید 49 اینچی با رزولوشن 5120×1440 است. در اصل دو صفحه نمایش 27 اینچی 1440p را در یک صفحه نمایش بدون فاصله ترکیب می کند. اطلاعات نمایشگر اکنون در وب سایت رسمی ROG لیست شده و انتظار می رود به زودی برای خرید در دسترس قرار گیرد.

بر اساس گزارش ها، مانیتور ایسوس ROG STRIX XG49WCR قرار است در سه ماهه دوم سال جاری عرضه شود و انتظار داریم قیمتی 1199 یورویی داشته باشد.

مانیتور گیمینگ ایسوس ROG STRIX XG49WCR دارای صفحه نمایش خمیده اولتراواید 49 اینچی است که تجربه بازی همه جانبه ای با وضوح 5120×1440 پیکسل و نسبت تصویر 32:9 ارائه می دهد. طراحی منحصر به فرد مانیتور به طور یکپارچه دو صفحه نمایش 27 اینچی 1440p را ادغام می کند و تجربه تماشای تقریباً بی وقفه ای را ارائه می دهد. انحنای 1800R صفحه نمایش، لبه میدان دید کاربر را می پوشاند و وضوح و جزئیات فوق العاده ای را ارائه می دهد.

این مانیتور نرخ نوسازی بالای 165 هرتز را ارائه می‌کند که توسط فناوری همگام‌سازی تطبیقی برای VRR از هر دو سیستم NVIDIA و AMD پشتیبانی می‌شود و تجربه بازی روانی را بدون هیچ گونه لگ یا پارگی ارائه می شود. گستره رنگی گسترده با پوشش 125درصدی sRGB  و کالیبراسیون کارخانه ای با dE <2 تضمین می کند که هر رنگ به دقت نمایش داده می شود.

XG49WCR دارای چندین گزینه اتصال از جمله DisplayPort 1.4، HDMI 2.0، USB type-C، پورت های داده USB و کانکتور اترنت است. کانکتور داخلی RJ45 به مانیتور اجازه می دهد تا به عنوان یک داک برای لپ تاپ ها عمل کند و اتصال شبکه را از طریق یک اتصال USB-C فراهم کند. رابط USB نوع C از منبع تغذیه معکوس 65 واتی پشتیبانی می کند و به کاربران امکان می دهد لپ تاپ خود را شارژ کنند و همزمان به صفحه نمایش و سایر لوازم جانبی متصل متصل شوند.

سوئیچ Smart KVM یک ویژگی نوآورانه است که به کاربران اجازه می دهد به راحتی کنترل را بین دو دستگاه متصل به صفحه نمایش با استفاده از صفحه کلید و ماوس تغییر دهند. هنگامی که کاربر نشانگر را از یک سمت صفحه به سمت دیگر حرکت می‌دهد، مانیتور به‌طور خودکار کنترل را از یک دستگاه به دستگاه دیگر با استفاده از Smart KVM تغییر می‌دهد و نیازی به تعویض دستی ندارد.

بیشتر بخوانید  ایسوس Chromebox 5 mini معرفی شد

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : نمایشگر بزرگ ایسوس ROG STRIX XG49WCR معرفی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *