انتشار اندروید 13 برای گوشی ایسوس ROG Phone 6D

انتشار اندروید 13 برای گوشی ایسوس ROG Phone 6D

اگر یک Asus ROG Phone 6D یا ROG Phone 6D Ultimate دارید، برای دانلود به‌روزرسانی نرم‌افزار جدید آماده شوید. دیروز شاهد فرود اندروید 13 OTA برای سری ROG Phone 6 بودیم، و اکنون همان نسخه شروع به عرضه گوشی های بازی مجهز به مدیاتک Dimensity 9000+ از OEM تایوانی کرده است.

برنامه بتا برای آپدیت اندروید 13 ROG Phone 6D از دسامبر آغاز شده است. اما باز هم، ایسوس هرگز واقعاً به عنوان یک شرکت با سابقه شگفت انگیز به روز رسانی شناخته نشده است، حتی اگر نرم افزار آن در چند سال گذشته بسیار بهبود یافته است. این شرکت مدتی طول کشید تا نسخه پایدار را صیقل دهد تا کاملاً برای زمان اصلی آماده باشد. در پایان روز، ما خوشحالیم که ایسوس توانسته به برنامه خود پایبند باشد.

شماره نسخه نسخه پایدار 33.0404.1203.63 است و با وصله های امنیتی ژانویه 2023 همراه است. اگر هنوز اندروید 13 را در ROG Phone 6D بررسی نکرده اید، پانل تنظیمات سریع اصلاح شده، سینی اعلان، پانل صدا و افزایش امنیت از جمله پیشرفت های ارائه شده در سیستم عامل جدید هستند. شما همچنین آخرین نسخه پوسته ROG UI ایسوس و همچنین تعدادی از برنامه های موجود را که برای مطابقت به روز رسانی شده اند، دریافت خواهید کرد.

طبق گفته‌های ایسوس، عرضه خودکار OTA برای نسخه‌های جهانی و چند منطقه‌ای این دو گوشی آغاز شده است. در صورتی که می خواهید از صف رد شوید، بسته کامل OTA را از لینک زیر دانلود کنید و به روز رسانی را سایدلود کنید.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  لپ تاپ ایسوس ExpertBook B9 OLED معرفی شد

نظرات در مورد : انتشار اندروید 13 برای گوشی ایسوس ROG Phone 6D

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *