گوشی Reno 8 اوپو با چیپ Snapdragon 7 Gen 1 معرفی می شود

گوشی Reno 8 اوپو با چیپ Snapdragon 7 Gen 1 معرفی می شود

شایعه شده است که اوپو به زودی سری Reno را به روز خواهد کرد. شایعه شده که این شرکت در ماه می 2022 سری Reno 8 را در چین معرفی می کند. این شرکت حداقل دو دستگاه تحت این سری یعنی Reno 8 و 8 Pro را قصد دارد معرفی کند. Oppo هنوز به طور رسمی تاریخ عرضه سری بعدی Reno را تایید نکرده در حالی که منتظر آن هستیم، یک افشا جدید جدول زمانی عرضه سری Reno 8 را در هند فاش کرده است.

Mukul Sharma از افشاگران صنعت ادعا می‌کند که رویداد معرفی Oppo Reno 8 در هند می‌تواند ژوئن 2022 برگزار شود. افشاگر همچنین برخی از مشخصات کلیدی تلفن هوشمند آینده Reno را افشا کرده است. بیایید نگاهی بیندازیم به مشخصات، ویژگی‌ها و سایر جزئیات شناخته شده اوپو رینو 8.

به گفته موکول شارما،  اوپو سری Reno 8 را در ژوئن 2022 برای بازار هندوستان معرفی می کند. مشخصات مدل ساده نیز لو رفته است. شارما تاریخ دقیق عرضه را فاش نکرد. طبق گزارش‌ها، سری Reno 8 در ماه می 2022 برای بازار چین در نظر گرفته شد. بنابراین، می توان انتظار داشت که رویداد رونمایی هند در ماه ژوئن برگزار شود. شایان ذکر است که در حال حاضر هیچ تایید رسمی پیرامون عرضه سری Reno 8 در هند یا چین وجود ندارد. بنابراین، توصیه می شود جدول زمانی لو رفته را شایعه بدانیم.

پیش از این گزارش شده بود که Reno 8 با پردازنده Snapdragon 7 Gen 1 کوالکام عرضه خواهد شد. چیپست جدید مبتنی بر فرآیند 4 نانومتری خواهد بود و عملکردی مشابه با سری Snapdragon 8 ارائه می دهد. این چیپست با پردازنده گرافیکی Adreno 662 همراه می شود.

در قسمت جلو دستگاه، صفحه نمایش 6.55 اینچی OLED با وضوح FHD+ و نرخ نوسازی 120 هرتزی وجود دارد. نمایشگر حفره دوربین دارد که در وسط قرار گرفته و دوربین عقب هم متشکل از حسگر اصلی 50 مگاپیکسلی، حسگر اولتراواید 8 مگاپیکسلی و حسگر ماکرو 2 مگاپیکسلی است.

در بخش فنی، اوپو یک باتری 4500 میلی آمپر ساعتی را در گوشی قرار می دهد. Reno 8 دارای شارژ سریع 80 واتی ارتقا یافته بوده که سریعتر از شارژ 65 واتی موجود در سری Reno 7 است. برای سلفی و تماس های ویدیویی، یک سنسور 32 مگاپیکسلی تدارک دیده شد. جزئیات بیشتری از سری Reno باید در روزهای آینده به صورت آنلاین منتشر شود. در همین حال باید انتظار داشت بیشتر اطلاعات افشا شده به حقیقت تبدیل شود. موکول شارما سابقه درخشانی در افشا اطلاعات دارد و بعید نیست که جزئیات بدست آمده هم در ماه ژوئن یا می به حقیقت تبدیل شود و تنها باید به انتظار ادامه داد.

بیشتر بخوانید  انتشار تصویر زنده گوشی اوپو Find X7

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : گوشی Reno 8 اوپو با چیپ Snapdragon 7 Gen 1 معرفی می شود

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *