گوشی WIKO 5G مدل ریبرند شده NOVA 9 SE هوآوی

گوشی WIKO 5G مدل ریبرند شده NOVA 9 SE هوآوی

هواوی به دلیل محدودیت ها و تحریم های متعدد همچنان در تجارت گوشی های هوشمند با مشکلاتی مواجه است. طبق گزارش های اخیر، این شرکت بازار اروپا را رها کرده و در چین محدود خواهد ماند. علیرغم مشکلات، این شرکت همچنان سعی می کند راه خود را در تجارت پیدا کند. این شرکت در حال توسعه سخت‌افزار جدید، یافتن راهی برای استفاده از 5G، و همچنین توسعه HarmonyOS به‌عنوان یک راه‌حل قابل اجرا در اندروید و iOS است. ظاهرا تلاش های این شرکت برای برخی برندها جذاب است. برند فرانسوی ویکو را به خاطر دارید؟ این شرکت در حال قرض گرفتن یک گوشی خاص از هواوی است تا آن را با نام Wiko 5G عرضه کند.

این راه جدید هواوی برای فرار از چین نیست. در واقع این ویکو است که با Wiko 5G وارد بازار چین می شود. این شرکت گوشی جدید را به عنوان اولین دستگاه خود در 27 دسامبر در چین عرضه خواهد کرد. این دستگاه یک هواوی نوا 9 SE 5G تغییر یافته خواهد بود که سیستم عامل هارمونی او اس هوآوی را اجرا می کند.

ظاهراً هواوی در حال قرض گرفتن برخی از واحدهای Huawei Nova 9 SE 5G از ویکو است. این برند فرانسوی با استایل وارد بازار چین خواهد شد. اولین پوستر این گوشی دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی را تایید می کند. این دستگاه طراحی کاملاً مشابه سری نوا 9 دارد و دارای شارژ سریع 66 واتی و 256 گیگابایت حافظه داخلی است. در حال حاضر، سایر مشخصات هنوز یک راز است. اما صادقانه بگوییم، اگر بدانیم Nova 9 SE چه چیزی در داخل دارد، همه چیز را در مورد Wiko 5G می دانیم.

با توجه به مشخصات گوشی هواوی، Wiko 5G دارای صفحه نمایش 6.78 اینچی IPS LCD با نرخ رفرش 120 هرتز است. در زیر کاپوت، گوشی Qualcomm Snapdragon 695 5G را با حداکثر 8 گیگابایت رم و حداکثر 256 گیگابایت حافظه داخلی بسته بندی می کند.

از نظر اپتیکی، این گوشی دارای تنظیمات دوربین چهارگانه است. دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی، اولتراواید 8 مگاپیکسلی، ماکرو 2 مگاپیکسلی و سنسور عمق 2 مگاپیکسلی دارد. دوربین سلفی گوشی دارای وضوح 16 مگاپیکسل است. از نظر اتصال، این گوشی دارای Wi-Fi 5، بلوتوث 5.0 و USB Type-C است.

بیشتر بخوانید  گوشی Wiko 5G به عنوان ریبرند محصول هوآوی معرفی شد

این گوشی از باتری 4000 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع 66 واتی انرژی می گیرد. این دستگاه در رنگ های مشکی نیمه شب، سفید مرواریدی و آبی کریستالی وارد بازار خواهد شد. از نظر نرم افزاری، گوشی HarmonyOS را اجرا می کند.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : گوشی WIKO 5G مدل ریبرند شده NOVA 9 SE هوآوی

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *