مایکروسافت برای جلوگیری از تعاملات نامناسب، چت بینگ را محدود کرد

مایکروسافت برای جلوگیری از تعاملات نامناسب، چت بینگ را محدود کرد

در پاسخ به گزارش‌های اخیر کاربران مبنی بر رفتار نامناسب و نگران‌کننده از چت بات بینگ، مایکروسافت محدودیت‌های مکالمه جدیدی را برای هوش مصنوعی اعلام کرده است. ویژگی چت موتور جستجو اکنون کاربران را به 50 سوال در روز و پنج سوال در هر جلسه محدود می کند تا از توهین یا دستکاری احتمالی ربات به کاربران جلوگیری کند. تیم بینگ مایکروسافت در یک پست وبلاگ توضیح داد که این حرکت بر اساس داده‌هایی است که نشان می‌دهد اکثریت قریب به اتفاق کاربران برای یافتن پاسخ‌های خود فقط به پنج نوبت نیاز دارند و تنها 1٪ از مکالمات فراتر از 50 پیام هستند. اگر کاربران به محدودیت پنج در هر جلسه برسند، بینگ پیشنهاد می‌کند که موضوع جدیدی را شروع کنید تا از جلسات رفت و برگشت بیش از حد و غیر مفید جلوگیری کنید.

پیش از این، برخی از کاربران مواردی از پاسخ‌های واقعاً عجیب و غریب از هوش مصنوعی را در زیر ردیت Bing گزارش کرده بودند که به همان اندازه خنده‌دار و ترسناک بودند. مایکروسافت اخیرا اذعان کرده است که جلسات چت طولانی، با بیش از 15 سوال، می‌تواند باعث تکراری شدن Bing یا ارائه پاسخ‌های غیر مفیدی شود که با لحن مورد نظر مطابقت ندارد. مایکروسافت امیدوار است با محدود کردن هر جلسه فقط به پنج سوال از سردرگمی جلوگیری کند و عملکرد چت بات را ثابت نگه دارد. در حالی که مایکروسافت به اصلاح لحن و عملکرد بینگ ادامه می‌دهد، مشخص نیست این محدودیت‌های چت تا چه زمانی پابرجا خواهند ماند. این شرکت پیشنهاد کرده است که بسته به بازخورد کاربران، ممکن است در آینده محدودیت‌های مربوط به جلسات چت را افزایش دهد.

علی‌رغم گزارش‌های اخیر در مورد مکالمات بینگ، مایکروسافت به کار بر روی بهبود ویژگی چت ادامه می‌دهد. این شرکت به مشکلات فنی پرداخته و مرتباً برای بهبود نتایج و پاسخ‌های جستجو، راه‌حل‌هایی ارائه می‌دهد. با این حال، مایکروسافت همچنین خاطرنشان کرده است که پیش‌بینی نمی‌کند افرادی از رابط چت بینگ برای سرگرمی‌های اجتماعی یا اهداف کلی اکتشاف استفاده کنند. از نظر عینی، به نظر می رسد این بهانه بدی برای به خطر انداختن ایمنی کاربران است. به این ترتیب، این شرکت اقداماتی را انجام می دهد تا اطمینان حاصل کند که چت بات برای همه کاربران مفید و ایمن باقی می ماند.

بیشتر بخوانید  قابلیت بوت نسخه پیش نمایش ویندوز 11 با رایانه های قدیمی

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : مایکروسافت برای جلوگیری از تعاملات نامناسب، چت بینگ را محدود کرد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *