گوشی Reno 10 Pro+ اوپو در راه است

گوشی Reno 10 Pro+ اوپو در راه است

ظاهرا اوپو در حال برنامه ریزی برای عرضه Find X6 و Find X6 Pro در سه ماهه اول سال 2023 است. در اوایل این ماه، ایوان بلاس، فروشنده، رندری از Find X6 ادعایی را به اشتراک گذاشت. این دستگاه با دوربین زوم پریسکوپ دیده شد. افشای اطلاعات جدید نشان می دهد که اوپو یک گوشی دیگر با دوربین پریسکوپ دارد. با توجه به اطلاعات مشاور دیجیتال چت ایستگاه (از طریق TechGoing)، این دستگاه به عنوان یک دستگاه متوسط به بالا قرار خواهد گرفت. وی همچنین مشخصات کلیدی دستگاه را به اشتراک گذاشت.

از آنجایی که به نظر نمی رسد یک گوشی پرچمدار باشد، به نظر می رسد که او در مورد سری Find X6 صحبت نمی کند. اطلاعات فاش شده که در ماه نوامبر منتشر شد، ادعا می‌کرد که Reno 10 Pro+ با دوربین زوم پریسکوپی عرضه می‌شود که زوم اپتیکال 2 برابری را ارائه می‌دهد. از این رو، این احتمال وجود دارد که او در مورد Reno 10 Pro+ صحبت کند.

بر اساس اطلاعات منتشر شده، گوشی هوشمند آینده Oppo با شماره مدل PHU110 دارای دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی سونی IMX890 خواهد بود. لنز 8 مگاپیکسلی سونی IMX355 فوق عریض و دوربین پریسکوپ ناشناخته همراه آن خواهد بود.

این گوشی مرموز از یک چیپست با کارایی بالا بهره می برد که با فرآیند N4 TSMC ساخته شده است. این باتری دو سلولی 4700 میلی آمپر ساعتی دارد. تا جایی که به صفحه نمایش آن مربوط می شود، از وضوح 1.5K و نرخ رفرش 120 هرتز پشتیبانی می کند. این یک صفحه نمایش لبه خمیده با سوراخ پانچ در مرکز خواهد بود. به احتمال زیاد به صفحه نمایش OLED مجهز خواهد شد.

هیچ مدرک واقعی برای تایید این ادعا وجود ندارد که تخلیه کننده در مورد سری Reno 10 Pro صحبت می کند. سری Reno 9 در ماه نوامبر رونمایی شد و انتظار می‌رود سری Reno 10 در اواسط سال 2023 معرفی شود. از این رو، توصیه می شود برای اطلاع از نام بازاریابی نهایی Oppo PHU110 منتظر گزارش های بیشتر باشید.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  افشا مشخصات ساعت اوپو Watch 5 Pro

نظرات در مورد : گوشی Reno 10 Pro+ اوپو در راه است

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *